Škola

62 4 0
                                    

"Leá vstávaj prídeš neskoro !„kričala na mňa mama z kuchyne.
"Hej už idem ! A mami odvezeš ma ? „
"Nie Lea máš to kúsok„
"Veď dobre, len sa pýtam„
"Dobre tu maš desiatu teraz si daj nejaký jogurt ja už musím ísť lúbim . Áá nepríď neskoro! „ zakričala mi ešte od dverí.
"Okej !„
Nebola som hladná takže som si dala ľahký make up zbalila som sa a išla do školy. Neznášam to predstavovanie pred ostatnými je to nepríjemné a dosť ponižujúce . Len tam tam stojíte a učiteľ o vás niečo hovorí, nemám to rada . Sadla som si do poslednej lavice vedľa nejakej babi - vlasy po ramená malá útla postava celkom sympoška - a začala som listovať v učebnici dejepisu . "Som Rebecca ale hovor mi Becca „ začala ako prvá.
"Lea Dominika a to vieš hovor mi ako chceš„
"Dobre Lea , kedže spolu sedíme mali by sme sa viac spoznať „
"Súhlasím „
"Oki tak o 16:00 v parku ?„
"Dobre„
Po skončení hodiny som sa šla prejsť po škole . Nieje veľká ani zďaleka tak ako moja minulá .
"Dominika , ahoj rád ťa zasa vidím očividne budeš chodiť k nám do školy v ktorej si triede ? „
"Jop asi hej a som v 2.B „
"Okej tak to budeš mať matiku výtvarnú anglinu a občianku s nami takže si choď pre knihy máme matiku „
"Jop idem a kde je vaša trieda ? „
"Koniec chodby v pravo „
"Díki„
"Nemáš za čo kráska „
Bože ja toho chalana nechápem mám modro-zelené oči tmavohnedé vlasy 175cm krivé nohy a on mi povie kráska.
Sú tu baby ktoré majú modelkovskú postavu prednosti až pri krku a on sa na ne ani nepozrel . Pre boha čo si to namýšľam on chcel byť iba milý. Dobre teraz si idem pre veci a potom na matiku nemôže to byť až tak hrozné . Na matike som si sadla pri Beccu. Počítali sme chalani sa ohadzovali papierikmi atď... Učiteľ si to nevšímal až do vtedy čo mu do tváre nevletel papier.
"Camerom tam „ ukázal na moje miesto zdvihla som sa .
"Nie ty tam ostaň . Rebecca ty choď ku Adamovy „
Naspäť som si sadla Cameron si sadol vedľa mňa s úsmevom na tvári .
"Prečo si tak šťastný? „
"Lebo sedím tu „ zaškeril sa
"Aký je rozdiel sedieť tam a sedieť tu ? „
"Noo.. tam niesi ty „
"Woow som očarená aký si ty romantik ,„
"A čo si si myslela ?„
"Nebudem ti klamať myslela som že si ...„ a v tom zazvonilo.
Becca ma chytila za ruku a ťahala preč .Rozprávala mi aký kto je kto ským je ja som ju moc nepočúvala myslela som na Cama . Nasledujúce hodiny boli dosť nudné ešte že vymysleli mobili a internet pustila som si muziku a čakala kým zazvoní .
..Crrrr.. 
"Yees, konečne „vybehla som z triedy a napálila som to rovno do Cama .
"Kurv..ňa au .....prepáč to som ozaj nechcela „
"Nevadí stáva sa a je to aj moja chyba mal som dávať pozor „ ospravedlnil sa mi .
Cítila som sa strašne trápne sklonila som hlavu a išla som domov. Cameron ma však dobehol .
"Aký si si myslela že som? Ešte si mi na to neodpovedala„
"Nó myslela som že si taký ten fuck boy ak chápeš ..nič v zlom okej ?„
"Ahá.. okej v poho.... Môžem ťa zasa odprevadiť?„
"Hej môžeš„ zastrkla som si prameň vlasov za ucho a išli sme Cameron si zatiaľ zapálil cigaretu .
"Chceš ? „ponúkol mi
"Hej dám si „vytiahla som svoj oheň .
"Ty fajčíš? „
"Príležitostne „ kým sme dofajčili bola som doma.
"Dobre tak sa maj „
"Maj sa kráska „
Od dverí som mu ešte zakričala"Tú krásku beriem ako kompliment !„
"Veď hej! „

Tento krát som sa prekonala má to niečo cez 600 Slov takže dúfam že sa vám to páči . A za chyby sa ospravedlňujem .

Vika💕🌈

Ako Zabudnúť /POZASTAVENÉ/Where stories live. Discover now