"29,28,27,.....„odpočítavam koniec poslednej hodiny .
"Vieš čo Lea, poďme neskaj do kulturáku na zábavu„
navrhla Becca .
"Ja niesom moc na zábavy „
"Tak budeš museť , nemáš ma výber , ideš „ povedala akože prísne.
"Dobre ,mami „ zasmiali sme sa a odišli z triedy .
"Ok tak ťa vyzdvihnem okolo 21:00 ?„
"Jop dobre „"Nechceš si dať rovno rolák? „ skritizovala ma Becca rovno medzi dverami.
"Čo sa ti nepáči na krémovom tričku ? „
"Dlhý rukáv a žiadny výstrih.....„pozrela na mňa pohľadom hambi sa a pozrela sa mi do šatníku.
"Toto !„vytiahla čierne tričko s dlhým rukávom a nášivkamy ruží .
"Ale to má tiež dlhý ..„
" Hej ale má to aspoň výstrih a ruže. „
"Dobre tak si dám to , čo s tebou „hodila som na seba už len zelenú bomberu čierne pumy a mohli sme ísť . Pravda že Becca bola oblečená vyzývavejšie pretože ju poznali a nemusela sa hanbiť . Keď sme vošli do sály kulturáku videla som iba jeden voľný stôl a ták som si šla sadnúť .
"Donesiem ti niečo , kapitána ,jacka.. ? „
"Nie ďakujem , nepijem „ slušne som odmietla a začala som sa trochu hýbať do rytmu hudby.
"Taká pekná baba a sedí sama , to sa musí napraviť„ prehovoril na mňa vysoký chalan s čiernymi vlasmi modrými očami a vypracovanou postavou.
"Nie nie niesom tu sama iba kamoška si išla pre pitie „vykoktala som zo seba.
"A tebe niečo donesie ? „
"Nie ja-jasom nechcela ,„
"A keby ťa pozvem ?„ nastavil mi ruku.
"To nemôžem odmietnuť , inak som Lea „
"Timo „ usmiala som sa a dala som mu ruku do jeho . Viedol má ku baru no Becca tam už nebola . Sadli sme si a on vypýtal dvoch kapitánov začali sme sa rozprávať a ani som nemala pojem o čase . Po rozhovore a ďalšom poháriku sme šli na parket akurát dali pomalú pesničku . Dal jeho ruky na moje boky ja moje okolo jeho krku .Položila som hlavu na jeho hruď a tak sme chvíľu tancovali po chvíli sa jeho ruky skĺzli na môj zadok . Na udivenie mi to nevadilo . A po tanci sme si zasa šli dať pohárik .
Cameron
Povedal som si že sa na zábavu pôjdem iba pozrieť .No to čo som uvidel na strede parketu ma donútilo zostať . Bola tam Dominika s mojim bratom S MOJÍM BRATOM ! Najprv mi napadlo že tam pôjdem a na chvíľu si ju požičiam. No potom som zmenil názor pretože som videl že sa baví . Chodil som okolo parketu a iba som dával pozor aby ju niekam nezobral. No potom ako šli ku baru už som videl že Timo je na šrot a Dominika tiež nieje triezva tak som za nimi išiel .
"Čawte „ pripojil som sa .
"Ahoj Camerom „ Dominika vyzerala úchvatne .
"Vy sa poznáte ? „
"Hej Dominika je so mnou v škole „
"Takže ako vidím poznáš Tima ..je to môj brat „
"Brat ? Akože vážne ? Wow ! Veď ste úplne iný ,„
"Hej bratia neuveriteľné ale hej „Timo vypadal akoby som mu niečo urobil no nejako som si to nevšímal .
"Môžem si ťa požičať ?„ spýtal som sa Dominiky.
"Hej hej , pohode„
Tancovali sme a po chvíli mi to nedalo .
"Čo s ním máš ?„
"Nič prečo? Žiarliš ?„
"N-nie ... Len poznám ho sa nechcem aby ti ubížil „
"Ako veď je milý „
"Hej ale to len preto aby ťa dostal do postele , nechcem byť ten zlý ale... „ nahol som sa bližšie "väčšinou má babu na jednu noc alebo maxinálne na týždeň „
"Nie ale veď... Prečo?„
"Nemá rád záväzky „
Lea
Povedal to tak , akoby to hovoril 100 krát . Potom som už tancovala iba s Camom a Beccou ale keďže Becca bola trošku dosť na šrot tancom sa to nazvať nedalo ale ona si to užívala . Domov sme šli okolo 02:00 a musela som ísť odprevadiť Beccu . Čudujem sa že jej mama nebola ani trocha prekvapená .Asi sa to raz za čas stávalo. Jej mama pôsobila trochu unavene ale inak v pohode pani . Hneď ako som prišla domov vliezla som do sprchy a osprchovala som sa . Ani neviem ako ale už som ležala v posteli a spala .No viem že táto časť nestojí za nič ale písala som ju dlho takže tak . Nemyslím si že to bude mať úspech . Ale vlastne teraz keď to píšem má to 38 zhliadnutí čož ma tiež moc tiší no aby som to dotiahla až na 1k 10k ...
Mi chýba veľmi veľa .Btv časť má 710 slov .
Vika💕🌈
YOU ARE READING
Ako Zabudnúť /POZASTAVENÉ/
Teen FictionEšte som nič také nepublikovala takže budem rada za každý komentár hlas a sledovanie❤.Teraz niečo o príbehu : Lea je 17 ročné dievča z mesta ktoré sa musí kôli otcovej smrti presťahovať do dedinky pri Trnave. V škole sa začne baviť s chalanom o kt...