10)Οι στίχοι μπορούν να αλλάξουν πολλά...

29 2 0
                                    

Μετά από όλα όσα έγιναν πέρασε ένα διάστημα όπου ο Tristan δεν μου μιλούσε γιατί πίστεψε ότι όντως τα είχα με τον Nick όταν είχαμε κάνει κάτι....Έτσι από τότε σταμάτησε να μου δίνει σημασία...
Ο Connor με τον James είχαν καταλάβει οτι κάτι είχε συμβεί με εμένα και τον Tristan επειδή δεν μιλάγαμε σχεδόν καθόλου πια και οι καχυποψίες της Kristie έκαναν τον James να βεβαιωθεί ότι εκείνη την μέρα που ήρθε η Kristie άκουσε ή είδε κάτι...
Έτσι ο Connor και ο James αποφάσισαν μετά από συζήτηση ότι θα προσπαθούσαν να μας τα ξανά βρουν και για αυτό μας άφηναν παραπάνω ώρες μόνους μας εμένα και τον Tristan μπας και τα βρούμε...αλλά μάταιο...Όσες προσπάθειες και να έκαναν δεν κατάφεραν τίποτα...

Μια μέρα ο Joe με ειδοποίησε ότι ήθελε να μου μιλήσει ιδιαιτέρος...Τότε κατάλαβα ότι έμαθε για εμένα και τον Nick...Δεν μου είπε πολλά...Δεν ήξερε πως να το αντιμετωπίσει...Τον συνέφερε που έλεγα σε όλους ότι είμαι ελέυθερος...Οι φανς τρελαίνονται στην σκέψη ότι θα μπορούσαν να με διεκδικήσουν και το όνειρο τους ήταν έτσι εφικτό...Εκείνη την ημέρα συμφωνήσαμε με τον Joe ότι θα λέω ότι είμαι ελεύθερος...
Αφού εξήγησα στον Nick την κατάσταση δεν έφερε αντίρρηση και με βοήθησε,άλλη μια φορά,όπως πάντα...

Ο καιρός περνούσε,είχαν μόλις περάσει τέσσερις μήνες,αρχίζαμε σιγά σιγά να ετοιμάζουμε το τρίτο άλμπουμ του συγκροτήματος...
Θέλω να γράψω ένα τραγούδι για να καταλάβει ο Tristan τα συναισθήματα που έχω για αυτόν...Αλλά πως;...Δεν πρέπει...δεν πρέπει να κάνω κάτι με τον Tristan...Εχτός ότι θα καταστρέψω την σχέση του με την Anastasia,θα τα μάθει όλα ο Joe και θα χάσουμε την ελευθερία που έχουμε...Ίσως τα μάθουν όλα και οι φανς...Ο Tristan δεν θα είναι έτοιμος για κάτι τέτοιο...δεν θα είναι έτοιμος για τίποτα από όλα αυτά που μπορεί να ακολουθήσουν...
Είμαι μπερδεμένος...πολύ μπερδεμένος...

Άφησα τις σκέψεις μου ελέυθερες....Πήρα το τετράδιο μου και άρχιζα να γράφω,άφησα τα αισθήματα μου ελεύεθρα για να δημιουργήσω κάτι το οποίο δείχνει τον αληθινό μου εαυτό,τα αληθινά μου αισθήματα...Έτσι κανείς δεν θα μπορέσει να μου πει κάτι...γιατί θα είναι απλά ένα τραγούδι...τίποτα παραπάνω...

Paper hearts:
There's a lot of things that I may not know
But missing you baby is the only thing I know
I know
And who am I to say what the future holds
But missing you baby is the only thing I know
I know

If my heart was paper, I'd fold it
Throw it to the wind and just hope it
Ends up with you
I signed it with love from me to you
I tried to be cool
But my feelings they don't allow me to
And all that I ask
Is that at least you write me back
I'm waiting

Here's my paper heart
Won't you hold it, hold it

Said you needed space
So I gave you time
A year has gone by
And I'm thinking you're still mine
In my mind
And I've written you this letter
Like a hundred times
To start a conversation
That we should have had that night
I try
Είπα να μην γράψω όλο το τραγούδι...το νόημα το καταλαβαίνετε...😝

Όταν τελείωσα να γράφω το τραγούδι αποκοιμήθηκα κρατώντας το τετράδιο στα χέρια...Σε αυτό το τετράδιο είχα γράψει και άλλα τραγούδια τα οποία και αυτά ήταν για τον Tristan...Δεν το ήξερε κανείς...Ήταν τραγούδια και από τα άλλα δύο άλμπουμ....Κανείς δεν το είχε καταλάβει...Ήταν τραγούδια όπως το:
-Lovestruck
-Another world
-Risk it all
-Wake up
-Be with you
-Million Words
Και άλλα πολλά που είχα γράψει τα οποία δεν έχει ακούσει κάνεις άλλος εχτός από εμένα...ποτέ δεν έφτασαν στο studio για να τα ηχογραφήσω...

Καθώς είχα αποκοιμηθεί ο Tristan ήρθε μέσα στο βανάκι που έχουμε ως συγκρότημα και κάθησε στο κρεβάτι του...Όλοι οι άλλοι είχαν πάει να δούνε τα μουσεία και γενικά το μέρος στο οποίο βρισκόμασταν...
Όση ώρα εγώ κοιμόμουν ο Tristan είχε πάρει το τετράδιο κρυφά από εμένα και άρχισε να το διαβάζει....Όταν ξύπνησα ο Tristan βρισκόταν επάνω μου, με είχε πάρει αγκαλιά και διάβαζε τους στίχους που είχα γράψει για εκείνον...

B-Εμ...Tristan τι κάνεις εδώ;  όταν τον κοίταξα τα μάτια του ήταν βουρκωμένα αλλά γεμάτο χαρά και ενθουσιασμό....Είδα ότι κρατούσε το τετράδιο στα χέρια του...Φαινόταν έκπληκτος με αυτά που είχα γράψει...

Με το που είδε ότι είχα ξυπνήσει ξαφνιάστηκε...Σκούπισε όσο πιο γρήγορα μπορούσε τα δάκρυά του και έφυγε από την αγκαλιά που είχε δημιουργήσει ο ίδιος...

T-Brad συγγνώμη δεν ήθελα να διαβάσω αυτά που γράφεις...απλά το τετράδιο σου όπως κοιμόσουν έπεσε κάτω και το έπιασα για να στο δώσω και...να είδα...τους στίχους σου...Γιατί δεν μου είχες μιλήσει τόσο καιρό;Δεν καταλαβαίνω...Για εμένα δεν τα γράφεις όλα αυτά;Είναι φανερό!

B-Εμ... σάστησα....δεν περίμενα ότι θα με ρωτούσε ευθέως μια τέτοια ερώτηση...

T-Brad σου μιλάω!

B-Tristan εγώ...

T-Brad απάντησε μου σε αυτή την ερώτηση ειλικρινά,για εμένα τα γράφεις όλα αυτά;είπε ο Tristan και πριν προλάβω να μιλήσω η πόρτα άνοιξε απότομα...
"Έκπληξη" φώναξε γεμάτη ενθουσιασμό η Anastasia και ήρθε τρέχοντας να αγκαλιάσει τον Tristan...
_____
Τι λέτε να γίνει στην συνέχεια;😋
Γράψτε κάτω στα σχόλια τις γνώμες σας!💕
Τα λέμε στο επόμενο παρτ!😉

Tradley Evanson Feelings Donde viven las historias. Descúbrelo ahora