Kurungan

95 12 0
                                    

Lalu Laikha pun kembali ke bilik Zihan namun dia tidak kelihatan Zihan "Zihan" jerit Laikha lalu mata nya terlihat seperti ada orang berjalan di hadapan nya namun tidak berapa kelihatan kerana gelap.

"Zihan" jerit Laikha lagi lalu dia mengikuti orang itu sehingga ke dalam sebuah stor "Zihan kau buat apa dalam bilik tu" kata Laikha lagi lalu dia masuk ke dalam stor itu lalu dia terlihat orang itu duduk di atas meja dengan di terangi lampu belajar di atas meja "Zihan kenapa kau masuk bilik ni" kata Laikha lalu dia terkejut melihat papan Ouija yg berada di atas meja itu dengan alat penunjuk huruf menunjuk ke arah huruf N "k-kau bu-buat apa de-dengan ben-benda tu Zihan" kata Laikha yg ketakutan, lalu orang itu memusing kn badan nya ke arah Laikha membuat kn Laikha terkejut sehingga jatuh ke lantai melihat orang itu kerana orang yg di sangka Zihan ialah Nazira "si-siapa kau" tanya Laikha yg ketakutan lalu tiba2 mulut Nazira tiba2 kelihatan seperti terjahit dan anak mata nya berubah menjadi warna putih membuat kn Laikha ketakutan lalu dia cuba keluar dari bilik itu dengan keadaan merangkak sehingga ke hujung pintu namun setelah dia menhampiri pintu dia terpegang sesuatu lalu dia menyuluh benda yg di pergang nya itu ternyata benda itu ialah mayat Zurina dengan keadaan kulit muka nya terkoyak dan di penuhi darah "arghhhh" jerit Laikha lalu tiba2 pintu store itu tiba2 terkunci membuat kn Laikah terkurung di dalam bilik itu lalu Laikha cuba untuk mengetuk bilik itu supaya orang yg berada di luar terdengar namun usaha nya sia2 kerana tiada siap2 yg melalui tempat itu.

Zihan yg berada di bilik turut keluar dari bilik setalah menyadari Laikha telah tiada lalu dia terperasan sesuatu seperti melintas di dalam dapur lalu dia menghampiri "siapa tu?" Tegur Zihan namun tiada siapa yg menjawab lalu dia masuk ke dalam dapur dan terlihat Wanna sedang memotong sayur dalam keadaan gelap.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now