Spre surprinderea mea,David nu era in camera lui...dar sa dat stingerea de 10 min... nu inteleg.
M-am dus la tatăl meu in camera,fără sa bat,am intrat direct.-Tata,unde e David Blake!?
-Ce? E la carcera fiindcă sa bătut cu o fata.....Tiffani.
Am facut ochii mari la spusele lui.
-Acum din cauza ca umblai pe holuri te duci in carcera cu el ! Si fiind ca te interesează un baiat ca el nu mai ieși de acolo pana nu te scot eu!
Oare ce a pățit tata?
Un gardian ma luat pe sus si ma dus in carcera cu David.Chiar dupa ce ma lăsat in carcera am strigat la gardian.
-Da du-te naibii!!!!!
Apoi a inchis usa si m-am întors.David era întins pe patul ala de cărămida,la bustul gol.Tricoul lui era pe jos.De ce arata asa de bine????!!!
-ce ai facut blondo?
-deci am vrut sa vin la tine in camera sa iti zic ceva si..
-sa imi zici sau sa imi faci ceva? Apoi a pus o fata de pervers.
-sa iti zic! Si nu erai ,apoi mam dus si l-am intrebat pe director..adica tatăl meu si el ma trimis la carcera fiindcă umblam pe holuri dupa stingere.Apropo...de ce te-ai bătut cu Tiffani?
-pentru ca e o târfă.Sio trăgea cu toti baieti .Da ce ai vrut sa imi spui in camera blondo?
-David stiu ca tu esti nevinovat.Ai intrat aici pe nedrept si te pot ajuta sa ieși din iadul asta!Stiu ca sora ta Ella a inventat totul!
Dintr-o dată m-am simțit lipita de perete.El mi-a prins mâinile cu multă putere asa ca era complet imobilizata.
-Fii atenta blondo! Tu stii mult prea multe lucruri.Sa nu mai zici nimănui altfel o sa te bat de o sa iti sara capacele!
-Dar David,de ce nu vrei sa ieși din iadul asta?
-Fiindcă ...fiindcă te iubesc Sofia!!!
Am facut ochii mari.
-Daca as ieși tu ai rămâne,asa am fii despărțiți!! Mai intai trebuie sa vedem cum ieși tu!
-David eu...nu m-am gandi la asta..
Apoi ma sarutat...si a spus foarte pervers.
-Hai sa te revanșezi
Nu am zis nimic ca ma pus pe pat.Ma sărutat lung...eu am strâns cearceaful..nu vroiam sa cad in jocul lui...apoi mi-a rupt tricoul de pe mine si nici nu mai țin minte cum a scăpat de jeanși si el și-a dat jos blugi si boxeri.
Apoi a inceput sa ma sărute iarăși foarte pasional iar cu mana era la feminitatea mea...a trecut cu mana de lenjerie si o plăcere ma inundat..fără sa vreau mâinile mi sau pus pe spatele lui si l-am tras mai aproape si in timpul Sărutul fără sa vreau am scos un icnet..-vai blondo....asa ușor te lași...
Am căzut in jocul lui mult prea satisfăcător..
Mi-am dat seama ca atunci cand gemeam eu il umpleam pe el cu plăcere....apoi mi-a dat jos si ultimele obiecte de imbracaminte..
Acum mana lui lucra la feminitatea mai mai tare ca niciodata ceea ce ma făcea s gem...ma emerva fiindcă stiam ca lui ii plăcea mult asta...apoi a inceput sa ma sărute pe gat apoi a staționat umpic la sani apoi pe abdomen... dupaia a intrat încet încet in mine mărind ritmul pe parcurs...o plăcere ma inundat profund si din păcate se vedea foarte bine...
Dupa un timp el a zis.-Deja nu mai poti blondo?
Apoi mi-am dat seama ca respiram foarte repede si ca eram aproape rosie la fata...de rusine nu am zis nimic si am încercat sa ma calmez.Din păcate David și-a dat seama si a iesit din mine si sa îmbrăcat...eu mi luat lenjeria si jeanși si i-am zis.
-Acum ce imi i-au ca mi-ai rupt tricoul?
-Stai asa si maine o sa trimit pe cineva sa iti aducă altul....Blondo stii ca atunci cand zic ceva aceea persoana trebuie sa o facă iar tu nu mi-ai raspuns la o intrebare.Sofia spune-mi sincer..Ma iubești cu adevărat?
-David ..eu...am sa fiu sincera...adevarul e ca te iubesc foarte foarte mult! David din prima zi in care te-am vazut si ne-am bătut am fost moarta dupa tine...
Apoi am lăsat capul in pamant.El a venit si ma imbratisat. Am simțit cum mâinile lui protectoare ma păzeau....ma luat in brațe si ma pus in pat.Apoi sa pus langă mine si ma învelit cu singura pătura care era acolo...fiindcă eram doar in sutien.El era la bustul gol dar lui nu ii era frig, apoi ma imbratisat strâns si eu am adormit ....
Ma trezesc in timpul nopții fără sa vreau.Observ ca David nu era langă mine.Ma uit in camera si el era cu spatele spre mine la geam.Fuma o Țigara..-de ce te-ai trezit iubit-o?
Ok in primul rand imi plăcea foarte mult apelativul "iubit-o" iar in al doilea rand de unde naiba le stie pe toate????? De unde stia de Micke? De unde stia ca eu il iubesc? De unde stia ca mam trezit daca era cu spatele la mine???
-de unde știai ca m-am trezit?
-Sofia,eu le stiu pe toate.
Apoi sa lăsat un moment de tăcere..
-de ce te-ai trezit?intrb eu foarte încet..
-sa ma gandesc...
-la ce?
-la noi..cum sa te scot se aici...daca o sa reușesc sa te scot de aici poate ca nu ma va crede nimeni cand le voi spune ca eu sunt nevinovat si poate ca nu ajunge un martor...
-David uitate la mine.
Sa întors si eu am ridicat telefonul.
-am înregistrat totul
Am vazut cum fata lui sa luminat dar apoi sa întors si si-a continuat Țigara..
Vroiam sa fiu si eu mai rea...apoi mam gandit la ceva...am stat 20 min sa ma gandesc ca totul sa fie bine...
- am un plan
-te-ai gandit acum la el asa-i?
Ma emerva cand le stia pe toate!!
-da!dar o sa meargă ,am o idee,o sa fugim,o sa evadăm!
David sa întors spre mine.
-cand te-ai facut asa rea păpușa?
-de cand l-am cunoscut pe cel mai rau dintre toti
Apoi a pus un zâmbet putin pervers,si foarte sexy
Eram obsedata de el si puteam face orice pt el...
CITEȘTI
ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)
RomanceEa ajunge din întâmplare in școala,iar el e cel mai rau delicvent dintre toti.El se îndrăgostești de ea ,si ea ,doar ca ea tine secret.Intrun final au avut prima noapte de dragoste.Apoi au devenit un cuplu foarte cunoscut iar ea încearcă s ail ajute...