"Můžeš se přestat smát? Snažím se usnout!"
Zabručel Zayn a hodil po Niallovi polštář. Blonďáček se zatvářil uraženě a dal si polštář za hlavu.
"A vůbec.. proč ještě nespíte taky? Zítra vstáváme, máme rozhovory a pak koncer pokud jste nezapoměli."
"My to víme kámo." Ujistil Liam už dost naštvaného Zayna.
"Kde je vůbec Louis s Harrym?" Zamrkal Zee ospale.
"Nevíme, najednou oba nějak rychle zmizeli.." Pokrčil Liam rameny a pustil se do svého kousku jablkového koláče.
Mezitím v kostymérně, seděli na sedačce Harry s Louim vedle sebe a užívali si chvíli klidu, jen pro sebe.
"Někdo.. někdo příjde..." Odtáhl se od něj Loui a nervózně se otočil ke dveřím.
"Nikdo nepříjde, zlato.." Špitl Harry a rozepnul mu knoflík na košili.. Louis sklopil zrak k jeho rukoum, pak se mu podíval do očí a pomohl mu.. Stáhl z Harryho jeho uplé bílé tričko a studeným prstem se dotkl jeho tetování, "Je úžasné.. ty jsi úžasný."
"Je tady nějak horko nemyslíš..?" Usmál se Harry a přiblížil se ke svému Louimu.."Příště až budeš někde odhazovat moje jeany tak si dávej bacha, snad ta voda do rána uschne. Nerad bych někomu vysvětloval kde jsme večer byli a proč je v šatně mokrý koberec..bože." Zanadával Harry a hodil po Louisovi jeho košili.
"Ale líbilo se ti to." Řekl Louis sebejistě.
Harry se usmál, sklopil zrak a pak se podíval na Louise, "Jo."
Ty ďolíčky.. Pomyslel si Loui a zkousl si ret, Harryho ďolíčky miloval úplně nejvíc na světě."Pst, chodíš jako slon!" Otočil se Louis na Harryho, ten se hned postavil na špičky a souhlasně si položil prst na ústa.
"Kluci by to pochopili, ale opravdu nechci vidět co by dělal manažer, kdyby přišel na to, že my dva jsme právě..." Louis chtěl dokončit větu, ale někdo ho chytil za rameno.
"Je mi to naprosto jasné." Usmál se Liam na vystrašeného Louise.
"Louisi, všichni vědí že máš přítelkyni. Jak často se spolu vídáte?" Usmála se reportérka na ospalého a znuděného Louiho.
"Všichni až na mně.." Zamumlal Louis, pak vyhledal pohledem Simona.. naštěstí vypadal, že nic neslyšel.
"Cože?" Zasmála se dáma v minisukni a přitiskla Louisovi mikrofon ještě blíž k rtům.
Ten ho ještě s klidem odstrčil, ale nechybělo málo a té otravné reportérce by ho odhodil někde hodně daleko.
"Nevídáme se moc, trávím více času s kapelou a to mi vyhovuje." Usmál se Lou a koutkem oka mrkl po Harrym, který mu pohled oplatil.
"Ale jste pár ne?" Vyptávala se dál.
Simon si složil ruce na prsa a zamračil se, Louis zakoktal a zčervenal "An-ano, jistě.. ano jsme!"
Po rozhovoru se k němu Harry naklonil "To se ti nepovedlo." A ukázal na přicházejícího manažera.
"Asi bych tě měl naučit mluvit, co?" Řekl arogantně.
"Spíš lhát." Odsekl mu Louis.
"Jsi nějaký drzý ne?!" Přistoupil k němu a zamračil se. Louis se napřímil a byl připravný mu vrazit, ale naštěstí se objevil Zayn a odtáhl ho pryč.
Když Louis přišel do maskérny, viděl Harryho sedět v křesle, nervózně si prohraboval vlasy a ťukal nohou.. Najednou spatřil Louise v zrcadle, zvedl se a rychlým krokem se k němu rozešel.. Nic mu nebránilo v tom mu dát pusu a pořádně ho obejmout, tady, mezi těmito lidmi mohli být oba sami sebou. "Bál jsem se, že ti něco udělá."
"To by nemohl." Ujistil ho Lou, přece jen je to stále jejich manažer a mlátit je nemůže..Halou se rozezněl křik fanoušků, kluci vběhli na pódium a křik ještě zesílil. Proběhli kolem okrajů stage a pak se hned pustili do zpívání.
V pauze mezi písničkami se Niall posadil k Louisovi, "Celý den na to nebyl čas, tak ti to říkám teď. Gratuluju." Usmál se a poplácal kamaráda po zádech. "Došlo nám to, když jste večer zmizeli a Zayn ráno našel Harryho pásek na gauči." Zasmál se Niall a napil se vody ze své flašky."Děkujeme vám Los Angeles! Byli jste skvělí!"
Rozloučili se s publikem a vrátili se do zákulisí."Za pár týdnů má být premiéra This is us, takže nás čeká ještě pár autogramiád a rozhovorů, v těch už si všakm budeme vším jistí, že ano." Podíval se Simon Louisovi do očí, tak nepříjemně že musel odvrátit zrak a zatnout zuby.
"Ahoj." Loui nahodil nejistý úsměv.
Eleanor ho objala, Louis však nereagoval.
"Louisi já vím že je ti to nepříjemné, ale dělám to pro vaše dobro, tak prosím spolupracuj."
Louis pokýval hlavou a chytil ji za ruku. Společně šli po parkovišti, ruku v ruce.. směr stovky fotografů a novinářů."Nastupte!" Křičel vysoký muž v černém obleku a odtlačoval bláznivé fanynky. Harry se vydal do auta za Eleanor a Louisem, ale druhý muž ho chytil a poslal do jiného auta.
"Kde-kde šel Harry?" Otočil se za ním Loui, ale dlouhán ho ujistil, "Žádnej strach, tvůj kámoš bude v pohodě."
"Kámoš?!" Nasupil se Louis, ikdyž byl tak o metr menší než on.
Eleanor ho zatlačila do auta, nepotřebujou žádné problémy.. Ne teď.V autě seděl Louis od Eleanor, s rukama na prsou, zamračený a smutný zároveň. El se k němu naklonila, "Neznamená že když nejsme partneři, tedy ve skutečnosti nejsme.. Jen jako, chápeš.. Tak se mně nemusíš štítit."
"Neštitím se tě, není mi dobře." Poposedl si Louis a zahleděl se ven z okna."Louisi, proboha kde jsi přišel na takový kašel?" Vykulil na něj oči Mike, řidič jejich autobusu.
Louis se zhluboka nadechl a to ho ještě více rozkašlalo. Eleanor mu dala ruku kolem ramen a podala mu lahev s vodou, Louis se na ni usmál a přitiskl se k ní. To však viděl Harry, zamračil se a rozešel se směrem k nim, ale nezastavil se. Důrazně, tak aby si ho Louis všiml kolem něj prošel a zalezl do autobusu. Louis podal El lahev a rozešel se za ním.
"Harry." Rozhlédl se kolem.
"Já nejsem naštvaný Loui, vlastně jsem, ale ne na tebe."
Louis se uklidnil a posadil se vedle něj.
"Vypadáš hrozně." Prohlédl si ho ustaraně Harry.
"Jo.. není mi zrovna nejlépe." Zachraptěl Louis a přitulil se ke svému příteli.
ČTEŠ
Shut up!
Fanfiction"Nekřič na mně Louisi, já to chápu!" Máchal Harry rukama, když se najednou jeho příteli objevily v očích slzy. "Vidíš to.. Vidíš co to s námi dělá?" Zvedl Louis oči k rozzuřenému Stylesovi, který mu byl vždy oporou a snažil se v těchto chvílích zac...