Neo - normálně
Alex - tučně
Sundal jsem mu je a následně odhodil někam na konci pokoje. Neo asi nechtěl být pozadu tak mi začal taky sundávat kalhoty, když uviděl bouli usmál se. Začal mi ji přes látku boxerek hladit. To už jsem i já vzdychal.
«»«»«»«»«»
Ty jeho vzdechy...je to tak kawaii! Hladil jsem jeho bouli přes jeho oblečení. Já už jsem před ním byl nahý tak jsem se rozhodl že ho chci taky vidět v jeho plné kráse. Sklonil jsem k jeho boxerkám a začal je sundávat zubami.
Sundal jsem mu je odhodil ke svým už dávno odhozením boxerkám. Koukl jsem se zpátky...to se do mě nevejde! Má nadpřirozenou velikost. Začal jsem se klepat, ano...už jsem zažil sex ale ne s tímhle!
Začal mi sundávat pusou boxerku, je to tak vzrušující. Nic se nedělo...otevřel jsem oči -ani jsem si neuvědomil že jsem je zavřel- kocourek se klepal. Koukal se na mého ptáka. No jo, mám ho trochu většího.
Posadil jsem se, pomalu mu přejel přes tvář. Koukl se na mě, usmál jsem se abych mu dodal odvahu. ,,Nemusíš to dělat jestli nechceš." Začal jsem hladit jeho ruku, měl na ní husí kůži.
,,Ne...já-á to chci, jen..." ukázal jsem na jeho chloubu, ,,To se do mě nevejde!" Když jsem si uvědomil že jsem to řekl nahlas, zčervenal jsem až na zadku. Schoval jsem si tváře do dlaní ať to nevidí.
Hodně mě zarazilo když nahlas řekl že se moje chlouba do něj nevejde. Všiml jsem si že se začal červenat a tak si schoval tváře do dlaní. "Ach, to moje trdlo." Vzal jsem jeho ruce do svých a opatrně zmáčkl. ,,Nemusíš to dělat jestli teď nechceš.
,,Chci to, jen se bojím." Opřel jsem si hlavu o jeho rameno. Nevím co mám dělat. Jsem v pasti. Začal jsem brečet. " Já snad půjdu na operaci kde mi odstraní slzeční trubky." (Nevím co to je, takže gome. XD)
,,Nebreč." Hladil jsem ho po hlavě. ,,Mám nápad." Zvedl hlavu, i se svýma ubrečeníma očima. Setřel jsem mu slzy a usmál se. ,,Lehneš si a necháš mě aby tě přesvědčil že se nemáš čeho bát. Jo?"
Kývl jsem a nechal se položit na postel. Začal mi líbat krk, napnul jsem se jako luk. Sjížděl níž, až se zastavil na jedné bradavce. Vzal si ji do pusy. ,,Ách..." Líbal mi ji, kousal, sál. Bylo to příjemné.
Pane bože, on tak krásně vzdychá a to je jen začátek. Opustil jsem bradavku a šel na druhou. Dokončil jsem práci u bradavek a přesunul jsem se na vnitřní stranu stehna.
Začal mi pusinkovat sát a kousat stehno. Vzdychal jsem jako děvka, teď se ale jen soustředím na Alexe a jeho božskou pusinku. Dokončil i druhé stehno a postupně se dostával k mé už narostlé chloubě.
Už jsem se nemohl dočkat až okusím jeho penis. Nejdřív jsem si ale chtěl pohrát s jeho vajíčkami. Vzal jsem si je do ruky a mnul jsem je. Hlavou jsem se vrátil k jeho krku. ,,Tak...jak se ti to zatím líbí?" Dostal mě to zajímalo, snažil jsem se a to hodně.
,,Je...to...úžasnýýý." Já to snad nevydržím.
«»«»«»«»«»
Jsem zpět! Jak se vám líbila.
Vím jsem zlá když to takhle řežu na kousky. 3:)
526 slov
Dryadaliss
ČTEŠ
Můj Kocourek /ZASTAVENO/
De TodoNeo je neko. Člověk s oušky a ocáskem. Neo je v útulku, ne v ledajakém. V útulku kde si bohatí muži kupují svoje hračky. !!VAROVÁNÍ!! - Yaoi - Boy x Boy - 16let x 24let - Love Boy - 15+ (Je mi to vlastně jedno XD :3) - Budou se vyskyt...