28. Bölüm ~ Kara Gün ~

6.4K 446 82
                                    

Selamunaleyküm 😁 ben geri döndüm. Sınavım bitti ınsallah beraberiz bundan sonra 😊 Bölümü tatil dönüşü yazdım. Eve gidince fırsat buldukça eski bölümleri de düzenleyeceğim. Iyi okumalar 😀

~Hazan~

Feride ile bahçede çardakta soğuk limonatalarımızı yudumluyorduk. Hava aşırı sıcaktı. Ama keyfim yerindeydi. Artık egzersizlerim dışında ayakta duramıyordum. Tek yaptığım oturup kitap okumak dizi izlemek sohbet etmekti. Namazlarımı kılarken oturarak kılıyorum karnım o kadar büyüdü ki eğilemiyorum.

Feride ile havadan suda konuşuyorduk.
Meral anne bir anda çığlık attı ve korumalara doğru koşup onlarla konuştu. Kötü bir şey olmuştu. Çok telaşlı ve korku dolu görünüyordu. Bende ayağa kalkıp yanlarına doğru gittim. Feride gelip kolumdan tuttu.

"Anne noldu ? "

"kızım bilmiyorum. Sen önce bir otur sakin ol. "

"Anne söyle lütfen. "

"Kadir..."

"Anne ne oldu Kadir'e?"

"Kadir ile konuşuyordum telefonda. Sonra bir anda silah sesleri duydum. Kadir'in sesi kesildi. Aradım ulaşamadım. Ne oldu bilmiyorum cok korkuyorum kızım. "

Silah mi? Cafer onları bulmuştu kesin. Allahım ya öldüyse

Başım döndü Feride tuttu beni sıkıca.

"Ne nasıl olur? Kadir !"

Gözlerim karardı.

🍁🍃🍁

"Hazan hadi aç gözlerini kuzum "

Limon kolonyası kokusuyla kendime geldim. Çimlerde yatıyordum. Nasıl oldu anlamadım bir anda bayılmışım. En son ne olmuştu?

"Kadir !Anne ona ulaştınız mi?"

"kızım dur yorma kendini. Hayır daha haber alamadık. Yanındaki korumalara da ulaşılmıyor "

Feride yanımdaydı Meryem de gelmişti ikisi de gözleri yaşlı bana bakıyordu.

Her şey iyi gidiyordu şüphelenmiştim zaten. Ben hiçbir zaman tam olarak mutlu olamadım ki. Elbette Allah büyük mutlu olacağım zamanlar olacaktır ama hamileliğim hiç rahat geçmedi ve şimdi skn günlerim kalmışken Kadir kayboldu. Belki de öldü..

Bahçeye hızlıca Hakan girdi ve bize geldi.

"Meral teyze iyi misiniz ? Duydum olanları hemen geldim sizin yanınıza. Önce siz sakin olun ben her şeyi halledeceğim. Hazan yenge sen nasılsın?"

"Oğlumu bul Hakan! Lütfen onu bul. Tam onunla aramız iyiye giderken tekrar kaybetmek istemiyorum. Oglummm"

Meral anne hıçkırarak ağlamaya başladı. Meryem ve ben yanına gidip sıkıca sarıldık.

"Meral teyze tamam bulacağım onu size söz veriyorum ne pahasına olursa olsun bulacağım kardeşimi. Bana da artık samimi davranmaya başlamışken bende onu kaybedemem. "

O sırada ayakta duran Feride 'ye çevirdi Hakan gözlerini. Gözlerinden garip bir duygu geçti. O çaresiz anımda bile bu ikisinin birbirini sevdiğini anladım. Feride 'nın çocukluğundan beri sevdiği ve sır olarak sakladığı adam Hakandı demek.. Kadir bulunsun bu ikisi için uğraşacağım. Hakan da onu seviyor demek ki yoksa böyle bakmazdı.

Feride ise gözlerini ona dikmiş sessizce ve özlemle bakıyordu. Sonra kendine gelip bana bakti.

Hakan Meral anneme son kez bakıp gitti.

MUKADDERAT🍁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin