Je 14:30 mám ešte hodinu a pol kým sa stretnem s Beccou. Práve sa mi vôbec nič nechce takže si dám sprchu odmalujem sa niečo si prečítam a dúfajme že mi to bude trvať 85minút keďže park mám 5 minút pešo . Včera som tam chcela ísť fotiť ale bola už tma takže dnes by som to mohla skúsiť aj s Beccou . Veľmi rada fotím "modelky" kamošky a tak . Portrét ma baví zo všetkého najviac pretože tam môžete vyjadriť emócie pocity atď.
Po sprche som si povedala že čítať ani nebudem pretože som sa dlho sprchovala bolo za 10min. 16:00 a tak som si povedala že už pomaly pôjdem sadla som si na kaštielové schody a začala som fotiť.
"Baf„vystrašil ma dakto zo zadu a chytil mi oči .
" Si to ty Cameron „
povedala som kľudne pretože som sa ani tak nevyľakala.
"Boháá ako si to vedela?!„povedal akože sklamane.
"Becca neni chalan a vás dvoch jedine poznám „obišiel ma a sadol si vedľa .
"Ukážeš mi fotky ? „
"A čaro......„ skočil mi do reči.
"Prosiiim „
"Dobre „ podala som mu foťák a pozeral si ich .
"Tie sú mega „bol v úžase
" Nepreháňaj „ určite som sa červenala.
"Nepreháňam , ozaj sú úžasné „pozrel sa na mňa a zahľadel sa mi hlboko do očí.
"Čáwte„ pozdravila nás Becca s kulišáckym úsmevom na tvári.
Rýchlo som sa otočila od Cama "Ahoj„
"Čaw„znel trochu sklamane .
"No dobre môžem si ju požičať ?„ spýtala sa Becca.
"Hej. Jasné. V pohode ... „vykoktal zo seba rýchlo a pomohol mi vstať zo schodov.
"Dikii „poďakovala som mu a zišla som dole schodmi .
"Dominika a pokračuj v fotení ide ti to ! „skríkol.
"Neboj zatiaľ ma to baví „ usmiala som sa a on mi úsmev opätoval .
"Tak sa maj...kráska „ otočil sa a odišiel.
S Beccou sme sa rozprávali a rozprávali ..... Zistila som že má malého bratčeka otec bol alkoholik a odišiel pred 5-tim rokmi žijú kúsok od nás a miluje prekvapenia. Ja som jej povedala o mne iba pár vecí o otcovi som sa nezmienila nechcela som aby ma kôli tomu ľutovala . Veď sa to stáva ľudia majú rakovinu, nemôžu za to . Keď som bola menšia nechápala som ako môže byť niekto chorý no keď mi mama povedala že aj ja som vlastne chorá a mám niečo s ladvinami a vlastne sa to ani nedá liečiť pochopila som to .
"Už je veľa hodín mala by som ísť domov za bráchom„ povedala Becca .
"Jasné choď ja tu zostanem a ešte sa poprechádzam a potom pôjdem aj ja „
"Dobre ahoj „
"Okej čawko „ po jej odchode som sa dlho nezdržala a išla som aj ja keďže som sa nezmývala šla som ešte raz do sprchy a potom som si ľahla do postele a premýšľala som o dnešku ani neviem ako ale zaspala som zobudila som sa až niekedy okolo 02:30 a nešlo mi zaspať tak som začala čítať spala som iba 4 hodiny takže som zaspala ešte raz a zobudila som sa až ráno .....Dúfam že sa vám časť páčila neviem či budem stíhať vydávať každý deň ale budem sa snažiť aspoň 3-4x za mesiac zasa sa ospravedlňujem za chyby ale väčšinou to píšem cez noc alebo skoro ráno takže tak .Časť má 564 slov . Neviem či to chcete vedieť ale mňa to pri príbehoch zaujíma.
Vika 💕🌈
YOU ARE READING
Ako Zabudnúť /POZASTAVENÉ/
Teen FictionEšte som nič také nepublikovala takže budem rada za každý komentár hlas a sledovanie❤.Teraz niečo o príbehu : Lea je 17 ročné dievča z mesta ktoré sa musí kôli otcovej smrti presťahovať do dedinky pri Trnave. V škole sa začne baviť s chalanom o kt...