Kapitola 9.

221 22 3
                                    

Leden 2016
"Máš syna."
Harry tohle zopakoval ještě asi třikrát, teprve pak se zhluboka nadechl, usmál se a řekl "My, my všichni víme pravdu Lou, nechci ať tě bulvár zase ničí.. Nedej si to líbit prosím."
"Co je mi teď po bulváru. Mám syna se kterým se nebudu skoro vůbec vídat! No a co že byl nechtěný, už je můj.. Freddie.." Louisovi se začaly oči lesknout slzami, ale vzápětí mu zazvonil telefon. "Mamka.."
"Ty jsi ji to ještě neřekl?" Vykulil na něj Harry oči.
"Řekl, asi před hodinou.. Volá mi znova no." Loui rozklepanýma rukama přejel přes display mobilu a zavřel se v koupelně, sjel dolů po dveřích a s pláčem špitl do telefonu, "odpusť mi, maminko prosím.."
"Zlatíčko, já se na tebe nezlobím! Jak bych mohla.. Chtěla jsem se jen zeptat jak to vzal Harry, víš... Kdyby jsi chtěl kdykoliv přijed.."
Louis se trochu uklidnil, pár sekund mlčel.. "To je dobrý." Odpovědel ji a rozloučil se.
Když Harry uviděl že Loui brečí, postavil se z gauče a rychlým krokem se k němu rozešel, pořádně silně ho objal, "My to zvládneme.."

   Pro tak křehkou dušičku jako je Louis bude těžké se vyrovnat s tím, že má biologického syna, ikdyž není hetero, že ikdyž ho má rád nebude se sním skoro vůbec vídat.. A když už ano, tak za jaku cenu..?

   Po pár dnech Louisovi psali, nebo volali kluci a ostatní kamarádi, kvůli Freddiemu. Na jednu stranu byl rád, ale na druhou ještě smutnější.

"A co vůbec ta tvoje písnička?" Vyzvídal Louis při telefonování s Niallem. "Něco mám.. ale je toho fakt málo, ještě si musíte počkat." Uchechtl se Niall a Louiho to hned rozveselilo.
Poslední dny se nesmál ničemu.. zdravotní stav jeho maminky se zhoršil a Louis se sní snažil trávit co nejvíce času, do toho problémy s Freddiem, Eleanor, modestem.. Harry se mu snažil pomoct, ale moc toho nezmohl.
Eleanor na něj nebyla naštvaná že podvedl ji, vadilo ji, že podvedl sám sebe.
"Louisi. Nedělám to pro modesta, ani pro sebe.. ale pro tebe.. Pro vás oba! Tak si to uvědom!" Křičela na něj, když za ní opět přišel opilý.
"Počítám s tím že Harry to neví, když jsi přišel o půl druhé v noci ke mně domů.."
"Ani se to nedozví." Usmál se, jako by bylo všechno v pořádku a usnul.

"Ahoj El, co se děje?"
"Harry.. ahoj. Prosímtě, můžeme si promluvit? Je tam někde Louis?" Eleanor nervózně pochodovala po místnosti.
"Eh.. není doma. Stalo se něco?"
"Děje se to už delší dobu.. Loui ke mně chodí pozdě v noci, ožralý.. celkem dost. Mele hovadiny a když ne tak se z něj stane trosks co si na všechno stěžuje.. Nevím jestli to spolu probíráte.. To všechno co se mu teď děje.. Jen že se o něj bojím.. Nevím kde v noci chodí Harry, ale dávej na něj větší pozor." Nečekala ani na odpověď, telefon hned zavěsila, posadila se na pohovku a nervózně si ožužlávala nehet.

Eleanor měla pravdu, Louis chodil v nocích po barech, opíjel se a jezdil k ní domů, protože nechtěl aby ho v tomhle stavu Harry vídal.

"Čauky mňauky.." Zakýmacel se a opět se bezstarostně usmál.
"Už toho mám dost Louisi. Už ti to nebudu trpět, co jsem? Tvoje skrýš? Ne!" Eleanor si vzala kabelku, Louise chytila pod paží a odvlekla ho do auta.
"Kam to jedeme?" Vzpamatoval se po chvíli Louis a koukal z okna.
"Domů.
"Ale nee!" Pískl a rozmáchl rukama. "Tam je naštvaná Harry. Tedy.. naštvaný Harry. Ten mi dá!"

"Spi." Hodil přes něj peřinu a naštvaně odcházel z pokoje.
"Ještě pusuuu.." Sápal se po něm Louis, který byl pořádně na mol.
"Ne. Táhne z tebe chlast." Zabouchl za sebou Harry dveře.

Louis se vzbudil v oblečení, smrděl sám sobě, ale ze včerejšího dne si skoro nic nepamatoval. Když sešel dolů do kuchyně, Harry byl pořád naštvaný.
"Smrdíš.." Odstrčil ho od sebe.
Louis sklopil zrak a ikdyž moc nechápal co vlastně provedl, šel se umýt a převléknout.

Září 2016
"Niall bude mít za pár dní písničku." Usmál se Harry a ukázal Louimu screenshot na mobilu.
"Už ji poslal do skupinového chatu, chceš ji pustit?"
Louis přikývl, narovnal se a odložil svůj telefon.

"Je fakt dobrá, Horanovi ty pomalé písničky sedí." Pokýval Harry hlavou.
"Ale čekal jsem že jeho první písnička bude o jídle, když si ji v kapele tolik dožadoval." Zasmál se a šel se posadit zpátky do křesla.


Prosinec 2016

"Odvezu tě tam!"
"Ne, jedu s tátou, volal mi." Pobíhal Louis po domě se slzami v očích.
"Nechceš aby jsem jel s tebou..?" Zastavil ho Harry a položil mu obě ruce na ramena.
Louis se jen pousmál, dal mu pusu na čelo a rychlým krokem zmizel za dveřmi.

Jay musela být převezena do nemocnice, kvůli zhoršení jejího zdravotního stavu s leukemií. Celá rodina za ni okamžitě jela..

"Lou? Ty pláčeš?" Pootevřel Harry dveře od ložnice.
Louis ležel na posteli s hlavou v polštáři, vedle sebe měl otevřený protokol s hovory, před chvíli mu volala Lottie.
Harry k němu přišel, posadil se a položil mu ruku na záda, "Loui..?"
Řekl to nesrozumitelně, potichu, ale zároveň jako by to chtěl zakřičet.. "maminka.."

Harry neměl daleko k tomu aby se rozbrečel taky, oči se mu leskly.. Objal Louise, dlouho seděli na posteli v objetí.. Louis ho pořádně mačkal a plakal mu do mikiny s napísem Love is love.

Pár dnů po smrti Jay byl Louis jako tělo bez duše. Nepřítomně chodil po domě, nesnídal, jeho večeří bylo pivo a cigareta.
Po večerech něco dopisoval, něco co měl rozepsané dlouho, ale nemělo to žádný smysl.. psal si to jen tak, nakonec se z toho rozhodl udělat písničku pro ni, pro jeho maminku.
Nejprve ji ani nechtěl zveřejňovat, ale po dlouhém rozhodování a domluvě s jedním dj, ji nahráli. Jeho první sólová skladba.

10.12.2016
Louis má premiéru své písně Just hold on.
Je nervózní z mnoha důvodů..
Steve ho ale dokázal podržet, společně vyšli na pódium.. Opět ten ječící dav, opět ten stejný pohled.

"Není po všem, dokud naposledy nevydechneš
Co chceš, aby řekli, když tu nebudeš?"
Bylo to na něm poznat, Louis se snažil udržet, ale bylo to dost těžké.. Slova písničky na něj doléhaly ještě více než kdy předtím.
Na konci vystoupení, začal mluvit Simon. To už se brunet neudržel, nervózně kmital očima kolem sebe, snažil se být klidný.. Koukal se do země a zadržoval slzy.

Tohle není ten vysmátý, veselý a šílený Louis Tomlinson.. Co se to děje? Proč?





Upřímně, u psaní tohoto dílu, koukání se zpětně na videa z JHO.. Ano pobrečela jsem si..😄

Shut up!Kde žijí příběhy. Začni objevovat