Je to tady, první koncert v tour 2012 a to v Manchesteru..
Kluci stojí za stage, obejmou se a začnou si předříkávat svůj povzbuzující text. Harrymu sjede ruka po zádech až na Louisův pas, Loui se snažil nereagovat, ale musel.. Zkousl si ret a zapoměl slova.Koncert šel jako po másle, fanoušci byli nadšení a kluci taky, až na manažera.. Stál v zákulisí s rukama složenýma na prsou a mračil se. Louis poskakoval kolem Harryho a zpíval své sólo. Harry ho s úsměvem sledoval.
Na konci, kdy už se rozloučili s fanoušky, šli se obejmout.. Tentokrát už sjel Harry Louisovi na zadek. Když odcházeli usmál se na něj Louis a Liam to viděl, otočil se na Zayna a usmál se. Liam věděl že mezi nimi něco je, ale nechtěl to řešit když si to oni sami neuvědomovali."Co to mělo být?!" Vrazil do šatny manažer a pohledem vyhledal Harryho s Louisem, seděli vedle sebe na gauči a něčemu se chechtali.
"Co co mělo být?" Podíval se na něj Harry vážným pohledem, byl připraven chránit Louise.
"Lísali jste se tam k sobě jak dva homouši!"
Vykřikl modest na celou šatnu, až se na něj všichni přítomní otočili. Louisovi se zaleskly oči a měl na krajíčku, v hloubi duše věděl že je gay, ale modestovy slova zcela nepochopil.
"Eh.. no a co? Co máš za problém?" Napřímil se Harry a položil Louisovi ruku na koleno. Byl připravený se postavit a manažerovi jednu vpálit.
"Mám Louise rád.."
Při téhle větě všichni zpozorněli, sám Harry pak zaskočeně koukal, co to vlastně řekl, ale věděl že to byla pravda.
"Takže děti.." Posadil se na křeslo proti nim a nadechl se, "já si nepřeju aby se mí svěřenci na veřejnosti před sebou natřásali jako dva holoubci, vlastně se před sebou nenatřásejte nikde." Řekl a srazil Harrymu ruku z Louisova kolena.. Potom odešel.
Louis se zavrtal do své mikiny a popotáhl, přišel k nim Liam a dal Harrymu ruku na rameno, aby ho trochu uklidnil. Harry mu ruku setřásl a s prásknutím dveří odešel, to Louise ještě více dostalo, mikinou si setřel z obličeje slzy a položil si hlavu na kolena.
"Louis brečí?" Špitl Niall směrem k Zaynovi. "Jo.. myslím že.. jo." Zahleděl se na Louiho.
Liam k nim přišel a tiše řekl, "Sám to nechápe, musí to vstřebat."
"Necháme ho?"
"Ano Nialle.. bude to nejlepší.." Usmál se Liam a tiše odešli z místnosti."Do prdele!" Ozvalo se z pánských záchodů a pak následovala rána.
Kluci se na sebe podívali, nakonec tam byl vyslán Zayn.. "Kámo jsi v pohodě?" Opřel se o zeď a sledoval Harryho, který byl opřený o umyvadlo a díval se do zrcadla.
"Ne! Ne, vůbec nejsem v pohodě!" Otočil se k němu Harry a rozmáchl rukama. "Všechno to je tak.. ah!" Kopl do dveří od kabinky a následně se po stěně svezl k zemi a dal si hlavu do dlaní..
" Hele, Simona neřeš.. Neví co mluví." Snažil se Zayn zachovat klid.
"Kecy... Ví moc dobře o čem mluví." Objevil se najednou ve dveřích Louis.
Harry zvedl hlavu a nebránil se lehkému úsměvu, Louis k němu přišel a natáhl ruku, aby mu pomohl na nohy. Harry jeho ruku následně ještě chvíli držel.. pak ji ale pustil a odvrátil od Louise zrak, po rozhovoru s manažerem byli oba zmatení, sami ještě úplně nevěděli co mezi nima je a teď jim to už někdo zakazuje?"Jak ti je?" Posadil se Niall vedle Louise na sedadlo v jejich autobuse.. Louis se díval z okna a Nialla nezaregistroval, takže když promluvil polekal se. "Ehm.. jo.. je mi... fajn." Louis se snažil usmát, ale byl to falešný úsměv. Niall mu kamarádsky plácl do nohy a chtěl odejít, ale Louis ho zastavil, "Kde je Simon?"
"Vzadu, je tam se zbytkem.. neřešil to už..."
Usmál se Niall na smutného Louise, který mu úsměv neoplatil a otočil se zpátky k oknu.
Harry ležel na červeném koženém gauči, v uších měl sluchátka a dřímal.
"Hej chlape." Šťouchl do něj muž s důrazným hlasem. Dřív než Harry otevřel oči uvědomil si, že je to Simon.
"Pojď zamnou, promluvíme si."
Harry nenápadně hodil pohledem na místo kde seděl Louis a pak ho neochotně následoval do zadní části autobusu, kluci ho nervózně sledovali, ale až na Louise, ten dál sledoval běžící krajinu za oknem.Ahoj ahoj 😄 k tomuhle příběhu mně přivedlo pár Larry videí a článků.. Něco z toho bude podle skutečnosti (ikdyž upravené) a něco zcela má fantazie.. ☺️ Taky vám děkuju za takový ohlas u prologu 😍 Snad se stanete pravidelnými čtenáři a budete s "Shut up!" Spokojeni.
ČTEŠ
Shut up!
Fanfiction"Nekřič na mně Louisi, já to chápu!" Máchal Harry rukama, když se najednou jeho příteli objevily v očích slzy. "Vidíš to.. Vidíš co to s námi dělá?" Zvedl Louis oči k rozzuřenému Stylesovi, který mu byl vždy oporou a snažil se v těchto chvílích zac...