18)Ένας χωρισμός...

24 2 0
                                    

Μετά από πολύ προσπάθεια,δεν τα κατάφερα να κοιμηθώ...τότε ο Tristan,αφού κατάλαβε ότι είχα μια ανησυχία,ήρθε και ξάπλωσε δίπλα μου και με πήρε αγκαλιά...Σιγά σιγά χαλάρωσα,η ανησυχία που είχα άρχισε να περνάει και ένιωσα μια ασφάλεια πάλι...όπως τότε,όπως εκείνο το βράδυ...έτσι με πήρε ο ύπνος στην αγκαλιά του Tristan...
______

Καθώς άνοιξα τα μάτια μου γύρισα να δω τον Tristan που είχε κοιμηθεί δίπλα μου και δεν τον βρήκα εκεί...Τι ώρα να έχει πάει σκέφτηκα...Πω πω μεσημέριασε...Κοιτάω δίπλα μου και βλέπω ένα σημείωμα:

Καλημέρα Brad bear,
Ξέρω πως λογικά με ψάχνεις αυτή την στιγμή...δεν ήθελα να σε ξύπνησω κοιμόσουν τόσο ήρεμα...Σήμερα η Anastasia,η Kristie και η Luisa φεύγουν και για αυτό πρέπει να πάω να τις αποχαιρετήσω...Θα επιστρέψω σύντομα με τα αγόρια,μέχρι τότε μην σκέφτεσαι τίποτα!
Από Tristan

Εντάξει λοιπόν θα περιμένω...και ήθελα τόσο πολύ να ξυπνήσω δίπλα του...να δω ξανά τα υπέροχα μάτια του να με κοιτάνε...

Αφού πέρασε η ώρα ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και ποιόν να δω;

B-Nick τι κάνεις εδώ;!

Nick-Brad μου ανησύχησα για εσένα πολύ!Δυστυχώς δεν άκουσες τα τηλεφωνήματα μου,ούτε είδες τα μηνύματα που σου έστειλα...Πήρα άδεια για δύο μέρες για να έρθω να σε δω!

B-Με έψαχνες;

Nick-Εννοείτε πως σε έψαχνα!Ήθελα να σου μιλήσω και όλας...αλλά να δεν είσαι και τόσο καλά για να μιλήσουμε για αυτό που θέλω να σου πω...

B-Οχ...κατάλαβα τι θες να μου πεις...Πες μου ότι θες...απλά δώσε μου τον κατάλληλο χώρο και χρόνο για να μιλήσω...

Nick-Ωραία...λοιπόν ξέρω πως...από την αρχή όταν τα φτιάξαμε η σχέση μας βασίστηκε σε ένα ψέμα...εμείς τα έχουμε δύο μήνες λιγότερο από ότι λέμε σε όλους...

B-Ναι σωστά...

Nick-Τότε μου είχες πει ελάχιστα κάτι που είχε γίνει με τον Tristan...

B-Ναι...

Nick-Εντάξει δεν μπορώ να κρύβομαι...μου μίλησε ο Harry την μέρα που ήρθε και σου φώναζε...μου είπε ότι κάτι υποψιαζόταν για εσένα και τον Louis...Κατάλαβα ότι δεν ίσχυε κάτι τέτοιο και μίλησα και με τον Louis...Τα μάσαγε...Brad τι έχει συμβεί με τον Tristan;Για αυτό κατέρρευσες όταν σε ρώτησαν όλες αυτές τις ερωτήσεις έτσι δεν είναι;Όταν σου ανέφεραν ότι ο Tristan έκανε πρόταση γάμου στην Anastasia τότε το έπαθες...Σε είδα...Brad σε παρακαλώ...το μόνο που σου ζητάω είναι την αλήθεια...Τίποτα άλλο...

Tradley Evanson Feelings Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt