6.2.2017
"Neboj se, je to skvělá kavárna. Nikdo nás tam nezná." Ujišťoval Harry už teď vystrašeného Louise. Ten se nervózně rozhlížel a zároveň své drahé polovičce mačkal ruku.
Nad dveřmi cinkl zvoneček a pár zvědavců pokukovalo, kdo právě vešel a narušil klid kavárny. Harry za sebou odhodlaně a s úsměvem vláčel Louise ke stolu až kdesi na konci místnosti. Posadili se a vzápětí u nich byla číšnice s nabídkou nápojů, kterou jim s úsměvem podala, "Divně se po nás koukala.." Zamumlal Louis. "Zlato.. Nikdo nás tady nezná, kdyby ano tak už by to dali najevo ne?"
Louis si povzdechl, ale nakonec dal Harrymu za pravdu a přestal to řešit.Domů dorazili až po několika hodinách, oba tak vysmátí, až to vypadalo že pili.
"Vy jste si něco šlehli?" Zarazil kluky mužský hlas. V jejich domě už nikdo jiný nebydlel..
Z obývacího pokoje vyšel vysmátý Niall.
"Co tady to hajzlu děláš?!" Polekal se ho Louis.
Niall se zatvářil uraženě a ukázal směrem k proskleným dveřím, které vedly na zahradu, "Myslím že když odcházíte z domu, měli byste si zamknou všechny vchody.."
Louis se chytl za hlavu a poplácal kamaráda po rameni, "Z tebe jednou bude dobrý zloděj.""Říkal jsem si, že bych omrkl ten váš nový barák, jenže jste nebyli doma a já nechtěl jet takovou dálku zase domů."
"Takže ses k nám vloupal." Ušklíbl se Harry.
Niall přikývl a vytáhl si z kapsy mobil.
Chvíli si kluci povídali, smáli se, Niall jim ukazoval fotky z domova, když mu najednou vyskočilo upozornění z twitteru na kterém ho někdo označil. Otevřel ho a celý zbělal.
Louisovi spadl úsměv a vyděšeně se na kamaráda zadíval, Harry do něj šťouchl a se slovy "Co tam máš?" Mu telefon z ruky vytrhl. Louis přesměroval jeho pohled na něj a Harry najednou zbělal taky. Otočil obrazovku směrem na Louise, ten se na fotku chvíli díval, pak mu mobil vzal a příspěvek nahlásil.
"Proč jsi to udělal? Já myslel, že chcete aby to lidi věděli." Zeptal se ho Niall.
"Lidi už to ví i tak, ale nepotřebujeme záminky pro managment. Nechci se těmahle sračkama zase nechat užírat. To prostě nikdy neskončí..!" Poslední větu Louis dořekl jen tak, tak. Zhluboka se nadechl a s prásknutím rukou do stolu zmizel v horním patře.
"O Vánocích byl dost v háji, víš.. Takovéhle věci nese fakt těžce, ale to bys měl vědět za tu dobu. Nechci aby do toho znova spadl.." Harry si položil hlavu do dlaní..
Po chvíli ticha se zvedl a odešel nahoru za Louisem, ten seděl v ložnici na posteli a telefonoval, "já vím, ano.. Taky tě miluju, ahoj." Zavěsil, odložil mobil a když si všiml že ve dveřích stojí Harry, pousmál se, "Lottie." Řekl jen a natáhl ruku. Harry mu ji chytil a sedl si vedle něj. "Promiň, zavedl jsem nás do špatné kavárny, myslel jsem si že tam bude bezpečno."
"Ty za to nemůžeš.. Prostě náš život už se nezmění, už jsme odsouzeni na žití v tajnosti.""Haló lidi? Je všechno v pořádku? Mám už docela hlad!" Ozvalo se najednou z přízemí. "My zapoměli na Horana!" Rozesmál se Harry, "Už jdem!" Odpověděl mu a se smíchem následoval Louise.
Květen 2017
"Jsi si jistý, že chceš jet semnou?" Řekl Harry a mezitím si do kufru pečlivě skládal své barevné obleky.
"Jsem." Louis seděl v křesle ložnice, nohu přes nohu, hlavu nakloněnou na stranu a v puse lízátko. Převaloval ho v puse a sledoval Harryho jak poskakuje po pokoji a balí si věci na koncert.
"Aspoň na jeden tvůj koncert chci."
Harry se zastavil, otočil se na něj a povzdechl. "Jestli tě tam někdo uvidí, tak víš c-"
Louis se demonstrativně postavil z křesla a řekl "Máš pro mně přece ty boží VIP boxíky."
Harry se pousmál a zastrčil si pramen kudrlin za ucho, což Louise donutilo zkousnout si ret.
"Ta růžová ti bude slušet.." dodal a strčil si zpátky do pusy lízátko.Harry přivítal fanoušky na koncertě a začal zpívat. První se snažil nevěnovat zhasnutému VIP boxu žádnou pozornost, ale po dozpívání Two ghosts se tam prostě podívat musel, nepodařilo se mu ani udržet úsměv, takže se celá aréna rozkřičela a většina se začala rozhlížet, kam směřuje Harryho zrak.
Po koncertu, kdy už se jen tleskalo a všichni na stage se ukláněli, si Louis nasadil kapuci a vyrazil do backstage, ikdyž o to moc nestál, v patách mu byl jeden chlapík z ochranky.
"To bylo.. naprosto úžasné!"
Ticho místnosti přerušil Harryho křik a přitakávání ostatních co sním přišli. Jakmile však uviděl na gauči usměvavého Louiho šel hned k němu a dal mu pusu. "Byl jsi opravdu skvělý." Špitl Louis ještě když ho měl tak blízko u sebe, Harry se usmál a pro jistotu ho bolíbil ještě jednou."Mitch na tebe kouká." Ozval se hlas z hromady polštářů a mikin na sedadle v letadle. Harry se na hromádku otočil a oddělal pár polštářů aby v ní našel Louise. "Nekouká."
"Ale jo, čuměl na tebe celý koncert." Zamračil se Louis.
"Nežárli.." Harry udělal na Louise obličej a přimáčkl se k němu blíž, "ty žárlíš!" Strčil hlavu do jeho polštářů.
"Ne ale.. No dobře, možná trošku. Ale vem si to z mojí strany jo?" Louis si složil ruce na hruď a snažil se vypada co nejvážněji, ale Harry se rozesmál. "Jsi tak rozkošný když se urážíš.""A jak jsi na tom s písničkou? Už víš název?" Vykoukl Harry z koupelny s kartáčkem v ruce.
"Právě jsem o tom s tebou chtěl mluvit.. nebudu s tebou moct být na všechny koncerty. Musím odjet domů a začít to řešit. Promiň Haz."
"To je v pořádku.. Víš přece jak moc ti to přeju! A věřím že to bude fakt skvělý song."Louis letěl za pár dní domů a začal pracovat na Back to you. Harry dál koncertoval a s Mitchem se začal více kamarádit.
Liam si volal s Louisem o své nové písničce, kterou taky brzo vydá a smál se Louimu, že začal zase všechno řešit na poslední chvíli.
Večer, když už se chystal Louis spát, přišla mu smska od Lottie, že zapoměla heslo na jejich instagramový účet a že chtěla přidat příspěvek. Louis ji heslo přeposlal a šel si ještě přečíst komentáře k jejich fotkám..
Kdy se konečně dozvíme pravdu o Larrym?
ČTEŠ
Shut up!
Fanfic"Nekřič na mně Louisi, já to chápu!" Máchal Harry rukama, když se najednou jeho příteli objevily v očích slzy. "Vidíš to.. Vidíš co to s námi dělá?" Zvedl Louis oči k rozzuřenému Stylesovi, který mu byl vždy oporou a snažil se v těchto chvílích zac...