Selamunaleyküm ☺
🍁
"Üzülme, belki de Allah'ın senin için daha iyi bir planı vardır."
🍃🍁🍃
~HazanGözlerimi zorlukla açtım. İki üç dakika kadar bulanık gördüm. Sonra bir bir görüntüler gelmeye başladı neler olduğunu hatırladım.
Bebeklerim iyi miydi? Ben simdi nerdeyim? Niye kimse yok?
Etrafımı inceledim. Siyah ve koyu yeşil ağırlıklı zengin bir odaydı. Her şey pahali ve kaliteli görünüyordu. Yattığım yatak kocamandı. Üzerime baktığımda benim olmayan bir gecelik vardı. Allah'tan başım örtülü ve gecelik de uzundu ve boldu hamile geceligiydi galiba. Yavaşça yataktan kalktım. Geceligiydi sıyırıp karnımdaki yaraya baktım. Hareket ettikçe sızlıyordu. İçim kesilmişti tabi zor iyilesirdi. Odanın pencere yanında duran boy aynasına gidip baktım. Yüzümde bir sürü çizik vardı. Gözlerim şişmişti, göz beyazım kırmızılaşmış..
Camdan dışarı baktım aşağısı yemyeşil çimen karşı hep ağaçtı. Göz alabildiğine ağaç vardı galiba ormanın icindeydim. Bunu anlayınca o geceki ev geldi aklıma. Ama orası olamazdı yatak odası farklıydı orda. Yine de emin olamadım. Ayakta fazla duramadim her yerim ağrıyordu. Yavaşça yatağa giderken kapı açıldı. Tesettürlü bir genç kızdı.
"Yenge neden ayaktasın senin dinlenmen gerek." Panikle konuşmuştu.
"Ne yengesi nerdeyim ben?" Sesim kısık ve pürüzlü çıktı.
"Kocanın evindesin." Dedi ve gülümsedi.
"Ne kocası ya sen kimsin ne diyorsun böyle ?"
"İkiz kardeşim Kadir senin sayende 4 yıldır gelmediği evine, annesi ve ikiz kardeşine geldi. Sana ne kadar teşekkür etsem az."
"Kadir mi?" Diye fısıltıyla konuştum. O sırada içeri Feride girdi. Kıza bizi baş başa bırakmasını söyledi. Neler olduğunu anlayamiyordum.
"Hazan sakin ol canım otur şuraya. Hah şimdi sana her şeyi anlatacağım ve sakinlikle dinleyip sonra konusacaksin tamam mı ? "
"Tamam lütfen anlat kafam çok karışık zaten yorgunum."
"Senin kaza yaptığını sen hastaneye gittiğinde öğrendim. Ameliyata alınacağını söylediler. Çok korktum hemen okuldan çıkıp geldim hastaneye. Ama benden önce biri gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUKADDERAT🍁
Espiritualİsimlerimizin hayatımıza etki ettiği söylenir. Annesinin en sevdiği mevsim sonbaharmış. Kızını eylülde doğuracağını anladığı vakit eşine ısrar etmiş "Adı Hazan olsun!" diye. Kızının hayatının büyük kısmında bol hüzün ve yalnızlıkla karşılaşacağını...