Suntem urmăriți de vreo 10 min..
-ce sa facem? Nu o sa se oprească pana nu ne prind! Zice James
Trebuia sa ma gandesc la ceva..si repede...
-Hai iubit-o ! Tu esti cu planurile!
-Da! Dar acum chiar nu stiu!
Mergem mergem tot urmăriți si parca universul m-ar urâ.Ajungem la un semafor .Cine DOMNE pune chiar aici un semafor! E rosu..si sunt o gramada de mașini in fata!
-suntem prinisi...
-taci james! David ,intra pe contra sens pana treci de semafor,mergi pe rosu ca oricum am încălcat reguli dupaia lăsam masina la ieșire din oras.Nu ne mai putem plimba cu ea.
David a facut exact cum am zis si am lăsat masina si am fugit toti trei prin sat. Poliția a trecut si sa oprit la masina noastră dar noi eram plecați de mult.
Ajungem la un sat.-nu putem intra... vor anunța imediat poliția! Zice David
-atunci hai sa stam acolo ! Si arat cu degetul spre un pod.
-Da cine suntem noi sa dormim sub poduri?
-E doar o noapte.
Ne-am îndreptat spre pod.Cand am ajuns am ramas muta.
Acolo era Ella,sora lui David.-Ella? Ce naiba cauți aici? Întreaba David foarte nedumerit.
A ridicat un pistol si la îndreptat spre mine.
-Am venit sa ma ocup de cucoana asta mica,iubuțica ta! Stie prea multe iar acum e prea cunoscuta.
-nici sa nu îndrăznești!! Se baga James
-Oh blondo dar umbli cu doi dupa tine? Mere-ti de aici ca am treaba cu ea.
-Termina Ella! Eu nu ti-am facut nimic!
-nu imi pasa!
Apoi a îndreptat pistolul si mai tare spre mine si a apăsat ușor pe trăgaci..
-Nuuuu!!!! Tip eu
David sa băgat in fata mea...mi-a salvat viata...mi-a demonstrat inca odata cat de MULT ma iubeste.
Ella cand a vazut ca și-a împușcat fratele a scăpat arma si si-a dus mâinile la gura..
Eu am inceput sa plang ca descreierata...nu aveam alta opțiune decât sa chemam salvarea.
James a sunat si o salvare a venit dupa noi.-e doar vina ta Ella
-poti sa taci odata!
-dar explica-mi de ce ai vrut sa ma împuști !? Credeam ca iti iubești fratele si fericirea lui ar trebui sa fie si a ta! Daca el e fericit cu mine ,de ce ai vrut sa faci asta!!!!???
-nu stiu blondo dar acum nu putem face nimic!
Am ajuns la spital si am vazut cum doctorul la luat si la băgat direct in sala de operație,noi trei am stat si am așteptat in sala de așteptare...
Eu ma tot mișcam stanga dreapta ,stanga dreapta-Sofia mai stai si tu jos,prea te consumi
-nu pot James,aici e vorba de iubitul meu!
CITEȘTI
ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)
RomantizmEa ajunge din întâmplare in școala,iar el e cel mai rau delicvent dintre toti.El se îndrăgostești de ea ,si ea ,doar ca ea tine secret.Intrun final au avut prima noapte de dragoste.Apoi au devenit un cuplu foarte cunoscut iar ea încearcă s ail ajute...