"Klidně vám to budu zakazovat!" Práskl Simon do stolu, až vedle v místnosti probral podřimujícího Nialla, "Sakra..co to bylo?" Zatřepal Niall hlavou a prohrábl si vlasy.
"Hádej!" Prskl na něj Louis, vlezl si do postele a zatáhl závěs.
Niall se nechápavě rozhlédl po autobuse, "On tam pořád je?"
Zayn mu přikývl a dál se díval do svého mobilu, mezitím chodil Simon po místnosti a Harry ho pozorně sledoval, měl v sobě tolik vzteku!
Louis si sedl do přední části autobusu k druhému řidiči, nadechl se a zvedl zrak do stropu.
"Jsi ufňukánek.. idiote!" Zamumlal Louis, kopl kolenem do sedačky předním a odešel do místnosti kde byl stále Harry se Simonem. Otevřel dveře a rozhlédl se očima po pokoji, aby našel svého hrdinu. Když ho Harry spatřil oplatil mu letmý úsměv a pak opět sklopil hlavu. Louis vešel dovnitř a klidně za sebou zavřel dveře. Mezitím se na sebe Liam se Zaynem vyděšeně podívali, "Co když se tam porvou?" Postavil se Zayn, ale Liam ho zadržel.
"Přišel jsi se přidat?" Zachechtal se Simon a pokynul Louisovi aby se posadil. Ten mu však daroval vraživý pohled, přistoupil k Harrymu a podal mu ruku. Harry ji chytil a Loui mu pomohl na nohy, bezeslov svého zachránce odvedl ke dveřím.. "Stačilo." Usmál se Loui na Simona a potichu za sebou zavřel dveře.Celou dobu panovalo v autobuse nepříjemné ticho, Louis spal na gauči a Harry seděl naproti němu, sledoval svého malého andílka.
"Hele, nechci tě strašit ale tímhle to určitě nekončí.. ze Simona se už nějakou dobu klube svině.." Posadil se vedle něj Liam a usmál se na spícího, spokojeného Louise.
"Co proti nám má?" Řekl nejistě Harry.
Liam nevěděl co má říct, vždyť ani nevěděl jestli si je Harry vědom toho že není na holky.
"Ty to opravdu nepoznáš?" Ozval se po chvíli ticha.. "Všichni už si všimli toho že po Louisovi jedeš... A on po tobě."
"Hmm.. asi jo.. možná... no.. No a co? To může být Simonovi úplně ukradené, není náš milostný poradce." Odvětil Harry a začal si hrát se svým pramínkem vlasů."Proč jsi to udělal?" Naklonil se Harry přes stůl na Louise.
"Udělal co?" Usmál se Louis a promnul si ospalé oči.
"Proč jsi mně odvedl?"
"Měl jsem tam snad nechat svého přítele se trápit?" Louis se do široka usmál a čekal na Harryho reakci, ten byl však potichu..
"Rok je rok, Harry.." Nadechl se Loui a odešel.
Harry seděl jako přikovaný.. Sledoval místo na kterém ještě před chvíli seděl jeho... přítel?
Tohle slovo vyvolávalo v Harrym pocity, které však nedokázal popsat.Byl večer a kluci se po zastávce chystali spát, než dojedou na letiště. Louis si lehl do své postele, konečně měl čas o všem přemýšlet.
Z rozjímání ho však někdo přerušil.. "Psst.. můžu k tobě?"
Louis zamrkal a snažil se ve tmě rozeznat siluetu, hlas mu však napověděl.. Posunul se na znamení že si může lehnout vedle něj.
"Děkuju.." Zašeptal Harry a vypátral Louisovu ruku, lehce ji stiskl, otočil se na bok a zavřel oči.
"Harry.. Harry nespi, nemůžeš tady spát."
Kudrnáč zavrčel a otočil se na druhý bok, "Uhm.. proč by ne..."
Louis do něj znovu strčil, "Nechci mít další problém zlato.."
Harry se pomalu vyhrabal z jejich vyhřáté postele a přesunul se do své, to však vzbudilo Nialla. Nenápadně vykoukl z poza závěsu, když viděl jak Harry leze z Louiho postele, potěšeně se usmál.. Že by si to konečně ujasnili?"Kluci vstávat! Vy jste zase ponocovali co?"
Houkl směrem k jejich lóžím zvukař Joe.
"Jsme na letišti?" Vykoukl Liam a zamrkal, jelilož ho denní světlo pořádně oslnilo.
"Ano." Prošel kolem modest a zamířil rovnou ven.
Kluci se převlékli a následovali zbytek autobusu.
"Šel bych se aspoň umýt.." Zakňoural Loui a hodil pohledem po dveřích od veřejných wc.
Harry jen přitakal, ale modest si je projel pohledem a odseknul "Půjdeme čekat na letadlo."
Chvíli šli kluci po dvoujících za sebou, dokud si nevšimli že někdo chybí, "Hele kde je Niall?" Zastavil se Harry a rozhlédl se kolem sebe. Blonďáček přiběhl z úplně jiné strany s plnou pusou a krabičkou s jídlem, "Jen jsem si odskočil."
"Na sváču?" Stršil do něj Liam a všichni se začali smát."Už tady čekáme snad hodinu!" Otočil se Zayn na Joa. "Sorry kluci já ten let neobjednával." Pokrčil Joe rameny a zavřel oči.
"Mně se chce taky spát.." Zívl Louis a položil si hlavu na Harryho rameno, v tu chvíli do něj strčil Simon.. "Brzdi."
Harry protočil oči a nenápadně pohladil chlapce po noze.
Louisovi se to ale včera tak líbilo.. líbilo se mu cítit Harryho vůni a mít ho vedle sebe a teď když se mu chce navíc spát, byl by víc než rád kdyby ho Simon nechal.. Ale na to už neměl, včera se mu postavil, ale to řekl jen jedno slovo, teď by toho musel namluvit víc a navíc, co kdyby.. Ani by ho nepřepral. Ikdyž je malá pravděpodobnost, že by se chtěl jejich manažer bít.
Louis se na něj zamračil, Simona to ještě více vytočilo, "Louisi!" Okřikl chlapce který se stáhl zpátky do sedadla, Harry automaticky zareagoval, takové tintítko jako je Louis stačí jen strčit a leží na zemi, takže vstal a.. "No tak mi dal hlavu na rameno.. a co jako? To snad nic neznamená!" Snažil se nekřičet, už vůbec ne před lidmi..
"Ty jsi tam snad včera nebyl? Vím moc dobře o co mu jde." Ušklíbl se Simon a odešel.
"Harry.." Špitlo malé stvoření na sedačce.. "Sedni si." Louis se snažil znít aspoň trochu jako muž, ale jeho strach mu v tom moc nepomohl, na to se musel Harry usmát a raději svého chlapce poslechl. Byl sice starší ale strach z něj opravdu nešel a to byl jeden z faktorů co Harryho přitahoval..
ČTEŠ
Shut up!
Fanfiction"Nekřič na mně Louisi, já to chápu!" Máchal Harry rukama, když se najednou jeho příteli objevily v očích slzy. "Vidíš to.. Vidíš co to s námi dělá?" Zvedl Louis oči k rozzuřenému Stylesovi, který mu byl vždy oporou a snažil se v těchto chvílích zac...