Cap 7.incercarea de a evada

658 28 0
                                    

Simt cum o lumina slaba ma bate pe fata....deschid ochii si imi da-u seama ca David e langă mine.Cu fata spre mine.Ce frumos doarme...e un baiat foarte frumos...si e al meu! Apoi stai...EU AM DORMIT LA EL!!!?? Dar mi-am dat seama ca nu era asa de rau..
Încet încet își deschide ochii ..de un albastru foarte intens..

-la ce te uiti?

Atunci mi-am dat seama ca ma holbam la el

-ăă..la nimic! Zic foarte stresată

-stai calma ca stiu ca te uitai la mine.a zis foarte calm...

Apoi ma luat in brațe.Era duminica deci fără gardieni care sa ne trezească.

-Fii atent!! Azi evadam! Hai sa iti spun planul.Deci chiar la ora 12:10 ,Alya va...

-bun am inteles!

-fixează-ti ceasul

Dupa ce si la fixat am plecat la Alya.Iam explicat si ei planul si a foat de acord

-iti promit ca o sa ma întorc dupa tine!

-te cred Draga mea,dar acum ma duc sa incep.

Am dat din cap si am mers la cantina ,mi-am pus de mâncare cat pt un elefant.Imi era foarte foame si vroiam sa fiu in forma pt ziua asta.
M-am pus la masa si David sa pus langă mine.

-aoleu ! O sa poti manca tot cu stomacul ala al tau?

-la ce foame imi e o sa pot manca si toată cantina!

-Daca zici tu. Spune foarte amuzat.

-bun deci ai inteles planul ,da!?

-Da Sofia ,totul e pregătit.

Nu stiu cum dar de fie care data cand imi zicea " Sofia " multi fluturași imi invadau corpul...

-bun!.

Apoi am iesit.Era 12:00. Planul incepe in 10 min. Ies repede din curtea din fata si merg in spate.In spatele clădirilor.Aveam la mine SPRAY-ul paralizant.Tot ce trebuia sa fac era sa le dau in ochii la gardieni si asta ii adormea timp de 4 ore. Mam furtișag si am facut asta la 3 gardieni.Apoi i-am băgat intrun dulap vechi gasit pe acolo.Din fericire am lucrat pe la spatele lor asa ca atunci cand se vor trezi nu vor stii ca eu am fost.
Acum era 12:17,la 12:18 trebuie sa se audă o bubuitura in sala de chimie de la Alya si aproape sa dea foc școlii ca sa atragă atenția. Siii....

BBBBOOOOOOOMMMMMM

Toti delicventi sau îndreptat spre școala si toti profesori.
Apoi urma sa apăra David cu prietenul lui JACK.Jack era foarte bun la chimie si a facut o spargere prin zidul de beton.David a adus multe frunze si crengi ca sa astupe gaura.Apoi urma faza mai grea.Gardul electric.
JACK a zis ca a inventat un obiect care crede el ca ar putea prinde curentul fără sa te electizezi sa apoi sa il trimiti înapoi unde vrei.A zis ca vrea sa vada dacă merge.Bine-inteles ,e cu riscuri.Se poate curenta de sa rupă ,sau se poate ca efectiv sa nu meargă iar eu nu aveam un plan de rezerva.
Il vad pe JACK...cu foarte mult tupeu lipește obiectul ala de gard si obiectul incepe sa strălucească...

-A MERS!!!!

-nu pot sa cred Jack! Esti un geniu!!

-acum hai sa sărim!
Am sărit gardul iar apoi Jack a trimis curentul înapoi in gard.Ne-a facut cu mana si sa întors înapoi prin gaura din gardul de beton.

-Pai si acum blondo?

-o sa vezi! Trebuie sa mergem prin mica pădure si o sa dăm intr-o strada mica.Acolo ne asteapta cineva.

-cine ?

-o sa vezi!

Mergem prin pădure drept vreo 10 min si ieșim in strada.Dupa cum speram ,o masina neagra ne aștepta.
Un baiat ,blond a iesit.

-James!!!! Ce dor mi-a fost!!

Apoi l-am imbratisat!!

-Si mi-e!

-El e iubitul meu ,David.

Si au dat mana.

-David ,el e cel mai bun prieten al meu de la grădinița ,suntem BFF, el e James.

Apoi am intrat in masina.

-Nu pot sa cred ca am scăpat!

-da nici eu,dar acum unde mergem?

-deci fiți atenți! Zice James. Tatăl meu este multi-milionar! Niciodata nu mi-a plăcut sa zic asta dar acum e nevoie.Ne putem cumpara o mica casa unde sa stam toti.

-ar face asta!!!????

-da! Normal!

-bine dar sa fie cu 4 dormitoare fiindcă vreau sa o scot si pe Alya de acolo...

Peste câteva minute ajungem la noua noastră casa.
David povestește cu James ca sa se mai cunoască.Ma bucura enorma ca cei mai importanți baieti din viata mea se inteleg....pornesc tv-ul si vad...

-BAIETI!!!!

Baieti au ajuns in living si au zis foarte speriati la unison.

-ce sa intamplat Sofia !!!??

-voi vedeți! Suntem dați pe toate canalele tv-ului,suntem in urmărire generală si noi inca suntem in orașul asta !! Trebuie sa fugim!!

-dar de abea ati am ajuns..

-uite James,eu nu am timp de smiorcaielie tale da???!!! Fie vii cu noi in alt oras cat mai departe ,fie stai aici.

James a luat un rucsac destul de mare care se vedea ca are ceva in el si am plecat.
David sa pus repede la volan,eu in dreapta iar James in spate..
Gonim pe strada încercând sa ieșim din oras. Ne-am pus glugi ai ochelari ca sa nu ne observe nimeni.... sper ca totul va fi bine...dar sper si ca intr-o zi o sa o revăd pe Alya..

ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum