32. Sprcha

4K 206 6
                                    

Neo - normálně

Alex - tučně

Alex najednou ho do mě vrazil celého, do očí se mi natekly slzy. Byl to hodně nepříjemní pocit, navíc když ho má tak velkého. Začal jsem brečet. Alex mi je začal utírat a omlouvat že to prostě nevydržel. ,,Počkej chvíli." Chytil jsem se ho okolo krku a snažil se potlačit slzy, ale i taky bolest která mi šla z pánve až do halvy.

«»«»«»«»«»       

Nechtěl jsem aby ho to bolelo, nechám mu čas, jak dlouho si bude přát. Hladil jsem ho po vlasech a šeptal mu že to je všechno pořádku. Pak jsem ucítil pohyb pro mému juniorovi. Byl to kocourek a při tom i zavzdychal. Začal jsem pomalu přirážet, když jenom kocourek vzdychal a vůbec jsem neslyšel žádné bolestné, začal jsem přidávat na rychlosti. 

Alex začal zrychlovat, už mě to nebolí. Naplno jsem si to užíval. Už sem cítil že budu, Alex asi taky, protože začal do my až živočišně přirážet. Udělal jsem se na naše bříška a Alex přímo do mého nitra. Udýchaní se na mě koukla a i já stejně. Jemně mě políbil, poté ze mě vystoupil.

Vystoupil jsem z něj a posadil sem se. ,,Budeme se muset jít umejt." Oznámil jsem mu. Jen kývl, ale už jsem na něm vyděl jak začíná pomalu usínat. Tak to ne. Vzal sem si ho do náruče a sním jsem šel do koupelny. Vstoupil jsem i s kocourkem do sprchy, zapnul sem vlažnou vodu. Cítil jsem jak mi pomalu usíná. Tak jsem nás rychle omyl, usušila a potom jsme si lehly. Kocourek ihned usnul, však jsem já ale přemýšlet jak se zbavit jeho otce.

Probudil sem se, vedle mě nikdo neležel. Kde je Alex? Kolik vůbec je? Otočil jsem se a uviděl že půl desáté. To jsem spal tak dlouho? No nic, vstal jsem a šel jsem se do koupelny trochu upravit abych vypadal k světu. Když jsem se uviděl v zrcadle málem jsem vypískl jako malá holka. Vlasy do všech stran, pusa napuchlá. Začal jsem ze sebe dělat člověka.

Dneska jsem vstal hodně brzo, nebylo ani osm. Kocourek vedle mě odechoval, asi jsem ho hodně zmohl. Vstal jsem a šel jsem zavolat Erikovi co zjistil. Nejdřív mi pěkně vynadal že ho budím takhle brzy, ale pochopil to a řekl ať mu dám chvíli že se za chvíli staví a řekne mi všechno. Taky vyzvídal co sem dělal s kocourkem když odešel. Řekl jsem že jen něco úžasného, pochopil to. Na víc se neptal a už prý se chystá. 

Do upravil jsem se a šel sem najít Alexe. V obýváku nebyl, ani v kuchyni, takže poslední místo je jeho pracovna. Došel sem ke dveřím a otevřel jsem se. V pracovně nebyl jen Alex i taky Erik. Koukli se na mě, Alex vstal ze židle a šel ke mě, sklonil se a dal mi jemnou pusu. Kterou jsem mu ochotně oplatil.

  «»«»«»«»«»       

Ahojky! Máte tu další, ale i s ní novou informaci. Na mém profilu je další příběh. Já vím, mám dva a teď třetí. Ale chytil mě amok psaní takže s tím nemohu nic udělat. Doufám že vám to nevadí a také že vás nový příběh zaujme. 

525 slov

Dryadaliss

Můj Kocourek /ZASTAVENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat