Cap 4.

933 33 1
                                    

Ma trezesc inca odata in locul asta infect.Aud vocea gardianului DIN NOU care ne trezește si ne spune sa mergem la antrenamente.Din fericire e vineri si nu mai trebuie sa punem pe noi jegurile alea care zic ei ca se numesc uniforme.
Am coborat la antrenamente.Iar antrenorul zice.

-deci faceti doua grupe.DREPTA BAIETI ,STANGA FETELE.apoi faceti fie care câte o linie dreapta ,si cu cine cadeți fata in fata va veți întrece pe o cursa de 25 m.

Noi fetele facem o linie.Baietii la fel.Ne apropiem si DE CE UNIVERSUL MA URASTE ASA RAU!!!
Normal ca băiatul din fata mea era David Blake.Nu aveam cum sa câștig.

-Buna blondo.

-Mai taci!

-ce zici?continuam mai încolo ce am inceput aseară?

-niciodata Blake !

Apoi ma imbratisat strâns.

-Fi atenta Sofia,eu mereu obțin ce vreau ,tu vei fi a mea.

Stai!!! Am auzit eu bine! Tocmai mi-a zis pe nume???!!!!

-Mi-ai zis cumva pe nume!!??

-da! Dar sa nu ti se urce la cap.

Apoi mi-am dat seama ca noi urmam.Era clar ca o sa pierd.Imi trebuia o minune.
Apoi fix cand sa dat startul un picior sa pus in fata mea ,punându-mi piedica.Dar ma ridic si ma întorc

-Care are chef de Glume???

Apoi vad o fata explodata de silicoane ,cu un ruj prea intens ,avea forme IMENSE!!! Dar 100% nu erau naturale cu o capita Galbena de fan in cap ,7 kg de fixativ si fata inundata in vopsea.Arata exact ca o târfă.

-n-ai treaba ?

-Ce se intampla June?Nu faci fata?

-tu sa taci parasut-o ca de nu iti da-u un pumn de zbori naibii pana pa dracu!

-auzi!! Ia mai lasa-l tu pe Blake in pace!El e iubitul meu si stiu ca te-ai pus intenționat in fata lui!

-ce? Ba nu!!! Mai bine carăte ca te i-a naiba de nu

Blonda ma împins.Dar aproape ca imi venea sa rad la cum ma impins.Apoi i-am dat un pumn direct in vârful nasului.Dap! I-am spart nasu.

Un gardian a venit si ma luat si ma dus in carcera.
Super! Eu nu mai puteam de foame si acuma trebuia sa stau in mizeria asta.
M-am pus pe pat.
Peste aproximativ 15 min ,un gardian a deschis usa si la băgat pe David in carcera.
Oh pe bune de ce fix in carcera asta din 267 de carcere!!!!

Apoi gardieni au încuiat usa.

-De ce?

-se pare ca universul ține cu mine.

-ce ai facut de ai intrat aici?

-asculta blondo! Eu nu iti dau tie explicații ,ideea e sa nu te m-ai i-ei de Tiffani.I-ai spart nasul!

-asa si?

Apoi a pus un rânjet.

-Esti fetita rea...si asta..imi place!

Apoi ma trântit de perete si mi-a fixat bine mâinile de asupra capului.
Apoi sa apropiat si a vrut sa ma sărute dar din instinct mi-am învârtit capul.
El mi-a luat capul si la fixat cu fața spre el.

ȘCOALA DE CORECTIE (finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum