De bioscoop

366 17 1
                                    

Sorry de laatste tijd zijn mijn hoofdstukken steeds minder geworden. Dat komt omdat ik geen inspiratie heb en het gevoel heb dat dit echt geen leuk boek is ofzo. Dus ik probeer een langer hoofdstuk te maken en ik ga nadenken of ik dit boek ga stoppen of niet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Natasha's POV

Terwijl ik mijn nagels aan het doen ben omdat ik de rest al heb gedaan stormt Devin binnen.

"Since when do we go on a double date whit out to discuss with me?!" vraagt hij best boos ik kijk hem bang aan. Hij komt steeds dichter bij en hij geeft mee een klap tegen mijn wang aan.

"The next time we discuss, yes!" Hij zegt vol met boosheid.

Hij loopt weg en laat me huilend achter. Wat was dat nou? Zo doe je toch niet tegen iemand waarvan je houd.. Tenminste doet hij dat wel?

Ik zie nu dat er een scheur in mijn jurk zit en trek hem uit. Nu heb ik dus niks meer om te dragen. Blauw jurkje? Nee, dat is te veel restaurant date. Rood jurkje? Nee, dat is te veel bruiloft. Wit jurkje? Nee, dat is te veel uitgaand. Uiteindelijk pak ik een strapless shirt (ja die bestaan.) En een kort los rokje die net boven mijn knieën komen. Bij elkaar ziet het er uit als een jurkje. Ik vraag me af of Devin nog wel komt en begin weer aan mijn nagels. Als dat klaar is wacht ik nog even en ga dan naar beneden. Ik zie daar Devin, Niall en Jade staan. Devin staat erbij alsof er niks is gebeurd en loopt gewoon vrolijk naar me toe.

"You look great." zegt hij en ik rol met mijn ogen. Kan ik heb nog wel vertrouwen? Ik weet het echt niet meer. Ik loop richting de deur zonder een ding te zeggen en stoot Niall aan. Dan kijkt hij eerst naar mij, dan naar Devin en dan pas naar Jade. Natuurlijk weet hij ook niet wat er aan de hand is, maar hij ziet toch wel dat ik niet op mijn aller vrolijkst ben.

Ik loop naar de auto met Niall, Jade en Devin achter me aan. Alleen Niall kan al rijden dus hij stapt bij de bestuurderstoel in en Jade daarnaast. Devin en ik stappen achterin in en dan rijdt Niall langzaam aan.

"Which movie?" vraag ik en kijk Niall aan.

"Frozen." zegt hij heel kortaf en ik rol met mijn ogen. Frozen is wel leuk enzo alleen hij wordt nou zo saai..

5 minuten later komen we bij de bioscoop aan en lopen naar binnen. Ik geef het geld aan Niall en hij betaalt zo voor iedereen.

We hebben nog 10 minuten wachttijd dus we gaan ergens zitten. Eerst is het heel stil tot dat iemand zijn mobiel afgaat. Het is die van Niall. Niall kijkt wie het is en loopt daarna weg terwijl hij opneemt. Dan zal het denk ik wel heel belangrijk zijn.. Jade kijkt ons alleen heel vijandig aan. Ik rol met mijn ogen. Ik snap eigenlijk niet waarom we vijanden zijn.. We mochten elkaar gewoon meteen niet.

Niall komt terug met tranen in zijn ogen.

"What's wrong Niall?" vraag ik en hij kijkt me heel serieus aan.

"We need to go, now." zegt hij..

Dancing with Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu