/L/Musím ísť . -povedala som a pobozkala ho.
/C/Je mi to ľúto.-
/L/Čo?
/C/Že som ti to nepovedal skôr.
/L/To nič . Je to pre teba tažké .. - povedala som so slzami v očiach.
/C/Milujem ťa!
/L/Aj ja ťa milujem .
Rozlúčili sme sa a ja som šla domov . Nechápem to. Ako môže byť niekto tam hore na mňa tak odporný? Zobral mi otca a teraz mi chce zobrať aj priateľa ?Rozmýšľala som až dovtedy kým som neotvorila vchodové dvere . Vtedy som započula ako mama s niekým volá.Nezaujímalo ma to no keď som počula meno Cameron zamrazilo ma .
/Mama/Áno Cameron mi to povedal... No nepovedal či to Lee mám povedať . Alebo jej to chce povedať sám ...
/L/Čo mi má povedať ? - povedala som to s kľudom v hlase . Predpokladala som, že to bude niečo ohľadom jeho choroby.
/M/Ale nič Lejka ..choď si spratať veci a izbu vyzrerá strašne-snažila sa to niečím zahovoriť.No moc sa jej to nedarilo .
/L/Mamiii... ako to povedať . Ja viem že Cam je chorý.
/M/Lejka.. povedal ti to on alebo si na to prišla sama ? Pretože..ja som to netušila .
/L/ Nie nie . Povedal mi to. -rozplakala som sa . Rozbehla som sa do izby lahla som si na posťeľ a len tak čumela do blba . Nevedela som čo robiť . Znova . Znova som nevedela čo mám urobiť.Ešte pred dňom som to vedela . A pred ďalším zasa nie . Bola som ako na emočnej húpačke . "Ak zvládnem toto tak už všetko na svete "- hovorila som si sama pre seba. Ja Camovy verím . On sa vylieči to viem ale je toho moc . Zaspala som . Zobudila som sa okolo 11-tej. Bola som v pohode . Nie ako fyzicky ale psychicky . Fyzicky som na tom bola strašne . Bolelo ma všetko. Úplne všetko. Prešla som do kuchyne . Mama tam ešte bola . Hneď ako ma zbadala poslala ma naspäť do postele . Mám chrípku. Úžasné. Teraz budem 2týždne iba ležať a rozmýšľať. A samozrejme ,nudiť sa .
Prepáčte ale nejako mi to nešlo dopísať takže táto čast je taká o ničom .Ale tak čo už.
Ľúbim vás!Vika
YOU ARE READING
Ako Zabudnúť /POZASTAVENÉ/
Teen FictionEšte som nič také nepublikovala takže budem rada za každý komentár hlas a sledovanie❤.Teraz niečo o príbehu : Lea je 17 ročné dievča z mesta ktoré sa musí kôli otcovej smrti presťahovať do dedinky pri Trnave. V škole sa začne baviť s chalanom o kt...