Αγόρια καθήστε...θα σας εξηγήσω πως έχει η κατάσταση...είπε και άρχισε να εξηγεί...Οχ...ελπίζω να πάνε όλα καλά...
______Joe-Λοιπόν ακούστε τι γίνεται...ο Simon Cowell θέλει να πάρει ένα μέλος από τους the vamps και να τον κάνει σόλο τραγουδιστή...Έτσι θα προκαλέσει δράμα και όλη η προσοχή θα πέσει επάνω στο συγκρότημα και θα αποκτήσετε μεγαλύτερη δόξα...Υπάρχουν τρεις επιλογές...
1)να πάρει τον Brad από το συγκρότημα και να γίνετε εσύ James και εσύ Connor οι βασικοί τραγουδιστές
2)να πάρει τον James από το συγκρότημα και να συνεχίσετε οι άλλοι τρεις
3)να πάρει τον Connor και να μείνετε οι τρεις που θα ήσασταν στην αρχή...
Εγώ με τον Simon θα συνεργαστούμε και με τα λεφτά που θα βγάλουμε και αυτός που θα φύγει και οι άλλοι θα ξανά ενωθείτε στο μέλλον...Έτσι θα γίνετε ένα πολύ γνωστό συγκρότημα και θα έχετε το διπλάσιο fan base από ότι είχατε μέχρι τώρα...J-Συγγνώμη ακούς τι λες;Μας λες ποιόν θέλουμε να διώξουμε από το συγκρότημα για να βγάλουμε λεφτά;
C-Πόσο καιρό το σχεδιάζεις όλο αυτό;
Joe-Εσείς δεν μπορείτε να το δείτε τώρα είναι μια τρομερή επαγγελματική κίνηση αυτή!Θα βγάλουμε άλμπουμ τώρα σε ένα μήνα και μετά θα γίνει όλος αυτός ο χαμός και θα πουλήσει πολύ!Θα δείτε!
J-Και άμα αυτός που μείνει μόνος του θέλει να παραμείνει μόνος του τι θα κάνεις;
Joe-Θα υπογράψουμε συγκεκριμένο συμβόλαιο που θα λέει σε ένα χρόνο από τώρα το συγκρότημα θα ξανά ενωθεί...
C-Εμένα βγάλτε με από τις επιλογές...δεν θέλω να φύγω από εδώ...δεν θα λέω κουβέντα εκεί...δεν θα μπορέσω να προκαλέσω πανικό ούτε τίποτα...
J-Άρα είμαι εγώ ή ο Brad μου λέτε τώρα;
C-Αφού ρε Joe ο Simon έχει ήδη αποφασίσει να πάρει τον Brad ποιόν πας να δουλέψεις τώρα;Πίστευεις ότι θα καταλήξουμε μόνοι μας σε αυτό το συμπέρασμα για αυτό μας βάζεις να επιλέξουμε τώρα;Για να νομίζουμε ότι το αποφασίσαμε εμείς;....
T-Brad όλα αυτά γίνονταν τόσο καιρό;Για αυτό δεν μπορούσες να μας μιλήσεις;....
B-Ναι...όλα αυτά γίνονταν...
J-Άρα ήδη έχεις αποφασίσει να πάρεις τον Brad από το συγκρότημα;...
ESTÁS LEYENDO
Tradley Evanson Feelings
FanficΓειά σας!Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία η οποία αφορά το Tradley(Brad+Tristan από το συγκρότημα the vamps)... Το διήγημα αυτό είναι το κρυφό βιβλίο που γράφει ο Brad με σκοπό να το εκδόσει και να αποκαλύψει σε όλους την σεξουαλικότητα του...Ο Brad μ...