Selamunaleyküm ;))
Bu bölüm Kadir'den. Bölüm bitirince lütfen fikrinizi yazın. Çok merak ediyorum. Düzeltmem gereken şeyleri de belirtebilirsiniz. Bölümün sevdiğiniz kısımlarında yorum yapabilirsiniz. Onları okumayı isterim :)
🍁
"İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?" - Özdemir Asaf
🍃🍁🍃
~Kadir
Gördüklerime inanamıyorum. Bu gerçekten O'ydu ve şu an hayatı tehlikedeydi. Hemen yanına gittim. Doktorlara bebeklerin babası olduğumu söyledim. Hazan bayılmıştı. Ameliyata aldılar ve ben de kapı önünde öylece kalakaldım. Aylarca aradığım hamile olduğunu tahmin ettiğim o kadın şimdi ameliyattaydı.Tanışmamız kötü olduğu gibi karşılaşmamız da kötüydü.
Ben hastaneye şirkette çalışan baş mimar Hakan için gelmiştim. Zincirleme kazada o da yaralanmıştı ve durumu ağırdı. Onu bekliyordum çünkü ailesi yoktu. Yetimhanede büyüyen ve tamamen çok çalışarak şirketteki o pozisyona gelen biriydi. Ayrıca babamın asla arkadaş edinmeyeceksin kimseyle yakın temas kurmayacaksin sözlerini dinlerken o sözü yıkmayı başaran tek adam oydu. İlk başlarda ben pek yüz vermesem de benim için yaptığı iyilikler onunla arkadaş olmamı sağladı. Babam öldükten sonra onunla iyice yakınlaşmıştık. Tek dostum oydu ve onu kaybedebilirdim...
Hem dostum hem hayatını mahvettigim o kadın ameliyattaydı. Hangi birini bekleyeceğimi hangisine üzülecegimi şaşırdım. İçimi saran kocaman acıyla baş başaydım. Eğer ki Hazan ameliyattan sağ çıkarsa onu birakmayacaktim. Ama onu nasıl yanımda tutabilirdim ki? Dinine bağlı biriydi öylece yanımda kalmazdı. Nikah yapmamız gerekiyordu ama o kabul eder miydi bilmiyorum. Biraz emrivaki yapmam gerekiyordu. Yaptığım hatayi ömür boyu ona bakarak telafi etmeye çalışacaktım. Yetmezdi ama elimden başka bir şey de gelmezdi. Onu görünce vicdan azabı boynuma dolanıp nefesimi kesmeye çalıştı. Gözlerindeki o acı ve yalnızlık hiç geçmemişti.
Onunla evlenip yanımdan ayırmamak için bir diğer sebebim Cafer'di. Eminim ki Hazan'ı biliyor ve takip ettiriyordu. Eğer ki onu buldugum halde yalnız bırakırsam Cafer ona zarar verirdi.
Onun istedikleri bir bir oluyordu. Önce Hazan'a tecavüz etmemi sağladı. Tamam belki onu seçmedi ama herhangi biri olmasını istedi sonuçta. Sonra da onunla evleneceğimi tahmin etmişti. Nazlı'dan sonra başka bir kadınla evlenmenin beni yıkacağını da çok iyi biliyordu. Cafer insanların hassas noktalarını çok iyi bilirdi. Benim hassas noktam Nazlı idi. O ölünce de tecavüz hassas noktam oldu. Şimdi de Hazan ve Bebeklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUKADDERAT🍁
Espiritualİsimlerimizin hayatımıza etki ettiği söylenir. Annesinin en sevdiği mevsim sonbaharmış. Kızını eylülde doğuracağını anladığı vakit eşine ısrar etmiş "Adı Hazan olsun!" diye. Kızının hayatının büyük kısmında bol hüzün ve yalnızlıkla karşılaşacağını...