Ma trezesc.David e lângă mine.Deschide ochii..
-Neața
-Neața blondo
Ma ridic ,imi iau niste haine in mâna și ma îndrept spre baie.
-merg sa fac un dus
-hmmm...vin cu tine
-ce?
-ce ai auzit
-lasă ca stai bine și acolo
Apoi întru in baie și închid ușa.Ma deszbrac și ma bag in dus.Pornesc apa calda...era așa de bine...ma simteam așa de relaxata ..stau efictiv in picioare lăsând apa sa imi curgă pe corp când ..
Simt doua mâini care ma prind de coapse.Mam speriat..-ți sa făcut pielea de găină.. zice David foarte amuzat
Eu eram încă speriata ...arunc o scurta privire spre zona lui intimă sa văd dacă e dezbrăcat..
Oh doamne Sofia la ce te gândești? Normal ca e dezbrăcat doară nu a veni in dus cu o jeacă.David a luat un burete,a pus săpun și a început sa ma ..spele...pe gât ,pe la spate...când a vrut pe sâni i-am luat buretele si de acolo m-am spălat singura ...
-pe mine ma speli tu?
Se uita așa de fix in ochii mei cu un zâmbet slab ..
Am dat ochii peste cap și am zis:-biinnee...întoarcete
A rânjit și sa întors ...
Eu am început sa il spăl pe gât ,pe spate ,l-am întors și l-am spălat pe piept pe abdomen și când am ajuns acolo...am zis-vrei sa continui tu?
A dat negativ din cap și a ranjit puțin...Am inspirat adânc și am pus buretele acolo l-am frecat de câteva ori apoi am continuat pe fie care picior și GATA
Am dat din nou drumul apei și ne-am limpezit ,apoi am ieșit.Eu mi-am luat un prosop ,David la fel ..m-am șters și m-am îmbrăcat cu o lenjerie albă cu dantela apoi am pus prosopul in coș.David avea boxerii și pantalonii luați.
-e prima data când văd lenjeria asta
-da mi-am cumparat-o ieri din mall
A zâmbit doar cu un colț al gurii.Apoi am ieșit și mi-am luat niste blugi albi foarte strâmți și un tricou negru pe care l-am băgat in pantaloni.David și-a luat un tricou alb lung fiindcă pantalonii lui erau negrii.
Apoi am coborât jos sa mâncam.Nu știu ce nea apucat pe amândoi ca in timp ce mâncam ...ne-am sărutat așa foarte aprins...apoi a continuat și nu ne-am putut abține...hormonii mei se plimbau prin tot corpul și nu puteam rezista..
Ne-am ridicat încet de la masa in timpul Sărutul am ..mers pe hol și eu m-am întins pe canapea și David peste mine...
Mâinile lui umblau pe tot corpul meu...între timp eu i-am dat jos tricoul și pantalonii , el mi-a dat mie pantalonii și tricoul iar apoi el sa pus in fund pe canapea și eu m-am pus in brațele lui cu picioarele de o parte și de alta ,ne-am sărutat iarăși foarte puternic și David și-a pus mâinile pe coapsele mele ...urcând încet pana la sutien iar apoi a vrut sa îl desfacă....
După ce la desfăcut ma sărutat ușor pe gât apoi a continuat cu sânii dupaia ma întins pe canapea ai a scăpat și de ultimul obiect vestimentar.Ma mai săruta și pe abdomen apoi și-a dat și el jos boxerii și a zis-pregătită ?
Am dat afirmativ din cap și am simțit acea plăcere....acea plăcere care parca nu am mai simțit-o de mult....
Am făcut și asta un timp apoi am mai schimbat pozițiile si dupaia ne-am îmbrăcat și ne-am pus amândoi in fund pe canapea și priveam in fata.
-ok ce a fost cu scăparea asta?
-nu știu .. zice David râzând
M-am ridicat și chiar inainte sa intru in Bucătărie am spus:
-mi-a plăcut
Apoi mi-am pus un pahar de apa și David a venit după mine.
-am auzit eu ceva cum ca ți-ar fi
-nu ai auzit nimic
Apoi am zâmbit și l-am mai sărutat scurt odată și am zis:
-vezi ca imediat trebuie sa mergem la nunta lui James și Alya.
-oh da! Am uitatAm mers și ne-am îmbrăcat amândoi de nunta apoi am mers la restaurantul nunții.
M-am dus direct la Alya și James.-Ce ma bucur pt voi
Alya ma îmbrățișat iar apoi eu mi-am făcut semnul meu și a lui James din grădinița.Mia fost chiar dor de el.Apoi am sărbătorit am mâncat am povestit ,mirii sau jucat ceva jocuri iar seara nunta sa terminat.Leam dat un plic cu banii și am făcut niste poze apoi am mers acasă.
-oh ce bine ca am ajuns ca nu mai suport tocurile astea
David a chicotit.Neam făcut rutina de seara și ne-am pus in pat.
-nu mai pot de obosita
-atunci culcate blondo
-tu ce o sa faci?'
-vreau sa stau umpic pe Facebook
-ah bine sa nu stai mult
Apoi am adormit instant.Ma simțeam bine...
Buna buna!!!!Ce ziceți ? Va place? Ați avea ceva păreri pentru următoarele capitole? Spuneți-mi va rog orice iar eu va voi Răspunde.Nu ma mai lungesc cu asta.....va pup și va iubesc!!❤️💕
CITEȘTI
ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)
Любовные романыEa ajunge din întâmplare in școala,iar el e cel mai rau delicvent dintre toti.El se îndrăgostești de ea ,si ea ,doar ca ea tine secret.Intrun final au avut prima noapte de dragoste.Apoi au devenit un cuplu foarte cunoscut iar ea încearcă s ail ajute...