Nabila menutup kn lampu homestay tersebut dan mereka pun mula berkumpul di meja makan. Dengan senyuman sinis Aisyah dia meletak kn papan Ouija di hadapan mereka "Aisyah kau betul2 ke nk main ni bukan kau takut2 ke semalam?" kata Daus. Tanpa menjawab apa2 dia meletak kn tangan nya lalu memusing kn alat penunjuk huruf itu lalu mula bertanya soalan Daus mula rasa kehairanan namun mereka menerus kn permainan "wahai roh adakah kalian menghampiri kami?" Kata Aisyah tiba2 alat itu bergerak ke perkataan YES dan tiba2 kedengaran barang jatuh di dapur membuat kn mereka terkejut kecuali Aisyah yg hanya duduk tersenyum. Tanpa siapa2 menyentuh alat penunjuk huruf tersebut tiba2 alat itu bergerak dengan sendiri ke arah huruf G,O "pergi mana?" Tanya Nazira tiba2 alat itu bergerak lagi ke huruf D,E,A,T,H "mati? Siapa yg mati" tanya Nazira lagi skali lagi benda itu bergerak ke huruf A,I,S,Y,A,H "apa Aisyah?" Kata Nazira yg ketakutan. Sekali lagi bunyi barang jatuh membuat kn mereka terkejut lalu Nabila dan Wan pun pergi melihat apa yg berlaku. Daus mula rasa ingin ke tandas lalu meminta Nazira untuk meneman nya ke tandas kerana Daus mula berasa takut. Hirvan pula terlihat satu kelibat yg agak aneh jadi dia mengajak Fara bersama2 pergi melihat keadaan. Aisyah yg hanya tinggal berseorangan bangun dari tempat duduk nya lalu berjalan menghampiri rantai besi yg terletak di atas meja hiasan.
"Rasa nya aku ada nampak sesuatu lah tadi dekat sini" kata Hirvan sambil menunjuk kn tempat tersebut "kau ni main2 pulak Hirvan" jawab Fara lalu beranjak pergi.
"Daus kau dh siap ke? Nk buang air kecil pun lambat" kata Nazira yg sedang menuggu Daus di tandas "sabar lah dh nk siap dh ni" jawab Daus yg berkata dari dalam tandas.
Setelah Wan sampai di dapur dia tidak melihat apa2 yg jatuh lalu Wan dan Nabila pun beredar pergi.
Sesudah Hirvan melihar keadaan dia balik semula ke meja permainan mereka namun mereka terkejut melihat mayat Aisyah yg telah tergantung di atas meja permainan itu seolah2 Aisyah membunuh diri.
Wan,Nabila,Daus dan Nazira pun kembali ke meja dan terkejut melihat Aisyah yg tergantung.
YOU ARE READING
Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)
Kinh dị(THE LAST SERIES) Arahan Dari Ouija: the last series ialah perjalanan terakhir Daus, di mana Wanna dan Daus harus pergi ke thailand untuk mencari sebuah kedai antik. Berdasar kn permulaan cerita ini dari manakah muncul nya papan Ouija ini sehingga k...