Neo - normálně
Alex - tučně
Uslyšel jsem kocourkův žalůdek, má asi hodně hlad. ,,Tak pojď." Vstal jsem ale jeho jsem si vzal do náruče. ,,Udělám ti jagurt s ovecem." Usmál jsem se a dal mu pusu, teď budu potřebovat hodně reaxovat.
«»«»«»«»«»
Došel jsem s Alexem do kuchyně a tam jsme si spolu teda dali jogurt s ovocem. Já jsem si dal jahody s borůvkami a Alex zase pomeranč s banánem. Nakonec jsme to slupli a šli jsme společně do obýváku se kouknout na nějaký ten film aby jsme se trošku odreagovali od reality.
Kocourek si o mě opře hlavičku, já jsem si ho k sobě více natiskl. Pustil jsem film Ti druzí, je to můj oblíbení film. Je to na začátku zamotané ale konec všechno vysvětlí. (Můj je to taky oblíbený film. XD) Ke konci jsem uslyšel jak kocourek pravidelně oddechuje, je pět hodin a on už zase spí. Ale neberu mu to za zlé, přece jenom, musí to na něj být dost.
Už jsem prostě neudržel oči a zavřel jsem si je. Nevím co se stalo ale probudil jsem se v ložnici. Asi mě musel Alex přenést z obýváku sem. Koukl jsem se a už bylo půl sedmý, čas ne večeři. Vstal jsem a šel jsem do kuchyně udělat večeři, možná bych ji udělal, kdyby tam už ale nebyla připravena. Ale to co na tom bylo nejlepší bylo že se Alex tam procházel bez trička.
Odnesl jsem ho do ložnice aby až se probudí nebyl celý polámaní. Začal mi zvonit mobil, vzal jsem to protože jsem věděl že je to Erik. Začal mi říkat nějak plán, který vymyslel, že díky tomu nebudeme potřebovat tolik mužů ale že to bude více nebezpečné. To jsem mu zakázal, nechci aby se něco stalo kocourkovi, ani nikomu jinému. Nakonec jsme volaly tak dlouho že byl čas na večeři.
Uvařil jsem nám rybu s rýži. Potom jsem se i rozhodl že bych mu mohl upéct něco dobrého. Vzal jsem recept o mamky a začal připravovat její ovocní koláč. Začalo mi být hodně velké teplo tak jsem si sundal tričko abych se neuvařil. Pak jsem uslyšel tiché aww a hned jsem uviděl kocourka jak slintá nad mým tělem.
Alex si mě všiml a jen se ušklíbl. ,,Setři si tu slinu." No jo, můžu za to já? Ne nemůžu. ,,Já za to ale nemůžu." Vyplázl jsem na něj jazyk a pak se uraženě posadil na židli. To mě ale hned přešlo když mě začal Alex líbat na krku a omlouvat se mi. Zvedl jsem hlavu a konečně jsem se dotkl jeho plných rtů. ,,Pojď, půjdeme se najíst." Jen jsem kývl a čekal co mi asi tak dobrého dá.
«»«»«»«»«»
Tak jak se vám líbí nová kapitolo. Omlouvám se že jsem dlouho nic nevydala, ale vánoce a silvestr. Snad to znáte.
464 slov
Dryadaliss
ČTEŠ
Můj Kocourek /ZASTAVENO/
RandomNeo je neko. Člověk s oušky a ocáskem. Neo je v útulku, ne v ledajakém. V útulku kde si bohatí muži kupují svoje hračky. !!VAROVÁNÍ!! - Yaoi - Boy x Boy - 16let x 24let - Love Boy - 15+ (Je mi to vlastně jedno XD :3) - Budou se vyskyt...