„Mami, vyzeráš nejako unavene nechceš sa dneska uliať z roboty a ísť so mnou do wellnessu ? "
„ Lejka ďakujem ale pochybujem že mi dá vedúca voľno."
„Ale veď vieš že tie lístky o mesiac prepadnú.. Za skúšku nič nedáš , aspoň sa opýtaj " nebolo neskoro , okolo 08:00. Dnes bola nedeľa a mama mala ísť do práce až na 11:00 .
„No dobre zavolám ," vzala si mobil a šla do pracovne. Cam mi posledné dva týždne volal každé ráno o 07:40 ale dnes asi zaspal . Dávam tomu hodinu a zavolá mi.
„Leuška môžeme .... Choď si zbaliť veci , " bola strašne šťastná.
Prišli sme tam a ja som podledný krát skontrolovala mobil.Bolo mi čudné že nezavolal ale nepriklada som tomu pozornosť. Bolo tam úžasne , milovala som dni kedy nám otec povedal nech si spravíme deň pre seba . No to bolo dávno . Teraz mama pracuje od rána do noci a ja sa jej snažím pomáhať pri každej príležitosti .Chodivam na každú brigádu ktorá sa mi zdala v pohode .
Mama si odpočinula no a ja som a chvíľu vypla od školy . Boli sme v saune . Videla som na mame že si konečne poriadne odpočinula . Rozprávali sme sa o škole , o chalanoch a o otcovi . No potom mama začala narážať na Cama .
No a čo ten .. Cameron ??
Sme iba kamaráti mama prestaň .Poznáme sa iba 4mesiace .
No a to nestačí?? Veď sa mi vidí ako fajn chalan . Nieje to tak ??
Nestačí...je fajn ale je to kamoš .... nechajme túto tému na pokoji .Oddychjeme . Je to naše dopoudnie . :usmiala som sa na ňu , a ona na mňa .
Okolo pól dvanástej sme si povedali že už by sme mali ísť . Mame preložili prácu na jednu takže sme s stíhali aj najesť. Na mobil som sa pozrela až o pól druhej . Našla som si zmeškaný hovor . No nebol od Cama . Bola to Becca , zavolala som jej naspäť.
Ahoj Becca ,čo si chcela ??
Ty to nevieš ?
Čoby som mala vdieť??
Cameron ... on ... kedy si ho videla naposledy ?
Ja ,. volali sme spolu včera okolo 9. večer . Prečo ?? Čo sa stalo ? ... Becca hovor !!
Včera .. on bol s chalanmi vonku a keď sa rozišli ... a on sa nevrátil domov .
Becca .... nie, robíš si srandu ? Nie ! To nie !?
Nerobým.... ja ..my hľadáme ho ale nieje v dedine .
Položila som , sadla som si na posteľ .A začala som premýšľať kde by mohol byť. Napadlo mi jediné miesto . Ihrisko vo vedľajšej dedine . Musela som tam ísť. Bežala som na zastávku . Pozrela som sa na príchody . Išiel mi o hodinu .... ale ja som nemohla čakať . Išla som pešo , nieje to tak ďaleko okolo dvoch kilometrov . Neverila som že bežím ale áno bežala som . Je to môj kamoš . prišla som tam ... zadýchaná spotená a totálne vyčerpaná a našla som h......
Pokračovanie nabudúce.....
Vika
Za chyby sa ospravedlňujem.
Dúfam že sa časť páčila.
btw: 525
BINABASA MO ANG
Ako Zabudnúť /POZASTAVENÉ/
Teen FictionEšte som nič také nepublikovala takže budem rada za každý komentár hlas a sledovanie❤.Teraz niečo o príbehu : Lea je 17 ročné dievča z mesta ktoré sa musí kôli otcovej smrti presťahovať do dedinky pri Trnave. V škole sa začne baviť s chalanom o kt...