14)Η αλήθεια έρχεται στο φως...

24 2 0
                                    

Harry-Λοιπόν αρκετά!Πες μου τι κάνεις με τον σύζυγο μου αλλιώς θα μάθουν όλοι την σεξουαλικότητα σου!Θα τα βγάλω όλα στην φόρα!Μπορώ να το κάνω αν θέλω!Λέγε!
_____

B-Σε παρακαλώ Harry πάρε τον Louis να τα πούμε οι τρεις μας να σου εξηγήσω!Σε παρακαλώ!Εδώ θα μας ακούσουν όλοι!Δεν σε συμφέρει...

Harry-Πάμε τώρα!Όμως μαζί μας θα έρθεις και εσύ με την φαρδιά μπλούζα!Ήσουν και εσύ εχθές μαζί τους είπες Brad!
είπε ο Harry και χωρίς ο Tristan να μπορεί να φέρει αντίρρηση τον πήραμε μαζί μας...

Στον δρόμο τον άγνωστο που πηγαίναμε ο Harry πήρε τηλέφωνο τον Louis και του μιλούσε απότομα...Του ανακοίνωσε οτι έρχεται εκεί που βρισκόταν χωρίς να αναφέρει τίποτα για εμένα και τον Tristan...

- - - όταν φτάσαμε στο σπίτι του Larry- - -

Louis-Harry γιατί ήσουν τόσο απότομος στο τηλέφωνο τι έγινε;

Harry-Ποιός είναι αυτός Louis;Με απατάς;!Και μάλιστα με το αγόρι του Nick του κολλητού μου; είπε ο Harry και ήταν έτοιμος να δακρύσει...

Louis-Τι λες;Πας καλά;Brad τι του είπες;

B-Εγώ δεν είπα τίποτα...ήρθε έξαλλος και με βρήκε και φώναζε!

Harry-Απάντησε μου!Τόσο καιρό τι σχεδιάζεις;Με ποιον μιλάς κρυφά από εμένα;Αφού σε ακούω που μιλάς σιγανά σε κάποιον!Εχθες ανέφερες το όνομα του Brad και μετά σας έκαναν τσακωτούς οι δημοσιογράφοι!Ο Nick μου είχε πει οτι οι δυο τους..η σχέση τους δεν πάει και πολύ καλά και νόμιζε οτι ο Brad τον απατάει...Με απατάς μαζί του;

Louis-Αμάν ρε Harry είναι δυνατόν να σκεφτείς κάτι τέτοιο;!Έκπληξη σου ετοίμαζα!

Harry-Τι έκπληξη και βλακείες λες;!

Louis-Σχεδιάζω τόσο καιρό να σε αφήσουν σε ησυχία!Έχω συνεννοηθεί με το management σου να σε αφήσουν να κάνεις come out ως bisexual...

Harry-Τι πράγμα και γιατί ως bisexual;Και ο Brad που κολλάει;

Louis-Ως bisexual σε αφήνουν για να καλύψουν τα παλιά...Ο Brad θα πάρει την προσοχή από πάνω σου μετά το come out και θα συνεργαστεί με τον Simon για να βγάλει τα λεφτά που θα χάσει από εσένα...Για αυτό βρεθήκαμε εχθές με ρωτούσε συμβουλές για το αν πρέπει να συνεργαστεί ή όχι..Τώρα ζήτα συγγνώμη από τον Brad για αυτά που του είπες!

Tradley Evanson Feelings Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ