Următoarea zi mă trezesc,imi fac rutina de dimineata si cobor in Bucătărie.Toti erau acolo si ajutau la masa..
-Neața somnorici! Zice James
-Um...Neața .. zic foarte obosita..
-cum de esti obosita? Întreaba David
-...nu stiu..
*FLASHBACK*
Ma pun sa ma culc si parca nu pot sa dorm....simt ca cineva se uită la mine..
Ma tot foiesc si apoi aud un suntet tare.M-am ridicat speriata si mam uitat in jur dar nimeni nu era..totusi simțeam un parfum foarte cunoscut mi-e.-stiu ca esti acolo! Ieși !
-acum nu mai pot sa stau dar data viitoare iti promit ca stau mai mult păpușă
Am văzut o umbra cum a iesit pe balcon.Vocea si parfumul lui imi erau foarte cunoscute dar nu stiam cine..
Apoi mam întins înapoi si nu am mai auzit nimic iar apoi cu greu am adormit dar ma tot trezeam din instinct sa verific daca mai e cineva ..
*End of FLASHBACK*-esti sigura ca totul e bine? Ma mai întreaba David odata
-Da David!
-Ok!! Mâncarea e gata!!! Zice Alya.
Mâncam iar apoi ne vedem fie care de a noastre.
Alya se uita la tv
James pe telefon
David stătea pe canapea si se uita in gol.
Ma duc la el.-ce ai pățit? Il intreb
-as putea sa te intreb același lucru!Imi ascunzi ceva Sofia...si nu stiu ce!
-dar nu iti ascund nimic.
Apoi ma pun langă el si il masez ușor pe spate dar ma împinge se ridica si intra in camera lui.
M-am saturat de comportamentul asta al lui! Eu vin la el sa vorbim si il si masez iar el pleaca asa.Chiar nu înțelege ca nu ascund nimic!
Bin totusi nu i-am zis ca un baiat a intrat ieri la mine in camera dar asta nu e important.-IES SA MA PLIIIMMBB!
Imi i-au cheile si ies.Dupa multe ture si multă gândire am decis sa ma așez pe banca.O persoana sa Așezat repede langă mine si si-a pus mana pe ochii mei.
-buna din nou Sofia
-cine esti?
-o sa afli la momentul potrivit...am vazut ca te-ai cam certat cu iubitul tau...poate ca mai am inca o șansa..
-oricine ai fii nu ai nici o șansa fiindcă eu il iubesc pe David si gata.
-Mai vedem noi...fii atenta! Azi la 16:00 esti la depozit.Singura.Altfel James si Alya o pățesc rau de tot.
Apoi a plecat.Eu am inceput sa suflu tot mai repede si mam dus in casa si mam inchis in camera.Era 12:23... ma tot foiam ma mișcam ,am scăpat doua sticle pe jos si respiram foarte repede.
Apoi usa sa deschis iar David a intrat a închiso si sa razamat de ea.-acum imi spui ce se intampla?
Eu chiar vroiam sa ii spun dar băiatul ala a zis sa merg singura....
-nimic..
Apoi mam simțit împinsă pe pat.
-zi ce se intampla odata! Ma inseli?
-Cum!!!??? Ce!!?? Nu!!!! Cum sa fac asta tu te auzi ce vorbesti!!!!
-atunci ce e Sofia ,de ce esti asa stresată si obosita! Am crezut ca ma iubești ca ....noi doi formam un întreg.
-Bine..ai dreptate ...iti spun.
I-am povestit totul ..
-Dar trebuie sa ma lași sa merg singura..
-Sofia nu pot face asta!
-Dar daca nu James si Alya...
-Mie nu imi pasa de ei! Mie imi pasa de tine!!
-Ce!!??? Nu iti pasa de ei! Sunt prietenii noatri!
-da dar tu esti iubita mea!
-o sa ma duc fie ca vrei fie ca nu! Eu nu ma risc! Si daca nu ma întorc înapoi pana la 19:00 atunci haideți dupa mine.
Apoi a iesit din camera trântind usa...era chiar suparat dar eu nu aveam ce sa fac acum...
A venit si ora 17:55.
Mam dus si am exact in 5 min am ajuns la depozit.Nu era nimeni... înaintez si aud vocea din spatele meu.-Deci ai venit...
Mam întors si era..
MICKE!!!
-Micke!!!!! Tu esti!!!
-Da draga mea,ti-am lipsit?
-nu ,deloc
Apoi a pus un zâmbet de al lui..
-ce vrei??? Ce mai vrei de la mine? De ce mai chemat aici?
-ca sa fii a mea din nou,tu o sa il lași pe David pt mine
-tu sa nu imi spui ce sa fac!!!Eu nu te mai iubesc si nici nu o voi mai face!
Apoi am simțit o lovitura tare iar apoi totul sa întunecat...
Ma trezesc intrun final legată de un scaun tot acolo in depozit.Incep sa ma agit dar sfoara era prea strânsă.
-te-ai trezit?
-nu Micke! Am murit,esti culmea! Acum termina cu jocurile astea si dezleagă-ma!
-te las in pace pt toată viata daca facem dragoste...dar sa fie reciproca ,sa ma implori,sa imi gemi numele...
Ma bufnit râsul
-niciodata
Se apropie de mine...atunci am inceput sa ma sperii....
-nici sa nu te gândești !!
-Ba da Sofia...
Si ma atins pe fund...apoi a vrut sa imi desfacă nasturii de la cămașă...chiar dupa ce a desfăcut 4 nasturi...sutienul imi era deja la vedere,salvarea mea a intrat pe usa.David si James au venit.
-Las-o in pace!!! Tipa David
-Oh..mai las-o si la alții
-Ea nu e un obiect! Intervine James
Apoi se repezește spre Micke lovindu-i in fata apoi in burta.
David intre timp ma dezlegat si mi-a inchis înapoi nasturii.-Esti bine! Te-a lovit?
-sunt bineApoi am plecat toti trei de acolo ,lasându-l pe Micke cu foarte multe vânătăi..
Dupa ce am ajuns acasa mam dus si mi facut un dus..dar nu ma simțeam in stare sa dorm singura asa ca mam dus in camera lui David...-pot intra?
-da
David era întins pe pat la bustul gol..
-ce sa intamplat blondo?
-iti Multumesc ca ai venit...daca nu erai tu si daca nu mai fii convins sa iti spun ce se petrece ,acum poate eram violată si omorâtă...
-mereu voi fii aici
-David...pot dormi cu tine?
-Hai aici!
Si își deschide brațele larg.Eu ma duc la el in brațe in timp apoi ma întind in pat si adorm sintinduma in siguranța..
CITEȘTI
ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)
RomanceEa ajunge din întâmplare in școala,iar el e cel mai rau delicvent dintre toti.El se îndrăgostești de ea ,si ea ,doar ca ea tine secret.Intrun final au avut prima noapte de dragoste.Apoi au devenit un cuplu foarte cunoscut iar ea încearcă s ail ajute...