Priznanie

30 2 0
                                    

Zaspali sme jeden vedľa druhého .Bolo to krásne ,cítila som sa nádherne bola som uvolnená ,a Cam tiež. V sne sa mi prehrávali všetky chvíle s ním ,tie krásne . Iba  krásne. Lebo iné som na neho nemala. Konečne som sa po otcovej smrti  cítila byť  naozaj úprimne šťastná.


Zobudil ma Timo . 

/T/Lea? Chceš ísť domov ? Či tu prespíš?

/L/Hej ... no ostanem .Nevadí ti to?

/T/Nie . Vpohode . 

/L/Nevieš či pôjde Cam do školy?

/T/Pôjde.Ráno ťa zezie k tebe .Len si potom zoberieš veci .

/L/Dobre.

Znova som sa pritisla ku Camovy a zaspala som . Ráno bolo nádherné. Až na to že som sa zabudla odmaľovať a vyzerala som príšerne , a ešte by som mohla spomenúť že som Dallasovcom rozbila pohár. Samozrejme nechtiac. Do školy sme sa vybrali s prepletenými prstami . A s úsmevom na perách . Vlastne nám bolo jedno že nás vidia takto . Každý sa na nás (neho) pozeral - rozkríklo sa že Cam sa nevrátil domov , vraveli že sa tak opil že sa nedostal ani na penzión a že spal v jarku(BLBOSŤ)- no mne to nevadilo . išla som si svoje . Počula som 4-tákov  ako uzatvárajú stávky či sme spolu alebo nie . Niekto si zarobí 20€, pretože hej. Chodíme spolu . Bol piatok takže sme nemali žiadne tažké hodiny . A čas ubehol rýchlo ako nič.A už sme boli u nás doma.

Cam 

Cestou ku Dominike domov  som bol brutálne šťastný.Ale zároveň som sa bál povedať jej kde som bol.Bola taká šťastná že som jej o nemocnici povedať nemohol. Robila by si starosti ja bola by naštvaná že som jej to nepovedal skôr . Asi sa jej to bojím povedať pretože nie som rád keď ju vidím smutnú. Keby jej to poviem hneď možno by to zobrala v pohode . Možno. Nemôžem jej to povedať veď nieje dlho čo jej na rakovinu zomrel otec. Ale prečo hovorím o smrti , možno sa vyliečim . Zasa možno . A možno zomriem a po roku na mňa zabudne a bude ďalej šťastná. Možno... 

Lea

Cam sa mi zdal chvíľami trochu nesvoj , neprikladala som tomu veľký ohľad, myslela som si že len rozmýšľa nad tým ako to bude s našim vzťahom . Napríklad keď sa rozídeme . Budeme stále najlepší kamoši ? Alebo nám náš vzťah pokazí ten kamarádsky? To nikto nevie . Ja som sa nad tým nepozastavovala , žila som prítomným okamžikom.(btw : je to aj film Kúzlo prítomného okamžiku doporučujem pozrieť , ale skôr 15+) Boli sme v mojej izbe . Iba sme ležali na posteli a užívali si prítomnosť toho druhého. Okolo 17:30 sme sa zobrali a išli sme sa poprechádzať po parku . Nikto tam nebol sadli sme si ne lavičku a zasa sme sa rozprávali . 

/L/Môžem sa ťa to spýtať ešte raz ?

/C/Čo?  

/L/Kde si celý ten čas bol?

/C/Poviem ti to keď bude ten správny čas. 

/L/A kedy bude ten správny čas? Ja to chcem  vedieť Cameron, prosím! A prečo to Timo tiež  nevie ? 

/C/Timo to vie a vedel to od začiatku . Len som nechcel aby sa to rozkríklo.

/L/Čo aby sa nerozkríklo?...-neodpovedal len sa na mňa pozrel a pobozkal ma .

/L/Čo! - skoro som kričala 

/C/ Lea.. -tak mi nehovoril.- Lea ja ... ja mám..Mám rakovinu.Bol som v nemocnici  na vyšetreniach.

Nevedela som čo mám urobiť , nedávno mi zomrie otec a teraz mi môj priateľ povie že je tiež chorý? Chcelo sa mi plakať , smiať a zbiť ho za to že mi to nepovedal skôr. No zmohla som sa len na to že som ho objímula a povedala : Milujem ťa ! Teraz!--v tej chvíli som si hovorila že je ku mne vesmír až príliš krutý... 




Dúfam že sa časť páčila , dala som do toho všetko . A písala som ju veľmi dlho pretože som rozmýšľala ako napísať Camovo priznanie . Mala som napísané asi 4 verzie ale táto sa mi pozdávala najviac .  Ľúbim vás ! 

Vika  

hlas  koment a sledovanie poteší

Ako Zabudnúť /POZASTAVENÉ/Onde histórias criam vida. Descubra agora