Merhaba arkadaşlar. Öncelikle uzun süre ara vermek zorunda kaldığım için hepinizden çok özür diliyorum. Ara bitip de yeniden başlayınca beni destekleyen sadık okuyucularıma gönülden teşekkür ediyorum. Ara vermemin sebebi hem üniversite sınavı. Hem de onun stresi yüzünden bozulan psikolojimdi. Ek olarak beni duygusal olarak yıpratan daha kötü bir şey de oldu. Çok sevdiğim insandan vazgeçmek zorunda kaldım. Bu beni bayağı üzdü. Hayata olan bakışım sarsıldı. Herkese güvenimi yitirdim. Çok kötüydüm duygusal olarak. Ama şükür ki yavaşça kendime geliyorum. Biliyorum ki bir kapıyı kapatan Rabbim bin kapıyı açar. 🌸
Herkes hakkını helal etsin. Benim hakkım hikayemi beğenen beğenmeyen herkese helal olsun. Herkes geri kalan Ramazan'ı en iyi şekilde geçirip bol sevaba ulaşsın ınsallah.
Bir söz verdiydim. Kitabı ne olursa olsun bitireceğim diye. Sözümü geç de olsa tuttuğum için mutluyum. Sonu biraz aceleye gelmiş olabilir ancak anlatmak istediklerimi biraz da olsa anlattım. Daha fazla yazamıyorum.
Zaten Hilal ve Hazan'ın nasıl ayrı düştüğünü, yetimhane olaylarını, Cafer'in geçmişini niye kötü adam olduğunu anlattım.
Herkes yazar olamaz ne de olsa. İyi de olsa kötü de olsa bir şeye başladım ve bitirdim şükür. Çok güzel başarılar da yakaladım sizlerin sayesinde. Hepiniz çok sağ olun.
Hikaye burada birkaç ay daha kalır sonra yayından kaldırıp hesabımı da kapatırım belki. Bilemiyorum. Hikayeyi silmeden önce 1 hafta mühlet veririm duyururum, yeni başlayanlar rahatça bitirebilir böylece. Bir daha hikaye yazar mıyım bilmiyorum. Yazarlık zor iş. Çok emek gerekiyor. Bir cümle için bir sürü beklemen gerekebiliyor. Özellikle hikayeyi bitirmek ve ona veda etmek çok zor. Ben de zorlandım. Burada olmadığım aylar boyunca bir sürü düşündüm hikayeyi nasılilerlesem nasıl bitse diye. İyi veya kötü bu şekilde bitirmeye karar kıldım. Mutlu son istiyordum zaten. Sizler de çoğunlukla affetmesini ve mutlu sonu istediniz. Huzurluyum.
Kadir'le evlendi veya onu sevdi diye tecavüzcüsune aşık olan bir salak profili çizmeyi asla istemedim. Sizler de hikayenin iç yüzünü biliyorsunuz. Ikisi de mağdurlar. Kadir ne kadar iatese de ilaçlara karşı koyamazdı zaten. Tek hatası ilaçlar onu iyice ele geçirmeden kendini bir yere kilitlememek oldu. Hayat da böyle işte. Bazen hiç beklemediğin şeyler olur. Hiç yapmak istemediğin şeylere mecbur kalırsın. Insallah beni yanlış anlamamışsınızdır. Hatalıysam affedin.
Hayatta her zaman güzel şeyler olmuyor. Kötülükler de var. Ancak her zaman siz de Hazan gibi Allaha güvenip ona dayanırsanız sırtınız yere gelmez. İnsanlara çok güvenmeyin. İnsanlardan çok fazla şey beklemeyin. Bayağı karamsar bir yazı oldu ama böyle işte.
Kadir yerine başka bir adam seçebilirdim ama Hazan'ın affediciliğini vurgulamak istedim. Hayatta bildiğimiz şeylerin aslında bilmediğimiz çok yönü olabileceğini de anlatmak istedim. Ayrıca pişman bir adamı da anlatmak istedim.
Hazan ve Kadir, nasıl olduğunu bilmediğim şekilde bir gün yazılmak için ısrar ettiler ve ben de elimden geldiğince onları anlatmaya çalıştım. Bu ilk hikayemdi. Eksikler hatalar elbet var. Ancak yine de değerli benim için.
Okuyanlarda yetimlere karşı bir hatırlatma yapmak istedim. Yetimleri koruyup kollamanın önemini anlatmaya çalıştım. Ülkemizde geçmişte olan o kötü olayları da anlattım , yetimhanelerde olan o korkunç insanlık dışı olayları.
Hazanla birlikte fedakarlığı ve anne sevgisini bilmeden anne olmak zorunda kalmış bir kadını anlattım. Affetmenin erdemlik olduğunu anlattım. Eğer affetmezsek en çok zarar gören biz oluruz. Nefret ederiz , kin duyarız, haset ederiz. Allah korusun, en kötü duygular bunlar. Allah kötülerden uzak tutsun bizleri.
Kadir'le birlikte tek bir hatanın hayatı ne kadar kötülestirecegini ve o vicdan azabının ömür boyu yakasını bırakmayacağını anlattım. O hatayı istemeyerek yapmış olsa dahi yine de o pişmanlığını perişanlığını hissettirmeye çalıştım. Bunu hissedebildiniz mi bilmiyorum.
Cafer ile dost sandıklarımızın bir gün düşmanımız olabileceğini anlattım. O kişiyi suçlayarak bir ömrü heba eden, iyiyken kötüye dönüşen bir adami anlattım. Böyle olmayın sizler. Kimseyi suçlamayın. Her zaman hatayı kendinizde arayın ve kimse için hayatınızı cehenenneme çevirmeyin. Kimse yüzünden kötü biri olmayın.
Unutmayın ki herkes kendinden mesul.Elimden geldiğince, dilim döndüğünce size bunları ifade etmek istedim. Umarım faydam dokunmuştur.
Hazan'ın en büyük kabusuna sebep olan, Kadir'e dünyadayken azap yaşatan o ilaçlar gerçekte var arkadaşlar. Kimya endüstrisi çok gelişti. Yani bunları uydurmadım. Siz siz olun sakın böyle uyuşturan ve uyarıcı madde olan şeylere bulaşmayın. Bunları el altından illegal olarak kullanan çok kişi vardır. Kendinizi onlardan koruyun. Hayatınızın kaymasına izin vermeyin.
Uyuşturucu, alkol gibi şeyleri kendi iyiliginiz için tüketmeyin lütfen.Son olarak tekrardan herkese teşekkür ediyorum. Allaha emanet olun. İnşallah herkes bir gün gerçek sevgiye kavuşur. Doğru insanlar girsin hayatınıza. Yanlış kişileri sevip de kendi hayatınızı mahvetmeyin. Güzellikler sizi bulsun. Güzel insanlar biriktirin, aileniz olsunlar. 😀💜 Güvenebileceğiniz insanlar olsun yanınızda. Sizi her zaman affedebilecek ve sizi çok iyi tanıyan insanlar olsun. 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUKADDERAT🍁
Espiritualİsimlerimizin hayatımıza etki ettiği söylenir. Annesinin en sevdiği mevsim sonbaharmış. Kızını eylülde doğuracağını anladığı vakit eşine ısrar etmiş "Adı Hazan olsun!" diye. Kızının hayatının büyük kısmında bol hüzün ve yalnızlıkla karşılaşacağını...