Όσο για εμένα,ο Simon στην αρχή χαλάστηκε πολύ για όλες αυτές τις φήμες και για το οτι αποκαλύφθηκε το γεγονός ότι μου αρέσουν τα αγόρια...Μετά από ένα διάστημα σκέφτηκε πως θα τον συνέφερε να έφερνε ένα άτομο στο management του το οποίο έχει άλλες σεξουαλικές προτιμήσεις για να μην φανεί ομοφοβικός και ήθελε να πειραματιστεί πρώτα σε εμένα για το αν θα πουλούσα ή όχι μετά από αυτή την αποκάλυψη...Με λίγα λόγια από εμένα εξαρτιώταν το μέλλον όλων των gay-bisexual που συνεργάζονται και θα συνεργαστούν με τον Simon Cowell...επίσης από εμένα θα εξαρτηθεί το αν θα κάνουν come out ο Louis και ο Harry...οπότε όλο το βάρος πέφτει σε εμένα...
Όταν ξεκίνησα να κάνω συναυλίες και είδε ότι πουλάω εξίσου μην πω και παραπάνω από όσο περίμενε άρχιζε σιγά σιγά να σκέφτεται να αφήσει ελεύθερο τον Louis και τον Harry!Καθώς ο καιρός περνούσε ξεκίνησα να κάνω διάφορες συνεντεύξεις...
Εκεί με ρωτούσαν διάφορα αλλά οι κυριότερες ερωτήσεις που με ρωτούσαν ήταν ποιά είναι η σεξουαλικότητα μου και τι είχε γίνει με τον Tristan πίσω από τις κάμερες...Και τις δύο ερωτήσεις ήθελα να της απαντήσω μόνος μου χωρίς πίεση με τον δικό μου τρόπο...Έτσι απέφευγα να δώσω μια σαφή απάντηση γιατί σχεδίαζα στο μέλλον να εκδόσω το δικό μου βιβλίο για να εξηγήσω σε όλους τι είχε συμβεί...Ξέρω ότι τόση ώρα σας εξηγώ τι συνέβησε όλο αυτό το διάστημα με τις φήμες,με τις συναυλίες και δεν σας είπα τι έγινε με τον Tristan...
Εγώ με τον Tristan από εκείνη την μέρα αποφασίσαμε πως θα έχουμε σχέση εξ αποστάσεως μέχρι οι καθημερινότητές μας να γίνουν μια δηλαδή μέχρι εγώ να επιστρέψω πίσω στο συγκρότημα...
Με τον Tristan μιλάγαμε σχεδόν κάθε μέρα και προσπαθούσα να του ανεβάσω το ηθικό γιατί όλα αυτά τον είχαν ρήξει πολύ ψυχολογικά...δεν μπορούσε να τα διαχειριστεί με την απουσία μου...Μετά από πολύ προσπάθεια έπεισα τον Tristan να εμφανιστεί στις συναυλίες,έτσι και έγινε....Οι φανς χάρηκαν πολύ που τον είδαν μετά από τόσο καιρό!
Μετά από ένα μεγάλο διάστημα των τεσσάρων μηνών ο Tristan πήγε στην πρώτη του συνέντευξη...Εκεί φυσικά και τον ρώτησαν για εμένα διάφορα,αν μιλάμε ακόμα και άλλα τέτοια...Ο ίδιος ως απάντηση τους παρακάλεσε να μην τον ρωτάνε τέτοιες ερωτήσεις...ζήτησε την χάρη να περιμένουν τον ίδιο να πάρει τον χρόνο του και τους ανακοίνωσε πως όταν θα είναι έτοιμος να μιλήσει θα το κάνει...
Όσο για τα άλλα δύο αγόρια με τον Connor μιλάγαμε πολύ συχνά και με τον James αφού στην αρχή δεν μπορούσε να δεχτεί οτι έφυγα στο τέλος τα ξανά βρήκαμε και συνεχίζαμε να μιλάμε κανονικά!
ESTÁS LEYENDO
Tradley Evanson Feelings
FanficΓειά σας!Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία η οποία αφορά το Tradley(Brad+Tristan από το συγκρότημα the vamps)... Το διήγημα αυτό είναι το κρυφό βιβλίο που γράφει ο Brad με σκοπό να το εκδόσει και να αποκαλύψει σε όλους την σεξουαλικότητα του...Ο Brad μ...