Kapitola 4.

251 33 3
                                    





"Film? No to není špatný nápad.."
Zamumlal Joe a rozhlédl se po autobusu..
"A o čem jako bude?" Protočil Simon očima a pozoroval nadšeného Nialla..
"No přece o nás!" Pískl Niall a rozhodil rukama tak, že vyrazil Louisovi z ruky oplatek. Harry se pro něj zohnul a když mu jej podával, Louis se dotkl hřbetu jeho ruky a Harrym projelo příjemné teplo.. Zvedl koutek úst a Louis na něj šibalsky zamrkal.
Svůdně si z oplatku ukousl a sledoval Harryho reakci.. bavilo ho Harryho takhle škádlit.
Harry se na něj zamračil a očima ukázal na manažera. Loui se zasmál, podíval se na něj a pak na Harryho, který se chystal k odchodu.
"Harry.." Zavolal na něj Louis, Harry si zkousl ret a doufal že se mu to jen zdálo.. Louisův hlas byl až moc svůdný.
"Co si myslíš o tom filmu?" Pokračoval dál a Harry si oddychl.. "No.. je to fajn nápad." Pousmál se a pak rychle zmizel v koupelně.

  "Co tam sakra děláš tak dlouho?" Zabušil Liam na dveře koupelny.
"Vždyť už jdu." Otevřel Harry dveře a šel si sednout zpátky do společenské části autobusu.
"Mně se ten nápad fakt líbí.." Usmál se na Nialla a posadil se vedle Louise, který zavrněl jako kocour a přitiskl se k němu.

"Kde je můj Marcel?" Zaťukal Louis na dveře šatny a vstoupil dovnitř. Harry tam stál před zrcadlem a uhlazoval si vlasy, "Tady.. a vypadá jako idiot."
"Podle mně vypadá Marcel skvěle.." Zašeptal Louis a přitáhl si ho k sobě..
Harry si sundal brýle a chytil chlapce kolem pasu.. "Marcel chce pusinku.." špitl a dotkl se Louisovy tváře.
Najednou se za dveřmi ozvaly hlasy a oba se od sebe okamžitě oddálili.. Harry si nasadil brýle a spravil si rukávy na košili, Louis po něm nervózně koukl a proklouzl mezi lidma ze šatny ven.
Když uviděl Nialla musel se začít smát, "Vypadáš hrozně."
"Díky Loui, ale tebe to čeká taky." Zašklebil se o několik kilo těžší a fousatý Niall.
   Harry zrychlil krok, a sklopil zrak ke svým skvělým botám.. "Pardon." Otočil se za černovlasou dívkou do které nechtěně vrazil, ta se však začala smát. "To jsem já ty debile." Zasmála se a Harrymu došlo že to není žádná dívka, ale Zayn... Ani ho v tom spěchu nepoznal.
Když se objevil v maskérně Louisovi zajiskřili oči a zavolal na něj, "Zlato?" Jeho maskérka do něj okamžitě dloubla, protože narozdíl od něj si všimla že je v místnosti i manažer.
Harry se rozhlédl a když Louise spatřil usmál se a rozešel se směrem k němu.

   "Ty brýle nos častěji.. opravdu ti sluší."
Přišel k Harrymu a nahodil ten jeho sladký úsměv, ze kterého se nejen fanynkám podlamovaly kolena.

"Tak se na to pojďte podívat!" Zavolal kluky kameraman aby se mohli kouknout na záběry videoklipu k Best song ever, který měl sloužit jako upoutávka k filmu.
"Jak kroutí tou prdelkou!" Pískl Loui a přimáčkl prst na obrazovku, na Harryho. Následně si ale uvědomil co řekl, takže si odkašlal a doufal že ho manažer neslyšel.. To by nemuselo dopadnout dobře.

  "Louisi kdy jsi byl naposledy s Eleanor?" Zavolal manažer na polospícího Louise..
"Nevím.. už to bylo dávno." Zívl a otočil se na druhý bok.
"Tak si spolu zase vyrazte. Potřebuju ti něco napsat na twitter."
"Proč bych to dělal? Eleanor není moje přítelkyně a nechápu proč nás do toho nutíš.. ani za těch pár let k ní nic necítím.."
"Mohla by se objevit ve filmu." Navrhl modest.
"To asi ne." Odsekl Louis a ikdyž si chtěl na gauči zdřímnout, zvedl se a odešel.

"Proč nás natáčí?" Ukázal Liam na muže za kamerou.
"Jo, proč nás natáčí? Máme zkoušet." Přidal se Harry a složil si ruce na prsa.
"Potřebujeme materiál do filmu.. a navíc nezkoušíte, ale děláte hovadiny."
Ukázal Joe prstem na Zayna a Louise kteří si právě dělali závod na skateboardech.
Harry se za nimi otočil a na malou chvíli se usmál a zadíval se Louimu do očí.. Ten mu úsměv opětoval a stydlivě sklopil zrak.
Harry si prohrábl vlasy a rozešel se za ním, když měl Louise dost blízko chytil ho za rameno a pomalu sjel až k ruce..Louis se postavil na svůj skate a přiblížil se k Harrymu taky.. Najednou kolem nich projel Zayn a Louise chytil za tričko. Na jednu stranu jim zničil romantickou chvilku, ale na druhou stranu zabránil zachycení jejich líbání na kameru.

Shut up!Kde žijí příběhy. Začni objevovat