Cap. 17 ZIUA ALYEI

395 19 0
                                    

Ma trezesc.Langa mine doarme bărbatul care a facut foarte multe pentru mine.Divolul care sa transformat in înger.Ma ridic.Ma îmbrac si ies din casa.Merg la magazin sa cumpăr toate cele necesare pentru o zi onomastica SUPERBA!
Ma întorc.David era in Bucătărie.

-unde ai fost!!??

-la magazin ,sa cumpăr lucruri pentru ziua Alyei.

-sa nu mai pleci niciodata asa!! Anunță-mă inainte.

-Hopa da ce ai? Ca nu am facut nimic.

-Ba da ! Daca te fura cineva!

Ok il iubesc pe băiatul asta si stiu ca si el ma iubeste dar e prea protoctor.

-stai linistit ca nu ma fura nimeni.Pot sa imi port singura se grija! Nu sunt un copil! Asa ca termina cu Fițele aste!

Se ridica de la masa si ma ia pe sus apoi ma întinde pe blat.El fiind intre picioarele mele.

-Ăă...ce faci?..

Apoi și-a desfăcut cureaua de la pantaloni.Acum chiar incepe sa ma îngrijoreze.Isi scoate "comoara" dupa care imi trage pantaloni jos.

-DAVID CE FACI!!!!???

-pentru ca esti o pisica rea trebuie sa te pedepsesc!

-ce??

Apoi imi da jos chiloței.

-David ..doară nu ma violezi!!!!

-SOFIA TU TREBUIE SA FII MAI ATENTA CU COMPORTAMENTUL!!! NU MAI IMI SPUNE CE SA FAC SI ÎNVĂȚAȚI GRADELE!

Apoi intra fără mila in mine cu putere..

-AUU..

-nici un au! Termina cu zmiorcaielile!

Apoi ma pisca de fund

-Auuu..ma doare...

Simt cum lacrimile își fac apariția..
Apoi David se oprește instant si își încheie înapoi cureaua si fuge in camera lui.
Eu ma ridic ,ma îmbrac si ma pun in fund pe jos si incep sa plang isteric..

Cum a putut!!!! Urma sa ne căsătorim! Poate chiar sa avem copii! Auzi la el sa imi învăț gradele! Ce e asta!??? Nu pot sa cred!

Apoi imi ridic instinctiv privirea si observ ca in tocul ușii era David.Apoi mi-am amintit ca eu plângeam isteric.
Divid vine si se aseaza langă mine.Foarte timid.

-Sofia eu...vreau........sa imi cer scuze...

-atât?

-serios ,nu stiu ce ma deranjat asa de tare....pur si simplu mam enervat si vroiam sa ...iti arat o lecție.... dar..

-ASA!!!! LECȚIE DE GENUL ASTA !!! Puteai DOAR SA TIPI LA MINE SI SA NE CERTAM !!! ERA MAI BINE! URMA SA NE CĂSĂTORIM IDIOTULE SI TU MA VIOLEZI !

Atunci își ridica capul si își duce mana dupa ceafa.Cred ca a realizat ca putea sa ma piardă si ca poate nu mai vroiam sa ne căsătorim dupa ce a facut..
Ma ridic in picioare sa plec..dar el ma privește cu ochii mari si apoi spune

-Sofia....tu...erai la perioada?

Apoi mi-am amintit.EU ERAM LA PERIOADA!!!! PROSTU!! NU POT FACE "prostii" CAND SUNT LA PERIOADA!!! DE AIA MA DUREA ASA TARE!!!!! Acum pot face bolii...PROSTU!!

Imi duc mana la gura si fug repede spre baie dar el ma urmărește.Intru un baie.

-IEȘI! Vreau sa ma spăl idiotule!

ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum