Neo - normálně 22.11.2017 3V
Alex - tučně
,,Už tam došel?" ,,Jo." Zase si mi přítáhl k obětí, vůbec jsem neprotestoval, spíše jsem to přivítal. Ta jeho vůně, to je prostě dokonalost. ,,Neboj, dostaneme je." Jen jsem pokýval hlavou a víc se na něj natiskl. Za dalších patnáct minut už za námi přišel Erik a my jsme tím pádem mohly zase vyrazit domů. Potřebuju si dát sprchu, nebo vanu.
«»«»«»«»«»
Došli jsme všichni domů a kocourek ihned zamířil do koupelny, od Erika jsem se dozvídal jak ta chodba a pak i samotné dveře vypadaly. Pozorně jsem poslouchal a plánoval jak by jsme se tam asi tak dostaly aby si nás nevšimly a my je mohly chytit a víc se s nima nepárat. Došel jsem si do pracovny pro počítač.
Napustil jsem si vanu a ihned si do ní položil. Je tak příjemné když se můžete natáhnout aniž by jste museli něco řešit. Však moje myšlenky neměli pokoj. Pořád jsem přemýšlel co se může pokazit, že by se stalo něco stalo Alexovi. Prostě ti nejhorší myšlenky.
Vzal jsem si počítač a šel za Erikem do obýváku. Ihned jsme našli tu chatku a plánovali jak nejlepší překvapení pro ně uděláme. Mě napadlo že je obklíčíme i že vchod bude mými muži zaplněn aby se nikam jinam nemohl dostat.
Vypustil jsem vanu a šel najít Alexe. Našel jsem ho v obýváku i s Erikem jak se koukají na obrazovku počítače. Stoupl jsem si za ně a uviděl chatku kde mě dlouho držel. Ukápla mi slza, ale rychle jsem ji utřel aby se toho Alex nevšiml. ,,Co máte za plán?" Oba dva se na mě koukli a Alex mi všechno řekl. ,,Má to jednu chybu." Řekl jsem a šel si nalít džus.
Cože? Chybu? ,,Jakou chybu?" Opřel se o linku a já jsem vyčkával co řekne. ,,Vidíte všechno z venku, ale ne zevnitř. Myslím si že zapomněli ti dveře zavřít, určitě od tam tuď bude víst víc tajných chodeb než si myslíme." Řekl a napil se ze skleničky, má pravdu. ,,Eriku zkus nějak dostat pláni jejich chatky." Jen přikývl a šel pryč, řekl že se nám pak ozve až něco zjistí.
Koukal jsem jak Erik odchází. Ach jo...kdyby jen věděl do čeho se pustil, i tak Alex. Oni nepřestanou, i kdyby je to mělo stát život. Odložil jsem špinavou skleničku do dřezu a posadil se na linku. Co když se něco stane, to nemůžu dopustit. Alex si stoupl před mně, ale já pořád přemýšlel. ,,Co když se něco pokazí?" Až teprve teď jsem se koukl do jeho očí.
,,Neboj se, nic se nestane. Kdyby náhodou jo, bude tam spousta mých mužů. Ochrání tebe tak i mě." Vzal jsem jeho tváře do rukou a políbil ho na rty. On mi zase omotal ruce okolo krku. Pak si mě i nohama přitáhl blíž. Vzal jsem ho pod zadkem a šel jsem s ním k nám do ložnice. Položil jsem ho na postel jako skleněnou panenku.
Položil mě na postel a ihned mi sundal tričko, já jsem to po něm zopakoval. Sundal mi kalhoty, zopakoval jsem to. Takhle to pokračovalo až jsme byly oba dva nazí.
«»«»«»«»«»
Ahojky! Omlouvám se ale bylo toho moc. Nakonec jsem se rozhodla že to rozdělím. Aby to bylo více napínavé.
539 slvo
Dryadaliss
ČTEŠ
Můj Kocourek /ZASTAVENO/
RandomNeo je neko. Člověk s oušky a ocáskem. Neo je v útulku, ne v ledajakém. V útulku kde si bohatí muži kupují svoje hračky. !!VAROVÁNÍ!! - Yaoi - Boy x Boy - 16let x 24let - Love Boy - 15+ (Je mi to vlastně jedno XD :3) - Budou se vyskyt...