Neo - normálně
Alex - tučně
Víc jsem se natiskl na Alexe. Bylo my u něj dobře. On...ten člověk, je jen zvíře. Alex je zachránce.
«»«»«»«»«»
Hodinu jsme se bavily o tom že by odkoupil moje firmy. Chtěl mi je prodat za 100 miliónů. To moje firma vydělává za jeden měsíc. Hlupák.
Občas jsem se koukl na kocourka, byl pořád na stejným místě, jen se občas na mě víc přimáčkl. Hodně mě zajímá kdo je ten muž a co udělal kocourkovy.
Nechci tu už být, nevím jak dlouho se spolu bavily ale konečně to ukončily. Stoupl jsem si aby se i Alex mohl zvednout ze židle. Ten chlap mě začal tahat za ocas. ,,Auuu...t-to bol-lí.'' Z očí mi začaly téct slzy, tahal mě hodně.
''To si snad ze mě dělá prdel!'' Vrazil jsem mu, spadl na zem. Přišpendlil jsem ho k zemi, dal jsem mu ještě tři rány. ,,Nikdo, NIKDO mi nebude šahat na kocourka! Jasný?!'' Čekal jsem že se začne omlouvat, ale on se začal smát? To mě naštvalo ještě víc!
,,Už sis užil?'' Řekl, zarazil jsem se. Cože to teď řekl?! ,,Takže ne...musím říci že ta jeho dírka je vážně úžasná, je tak úzký.'' Musel jsem být červený jako rajče.
Když mi konečně pustil ocas, běžel jsem k rohu. Schoulil jsem se do klubíčka a začal jsem plakat. ''Teď mě určitě vyhodí. Nikdo nechce použité zboží.'' Teď mi to došlo, já nechci odejít od Alexe. Ne kvůli tomu že je na mě hodný, ale kvůli tomu že ho...miluji.
Praštil jsem ho asi ještě pětkrát než jsem měl dost, zavolal jsem ochranku ať ho ihned vyhodí. Za tu dobu co jsem ho mlátil jsem si ani nevšiml že můj kocourek brečí. Chudáček, musel si toho potrpět víc než jsem si myslel.
Přišel jsem k němu a vzal jsem si ho do náruče. Začal jsem ho uklidňovat, že toho chlapa už nikdy neuvidí. Že je to všechno pořádku, ale i přes to nepřestával brečet. To bude asi tím že si vzpomněl na nějaké hnusné chvilky, asi.
I když se mě vzal do náruče a říkal mi uklidňující slova, nepřestal jsem brečet. Proč? Protože aby mě nevyhodil mě spíše chtěl uklidnit. On mě chce i přes tohle?
«»«»«»«»«»
Tak jo je tu další. Já vím že ti kapitoly zkracuji, ale budu se snažit tím pádem vydávat častěji. Takže se prosím na mě nezlobte.
Chtěla bych se zeptat. Už řekl Neko Alexovi o jeho minulosti?
404 slov
Dryadaliss
ČTEŠ
Můj Kocourek /ZASTAVENO/
RandomNeo je neko. Člověk s oušky a ocáskem. Neo je v útulku, ne v ledajakém. V útulku kde si bohatí muži kupují svoje hračky. !!VAROVÁNÍ!! - Yaoi - Boy x Boy - 16let x 24let - Love Boy - 15+ (Je mi to vlastně jedno XD :3) - Budou se vyskyt...