N/A. Stukken van dit hoofdstuk zijn van seksuele aard en dus niet geschikt voor lezers onder de achttien. ;)
"Wie is de top?" echode Tarek verbouwereerd.
Hij nam Nathan ongelovig op.
"Je ligt hier bloedend op mijn vloer en het enige waar je aan kan denken is seks?"
Nathan dacht even na en haalde toen nonchalant zijn schouders omhoog.
"Ja en dan met name of ik degene ben die dat heerlijke kontje van je mag veroveren."
Verlekkerd sloeg hij op Tareks stevige billen.
Tarek wist dat Nathan de lust in zijn ogen kon zien. Ontkennen dat hij naar zijn aanraking verlangde zou hypocriet zijn.
"Eerst je wonden", zei hij zo streng mogelijk.
Pruilend trok Nathan het shirt over zijn hoofd en volgde Tarek naar de kleine badkamer. Zittend op de rand van de emaillen badkuip observeerde hij zijn handelingen.
"Gelukkig is het bloeden gestopt", hoorde hij Tarek mompelen.
In de spiegel nam hij de schade in zich op. De sneden waren oppervlakkig. Mede dankzij de warmte en de hoeveelheid alcohol die hij had genuttigd had het langer gebloed dan normaal gesproken het geval zou zijn geweest. Als Tarek zijn wonden eenmaal had verbonden zou de huid snel samenhechten en helen. In geen geval waren de verwondingen zo ernstig dat het zijn plannen voor de komende uren zou verhinderen.
Tarek had zijn vraag niet beantwoord, maar hij had ook niet geweigerd. Alles lag nog voor het oprapen.
"Is dit je vrijgezellenflat?" vroeg hij terloops.
Tarek plakte net de laatste tape en keek naar hem op.
"Zo zou je het kunnen zien", beaamde Tarek met een licht schuldige uitdrukking.
"Ik vind het niet leuk om tegen mensen te moeten liegen, maar mijn seksuele oriëntatie is niet iets dat ik kan delen. Jumanah, bijvoorbeeld, weet dat ik in mannen geïnteresseerd ben en voor haar is dit een bron van onschuldig vermaak. Als we in het buitenland zijn gaan we vaak samen stappen en hebben we lol over de mannen waar ons oog op valt. Toch zou ik het niet in mijn hoofd halen om haar te vertellen dat ik ook daadwerkelijk een actief seksleven heb. Ik denk niet dat ze hier goed mee om zou gaan."
Nathan luisterde aandachtig.
"Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Fantasie versus realiteit", knikte hij. "Je doet er goed aan om haar te beschermen."
Zonder zijn ogen van hem af te nemen volgde hij Tarek die de verbanddoos opborg en de gebruikte materialen verzamelde en weggooide.
"Heb je veel ervaring?" vroeg hij nieuwsgierig, maar luchtig genoeg om geen beoordeling uit te spreken.
Tarek nam hem over zijn schouder op.
"Meer dan jij", antwoordde hij schamper.
"Ah, kijk, daar heb je het mis", zei Nathan die hem plagend bij zijn heupen pakte en tegen zich aantrok. "Ik ben zeer bekend met het genot dat een strak gaatje kan brengen."
Zijn kruis drukte stevig tegen Tareks billen en ontlokten een bescheiden kreuntje.
"Ik heb tot nu toe alleen maar getopt", zei Tarek onzeker op zijn onderlip bijtend.
Euforie vulde Nathan bij het horen van die bekentenis. Zijn handen gleden omhoog naar de voorkant van Tareks schouders zodat hij hem helemaal tegen zich aan kon vleien.
JE LEEST
Bewaak mijn hart (bxb) ✅
RomanceNathan Caulfield wordt als bewaker/trainer door de invloedrijke Al-Din familie aangesteld. Als ex-marinier in het Amerikaanse leger heeft hij voor heel wat hete vuren gestaan. Wie had gedacht dat zijn grootste uitdaging in de vorm zou komen van de b...