Perubahan Sikap Nazira

234 27 1
                                    

Setelah mereka berlari Wan pun terjatih kerana kepenatan berlari namun Nazira menguhulur kn tangan untuk membantu Wan. Belum sempat Wan berdiri Nazira melepas kn tangan nya membuat kn Wan terjatuh kembali. Lalu Wan terkejut melihat Nazira yg tersenyum sinis memandang Wan sambil memegang alat penunjuk huruf yg di gunakan pada papan Ouija "a-apa yg kau pegang tu" kata Wan sambil mengigil ketakutan, tanpa menjawab apa2 Nazira hanya memandang muka Wan dengan sinis. Wan pun berdiri dan melari kn diri dari Nazira namun ketika dalam perjalanan pulang ke rumah semula Wan terlihat kelibat Nazira yg berjalan ke arah swimming pool lalu Wan pun mengikuti Nazira namun kelibat Nazira hilang dan hanya melihat Fara dan Nabila yg sedang mencangkung ketakutan. Ketika Wan cuba menegur mereka berdua lampu Homestay itu pun tiba2 bekalan elektrik mereka bersambung semula. Nabila dan Fara pun menyadari kehadiran Wan lalu mereka pun berpeluk.

Daus yg masih lagi di dalam store sedang ketakutan namun tiba2 Hirvan menegur nya "Daus cuba kau lihat ni" sambil menunjuk ke arah satu pintu kecil yg berkunci "apa ni macam ada sesuatu je dalam ni" kata Daus lalu Hirvan pun mengambil tungkul dan memecah kn pintu kecil yg berkunci itu namun usahanya sia2. Ketika sedang memecah kn pintu itu Daus tersadar apabila bekalan elektrik telah bersambung lalu Daus dan Hirvan pun beranjak keluar dari store itu dan meniggal kn pintu kecil yg berkunci itu.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now