Cap. 5

821 28 0
                                    

Alya intra cu doi gardieni.

-las-o in pace Blake!

-taci Alya,rândul tau a trecut de mult.

Gardienii mau luat si au vrut sa ma scoată afara dar inainte sa ies i-am mai aruncat o ultima privire lui David.
El si-a dus mana prin par.Era complet dezamăgit de situație.A dat intrun gardian ca sa ma lase sa stau.Da gardianul nu a mișcat deloc.
Apoi am iesit cu Alya si am plecat in camera mea.

-ti-a facut ceva?

-Nu Alya dar...cred ca ma îndrăgostesc de el..

-Cee!!??? Nu!! El e cel mai infect de aici ,nu are cum sa te îndrăgostești de el...

Dupa care i-am povestit absolut tot ce sa intamplat.
Alya a facut ochii mari.

-Dar chiar ma bucur ca ai intrat atunci fiindcă nu eram sigura ce sa ii raspund..

-Da,norocul tau ca nu am venit mai devreme

Apoi am schimbat subiectul si am povestit despre total altceva.

-Alya fii atenta.In seara asta vreau sa merg sa găsesc dosarul lui.Vreau sa stiu de ce a intrat aici.

-tu esti complet îndrăgostită de el..

-Stiu...dar nu mai spune nimănui.

La ora 10:10.

-deci sa dat stingerea.Acum trebuie sa mergem foarte foarte încet pana im birou.

Alya a dat din cap afirmativ si am plecat.Niciodata nu am mai mers asa de încet.
Am ajuns in birou si spre fericirea mea nu era încuiat.
Am inceput sa cotrobăim.

-L-am gasit! Spune Alya foarte încet..

L-am deschis.Acolo zicea ca fura mașini si le dădea unei mafii,si ca vindea droguri si arme.

-Omg credeam ca a intrat pt viol la câte fete a violat in școală! Spune Alya foarte amuzata.

Ceva nu era bine in povestea asta.De ce ar fura mașini si ar vinde in același timp arme si droguri? Adica era prea mult!! In plus scria ca a vândut chiar si masina surorii lui...
De ce ar face asta? ...apoi m-am uitat cu atenție la pozele cu el.Era una in care fura masina surorii lui...Dar sora lui nu era acolo sa vada cand i-a furat-o...iar in poza in care vindea droguri purta o șapcă neagra...si haine foarte largi....de cat timp sunt eu aici nu l-am vazut cu sapca..iar acum..cand ma uit...are trăsături care seamănă bine cu ale lui dar corpul...totusi e cam subțirel...

-Ceva nu e bine Alya!

-Cum? Ce?

-Adica gândește-te ,de ce ar fura mașini ,ar vinde droguri si ar vinde si arme...E PREA MULT! Prea multe riscuri...ceva nu se leagă.Am sa i-au numarul de telefon al surorii lui...a lui... ELLA BLAKE!

-Ce faceti aici????!!!!!

M-am speriat....m-am întors si era David...am inchis repede dosarul lui si l-am pus la loc.

-te interesează?

-de ce ati umblat in dosarul meu!?

-fără motiv,hai Alya sa plecăm.

Cand am vrut sa ieșim David sa pus in fata ușii.

-Nu pleaca nimeni pana nu imi Spune-ți ce cotrobaiati unde nu trebuia!

Alya aproape ca a inceput sa plângă ...ei ii era frica de David...dar eu aveam un as in mâneca !

ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum