17)Στο νοσοκομείο...

27 2 0
                                    

>Brad-ΑΡΚΕΤΑ!!!!!!Σταματήστε να λέτε συνέχεια φήμες για το όνομα μου!!!Αν είναι να σας πω κάτι θα σας το πω όταν εγώ θέλω!ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!! φώναξα...

Κατέρρευσα μπροστά σε όλους...
Η τελευταία εικόνα που είδα ήταν ο Louis να με κοιτάει με ανησυχία...η τελευταία λέξη που άκουσα είναι το όνομά μου...η φωνή που άκουσα ήταν του Tristan...
______

T-Brad!Brad!Κάντε κάτι λιποθύμησε!Brad!

Louis-Tristan ηρέμησε!Θα συνέλθει!

T-Τι να ηρεμήσω;Τι να ηρεμήσω;Τόσα άτομα είναι εδώ πέρα!Ούτε ένας δεν μπορεί να κάνει κάτι;....

Anastasia-Tristan που είσαι;Τι έγινε;

T-Anastasia δεν είναι η ώρα!...

Έτσι μετά από πολύ ώρα που προσπαθούσαν να με κάνουν να συνέλθω και δεν τα κατάφεραν με πήγαν στο πιο κοντινό νοσοκομείο...
Τα βραβεία συνεχίστηκαν κανονικά...όταν επιτέλους συνήλθα ειδοποίησαν τους ανθρώπους που παρουσίαζαν τα βραβεία οτι είμαι καλά και ότι έπαθα απλά κρίση πανικού...

Όταν άνοιξα τα μάτια μου είδα τον Louis να με κοιτάει και πιο πέρα βρισκόταν ο Harry με τον Niall Horan και έπιναν καφέ...Ο Tristan βρισκόταν δίπλα μου κοντά του βρισκόταν και η Anastasia...

Louis-Brad πως είσαι;...

B-Εμ...είμαι...τρομαγμένος...δεν έχω ξανά λιποθυμήσει ποτέ στην ζωή μου...νίωθω αδυναμία...

Louis-Είναι λογικό...Μην ανυσηχείς...για λίγη ώρα θα νιώθεις έτσι...

T-Brad μας ανησυχήσες!

B-Σε ανησύχησα;Δεν θυμάμαι να... πήγα να ξεκινήσω τα παράπονα αλλά ένιωθα τόσο αδύναμος που δεν είχα κουράγιο να ακούσω τίποτα από τον Tristan...

Anastasia-Brad περαστικά!Επειδή ξέρω ότι θέλεις την ηρεμία σου εγώ με τον Tristan θα φύγουμε...

T-Όχι εγώ δεν φεύγω δεν τον αφήνω έτσι...

Anastasia-Tristan...Ο Brad θα θέλει τον χώρο του...

T-Δεν πάω πουθενά...Φύγε εσύ αν είναι...

Anastasia-Χμμ..καλά...Περαστικά και πάλι Brad!...είπε και έφυγε...

Harry-Brad πως είσαι;Γιατί πιέσες τόσο πολύ τον εαυτό σου;...

B-Εγώ...

Tradley Evanson Feelings Where stories live. Discover now