21. Klíční kost

7.2K 314 11
                                    

Neo - normálně

Alex - tučně

,,Je...to...úžasnýýý." Já to snad nevydržím.

«»«»«»«»«»      

To jsem rád. Začal jsem kosat jeho ušní lalůček. Napnul se jako struna. ,,Uvolni se." Začal jsem mu líbat krk. ,,T-tobě se to ř-říká." Začal se uvolňovat, když jsem se ale dotkl jeho penisu napnul se na tolik že jsem se bál že se mi tady roztrhne vejpůl.

Ach můj bože, i ten letmí dotek mé chlouby a už bych se udělal. Tohle je mučení. ,,Už mě to nebaví." Přestal mi mnout vajíčka a kousat krk a koukl na mě nechápavým pohledem, využil jsem jeho nepozornosti a povalil jsem si ho pod sebe. ,,Teď je řada na tobě aby jsi zešílel."

Začal jsem líbat jeho krk, naklonil hlavu na stranu, abych měl lepší přístup. Udělal jsem mu i pár cucfleků, na památku. Pusou jsem se přesouval k jeho břichu, jazykem jsem začal kroužit o kolo jeho břišáků. Začal jsem mu rukou honit. 

Vychutnával jsem si jeho doteky, který byly jemné ale i přes to rázné. Ježíši. Začal mi ho honit. Byl to tak příjemní pocit. Začal moje mučení, někdy spomalil, někdy zase zrychlyl. Nakonec přestal a začal se věnovat mím varlatům.

Chci zjistit co je jeho největší slabina. Začal jsem mu mnout varlata. Uviděl jsem že ho to baví. Tak si víc pohraju, začal jsem mu druhou rukou jezdit po noze. Ach jo...zatím jsem jeho největší slabinu nenašel, ale najdu ji!

Ten prevít má něco za lubem. Ale tím jsem se moc dlouho nezabavoval, spíš jsem se soustředil na jeho doteky. Začal mi ho zase honit...noták, tohle je ale už hodně velké mučení. ,,Ááá..." Ten prevít mě kousl do klíční kosti!

Ha...mám to! Takže klíční kost, hm...toho musím využít. Nedával jsem pozor a tak mě Alex pod sebe povalil. Začal mě líbat, dravě a vášnivě. Dával do toho všechny pocity, tak jsem to udělal taky. Nejvíc převažovala láska k němu.

Spolupracoval. Sjel jsem rukou dolů k jeho údu a začal mu ho honit. Do úst mi začal vzdychat. Je to rajská hudba, pokračoval jsem...až dosáhl vrcholu. Slízal jsem z jeho bříšku jeho všechnu nadílku, chutnal dobře.

Dolízal jsem to. Vrátil jsem k jeho hlavě, pořád ještě rozdýchával svůj výkon. ,,Neo...chceš ještě pokračovat?"

  «»«»«»«»«»      

Po sto padesáti letech jsem se vrátila. Doufám že jste na mě nezapomněli. 

Moc se vám omlouvám, ale prostě škola a koníčky. :3 Budu se snažit co nejvíc.

Omlouvám si i za to že tahle kapitola není dlouhá. 

400 slov

Dryadaliss

Můj Kocourek /ZASTAVENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat