18 💞

516 52 0
                                    

Somi semakin hari , semakin monyok . Yelah , sebab dia kena reject mentah ii dengan Mingyu aka crush sendiri pada 3 hari yang lepas . Sadis .

Aku baring di atas katil kat bilik . Tenang rasanya . Exam dah nak dekat . Bila ingat balik rasa tak tenang . Haish !

Ting !

Mesej dari .. Eh ? aku buta huruf ke ? Asal namanya lain bebenau dengan nama yang aku set kan sebelum ni ?

' BabyG Nochu ' ? Mesti Jungkook tukar . Haish .

BabyG Nochu
Hai , buat apa tuh ? 

Basicnya soalan . Aku pun menaip untuk balas .

          Tengah fikir pasal exam .

BabyG Nochu
Ingatkan fikir pasal aku . Terasa rindu la pulak
😘💖❤ . Sayang angat ii .

                  Kau ni dah kenapa ?

BabyG Nochu
Rasa nak peluk je kau . Aummm . Nak gigit ii je . AUMMM !!

      Apa masalah kau ni ? Okay
       ke idok kau ni ? Mulalah   
      tuh perangai tak matang
      kau tuh .

Seen

Iler . Dia palau . Macam pelik je dia ni . Macam ada ciri ii orang nak mati je . Haish . Tak baik la cakap macam tuh .
" Haneul ah . Omma ajak makan tengah hari " Yoongi main masuk je bilik aku . Pastuh main baring je sebelah aku .

" Whoi ! Main masuk je bilik aku . Salam mana salam ? " Aku pukul bontot dia yang dah macam papan .

" Lek ar . Jom makan " Dia bangkit dari pembaringan dan tarik aku untuk turun dari katil .

" Jom . Tahu nak berendam kat bilik je " Kata Yoongi .

Berendam bukan untuk yang badak je ke ? Bm aku failed tapi takde la sampai guna ayat tonggang terbalik .

💞💞

" Tolong la buat benda cute depan aku " Kata Jungkook seperti terlalu berharap yang aku patut ikut cakap dia .

Memang tak la aku nak buat . Dia suruh aku aegyo . Gila . Memang tak ah .

" Please la .. Sekali je . Sepanjang kita couple ni , kau tak pernah nak buat something yang comel " Kata Jungkook .

" Kalau aku ikut cakap kau , apa yang aku boleh dapat dari kau ? "

Kalau aku buat , mestilah ada hadiah . Heh . Kau fikir aku ni balaci kau suruh aku pastuh tak de upah .

" Nanti ada hadiah . Aku tak boleh bagitahu kat kau sekarang " Kata Jungkook serious .

" Sebab ? " Kini aku pulak yang serious .

" Adalah . Halah . Kau buat jela . Pastuh aku bagi hadiah . Hah ! Settle ! "

Pelik . Mungkin dia kaya sangat kot sebab tu dia nak suruh aku buat macam ii pastuh ada upah . Rezeki patut dikongsi . Aku faham Jungkook . Aku faham . Sungguh mulia hatimu .

" Aku boleh buat , tapi kau tak boleh pandang "

" Apahal pulak ? Kan dah ada upah . Pastuh tak nak aku tengok aegyo kau . Memang tak boleh ah " Merajuk Jungkook .

" Ish yela ii " Kata aku untuk pujuk Jungkook . Dia langsung tak pandang aku . Ngengada .

" OPPAYA !  naega jinjja johahaneun sarami
saenggyeoseo honja kkeungkkeung .. " Automatik dia pandang aku . Ceh . Dia dah pandang terus aku berhenti buat aegyo .

" Terima kasih " Dia bangun dari bangku batu then pergi kat pokok yang berhampiran dengan kami .

Apa dia buat ? AMBIK HENFON ? WHOI ! ASAL RAKAM ? !

" KAU RAKAM ?! NAK MATI KE ?! " Dia angguk then lari sampai masuk kereta .

Aku apalagi kejar dialah . Takkan nak berdiam diri . Tidak lupa juga dengan upah aku . Aku tersenyum sinis .

Aku masuk dalam kereta . Aku tekan tempat kunci pintu kereta bagi semua pintu terkunci . Biar dia tak lari bila aku nak cekik dia .

" Mana upah aku ? Jangan mungkir janji . Kau fikir aku suka ? " Kata aku serious .

" Terima kasih " Aku tersenyum sinis .

" Untuk apa ? "

" Sebab kunci pintu kereta " Eh ? Aku dah buat muka pelik . Tak jadi buat muka serious .

" Ha ? " Pelik aku .

" Kau nak upah ? " Dia tarik pinggang aku . Ni pelik .

" Gila tak nak . Orang gila je yang taknak " Kata aku dengan nada yang tak puas hati .

" Okay . Aku bagi upah " Kata dia yang dah tersenyum manis nak mati .

JEON JUNGKOOK !

" Baby shark doo doo doo doo ~ Baby shark doo doo doo doo ~ " Asal tetiba nyanyi ni ? Sasau ?

" Kau asal ? Mabuk ? " Kata aku tengah tengok kepala dia terlentok kiri kanan seolah olah dia tengah feeling apa kebondo yang dia nyanyi .

" Pejam mata " Dia berhenti apa yang dia buat tadi . Aku pejam .

" Apa lagi kau ni ? Mana upah aku ? " Aku ingatkan kereta ni akan bergerak ke mana ii seperti mall , restoran . Ni tak .
" DIAM ! ADA BENDA YANG NAK MENDARAT " Aku terdiam beribu kata . Tak berani nak tengok muka dia yang serious tuh .

Jungkook dekatkan muka dia dengan muka Haneul . Tetiba aku rasa something .

Dia buat skinship . Vavi !

Getback一Jjk ✔️Where stories live. Discover now