Ma trezesc...azi la 4:00 fiindcă la 4:30 am programare la par iar la 5:40 am programare la make-up.
M-am îmbrăcat mi-am făcut rutina de dimineața apoi am mers la aceste programări după care m-am întors acasă sa imi iau rochia.David era cu pastorul.Trebuiau sa vina după mine cu nașii noștri care evident sunt Alya și James ȘI (prietenul lui David care ne-a ajutat sa evadam) Jack și Anca(iubita lui)A început nunta.Am mers la restaurant și toată lumea era acolo ne aștepta.Am mâncat am mers pe la fie care masa sa salutam pe toată lumea.Deja era 4:30.Am început sa facem niste jocuri foarte amuzante.Chiar eram fericita.Aveam o nunta super.
Apoi au urmat pozele.Am făcut 300 de poze..toată lumea vroia poze cu noi.Cica eram ceva Legende.Toata lumea vorbea despre povestea noastră de viața.
Chiar acum ca stau sa m-a gândesc ...avem o poveste chiar nemai întâlnită...am mers la școala de corecție pt iubitul meu pe care se pare ca nu îl iubeam cu adevărat și acolo mi-am întâlnit adevarata iubire...am avut prima noapte...între timp m-am despărțit de iubitul meu apoi am făcut alta relație cu adevarata mea iubire,am pus la cap un plan de evadare și a mers! Am fost dați in urmărire generală...asta a durat cam 2 luni și tot nu ne-au prins fiindcă ne-am predat noi din cauza ca sora iubitului meu a vrut sa m-a împuște dar la împușcat pe fratele ei și trebuia sa sunam la urgente...
Apoi ne-am mutat cu James și Alya...care acum sunt un cuplu...am fost rapița și pusă sa m-a prostitiez iar aproape m-a omorât amicale ăla iar apoi David m-a salvat chiar in ultimul moment după care eu cu iubitul meu ne-am logodit iar azi...NE CĂSĂTORIM
Da e o poveste incredibila și chiar pot susține ca suntem o legenda..-AAA TORTUL!!!
A venit tortul.Eu cu David ne Țineam de mâna si toți au început sa cânte...apoi noi am gustat tortul..E CHIAR DELICIOS!
După care a împărțit tortul tuturor iar seara pe la 7 a început sa plece lumea.Am plecat și noi după ce toți au plecat.Am intrat in casa și m-am pus sa fac niște ochiuri.-De acum ești un Blake
Oh doamne...am uitat..de acum nu mai sunt Sofia June...sunt.... SOFIA BLAKE!
David vine și la prinde de solduri pe la spatele meu și își lasă capul pe umărul meu.
-ce făci?
-mâncare
Am mâncat iar după am mers in dormitor.David a scos o cutie ...un cadou...
-Asta e pentru tine
A pus o fata perversa deci....sunt puțin curioasa...
I-au cutia o deschid...și WOW!!! E o lenjerie foarte foarte SCUMPĂ! Am văzut-o într-un magazin ..cred ca era 400 lei...
Bine Sofia..e frumoasa...chiar îți place dar nu recunoaște!-a.. de unde ai avut bani de asta?!
-tot ce e mai bun pt blonda mea...acum ce zici sa o probezi !
Dau afirmativ din cap și merg in baie sa m-a dezbrac și sa o iau pe mine.
Nu pot sa cred! Nici eu nu cred ca as fi nimerit o mărime așa potrivită mieIes timid din baie.David era la bustul gol întins pe pat.Cand m-a vede face ochii mari.
-wooww areti super!!!!
Când se ridica din pat imi duc mâna la gura și incep sa rad.
-ce?
-ce e cu umflatura aia in pantaloni mai?😂
Atunci a observat și el.Era ditamai.Asta înseamnă ca l-am excitat.😂😂😂
M-a ia de mâna și m-a trântești in pat cu el peste mine și începe sa m-a sărute cu foarte multă pasiune,mâinile lui umblau pe tot corpul meu ceea ce m-a făcea sa gem ușor in sărut.. apoi a coborât cu Sărutul pe gâtul meu...de fie care data când el m-a săruta simțeam o grămada de fluturi care imi invadau corpul...apoi el și-a dat jos pantaloni și boxeri.Atunci i-am văzut "comoara" care era...ridicată rău-mama da ce ai pățit ? Întreb râzând
-tu..tu mi-ai făcut asta... și pune un zâmbet timid dar apoi unul puțin pervers.
Se întoarce la Sărutul nostru mâna lui acum era pe feminitatea mea-AAHH...
După acest icnet ,pe fata lui David a apărut un zâmbet.Era așa de satisfăcut de situație...
Apoi m-a dezbrăcat complet.El a început sa m-a sărute pe gât apoi coborând la sâni...acolo a staționat o vreme...nu se mai satura...după care sa ridicat cu un zâmbet puțin răutăcios și sa pregătit sa între in mine..-sa fii blând
-sa imi dai satisfacțieApoi intra foarte foarte ușor și subtil..foarte plăcută intrarea ceea ce m-a face sa zâmbesc apoi continua cu un ritm plăcut nu foarte rapid nici foarte lent....după care a mărit ritmul...acum eu încep sa gem ușor...in camera se auzeau doar vocile noastre ...după un timp a intrat puțin puțin mai tare ceea ce m-a făcut sa gem ușor..
-Aaaahh..
Am văzut încă un rânjet...apoi a ieșit si sa lăsat peste mine..dar se mai sprijinea și in mâini iar pieptul lui imi turtea sânii...
-Da-te jos
Se da iar apoi ne îmbrăcăm și ne punem in pat.
Ne învelim și ne uitam unul la altul...
Din când in când imi amintesc momentul când m-a violat...dar apoi imi reamintesc o grămada de momente minunate între noi...
Apoi ușor ușor adorm..David intra intr-o închisoare ,da niște bani unei doamne roșcate și merge spre o celula.O deschide.
-gata ,poți pleca
Apoi o persoana...o fata..nu ii văd fata iese și pleacă... David o trage și acea fata ii da un...un PISTOL apoi pleacă și nici măcar nu ii mulțumește.David pune arma in jeacă și pleacă din închisoare.Se îndrepta spre un..hotel...hotel părăsit...intra acolo si acolo...acolo e un bărbat legat de un scaun.David scoate arma ...și..si..trage!
Nu pot sa cred...a omorât acel om..apoi din spatele lui apare alt bărbat care îl împușca pe David...Heeeeyyy buna toată lumea!! Ce ziceți de acest capitol?? Oare e un mister totul sau deja anumite întrebări își primesc răspunsurile??? Nu știu! Aștept comentarii și voturi din partea voastră!
Va iubesc!❤️
CITEȘTI
ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)
RomanceEa ajunge din întâmplare in școala,iar el e cel mai rau delicvent dintre toti.El se îndrăgostești de ea ,si ea ,doar ca ea tine secret.Intrun final au avut prima noapte de dragoste.Apoi au devenit un cuplu foarte cunoscut iar ea încearcă s ail ajute...