Acabo d'arribar a casa l'Aubrey i al pujar les escales em trobo amb un noi, que està físicament perfecte, te els ulls de color marró fosc, que em xiula mentre estic a punt d'entrar a casa l'Aubrey...
- Eii!! Sexy!!, em diu
- Gràcies, li dic jo tímidament
- Em dic Christian i tu guapa??, em diu amb cara seductora
- Adéu., li dic jo pujant corrents les poques escales de l'entrada que te l'Aubrey a casa seva.
Al arribar a casa de l'Aubrey...
- Aubrey, tens un veí que es diu Christian???, li dic jo intrigada.
- Em si, es un faldiller (mujeriego), totes les noies de les cases dels costats, s'han enrotllat amb ell. Perquè??, em pregunta l'Aubrey intrigada.
- No per res, perquè quan estava a punt de pujar les escales que tens a l'entrada, m'ha començat a xiular, i crec que estava lligant amb mi, li dic jo posant-me colorada.
-Es que jo ja l'entenc que vulgui lligar amb tu, t'has vist com vas aquesta nit??, em diu ella fent cara seductora
- Jajajaja gràcies Aubrey, anem???, li dic jo per canviar de tema.
- Si, som-hi. L'Aubrey agafa al Jason per la mà i avisa a la seva mare que després em quedaré a dormir segurament.
Quan ja estem a la disco, bueno disco no és, és més un pub. Arribem i ens trobem amb l'amic d'en Jason, en Tyler, i a més en Tyler es el fill de l'amo del pub.
- Hey! Et presento a la meva novia, l'Aubrey i a la seva amiga la Lux., li diu en Jason al Tyler.
- Hola, em dic Tyler i el meu pare és l'amo d'aquest pub, ehem vale aquesta no es una bona manera de començar una conversació. - em diu avergonyit. De mentres en Jason i l'Aubrey se'n van a ballar.
- No et preocupis, jo també tinc problemes a l'hora de començar conversacions. , li dic jo.
- Vols prendre alguna cosa i així ens coneixem més?, em diu indicant-me la barra, que esta a petar de gent.
- Vale. , li dic jo. Estic intentant no ser tant tímida amb ell, ja que em dona bona impressió.
- I que, a on estudies? Quants anys tens? Quin dia és el teu aniversari? Vius per aquí?, em diu ell
- Jo estudio al Roosvelt High School, tinc 17 anys, el meu aniversari es el dia 28 de novembre, i si visc per aquí a prop.
- Em sap greu haver-te fet tantes preguntes, es que sóc una mica tímid, em diu avergonyit
- No passa res tranquil, ara em toca a mi, Quants anys tens? On estudies? Quin dia es el teu aniversari? Per a on vius?, li dic jo perdent la timidesa.
-Vale, estudio al Ballard High School, que esta aproximadament a una hora d'aquí, tinc 18 anys recien fets, el meu aniversari és el dia 11 d'octubre visc a una hora d'aquí, no és broma, visc a mitja hora d'aquí.
- Alaaa felicitats llavors!!! Quina pena que no ens coneguéssim, vull dir, ehem queee ojala ho celebressis a lo grande -li dic jo nerviosa, ja que no se que m'acaba de passar, jo no li diria això a un noi.
- Jajajaja tranquil·la, si, quina pena que no ens coneguéssim, té et passo el meu mòbil, no el perdis!! , em diu guinyant-me l'ullet.
- Jajajaja no tranquil ara me'l guardo. -dic jo mentre m'estic bevent un mojito, tinc una mica de por, ja que crec que a mi l'alcohol em puja molt ràpid.
----------------------------- Lux, marxem???, em diu algú, no se qui es. Lux??, insisteix
YOU ARE READING
Les apariencies enganyen o no?
RomanceCOMPLETA La Lux és una noia que es inseguraamb el seu cos, encara que te el cos molt bé, a part d'aixó, ella es tímida, apassionada de la moda i li encanta la fotografia. I un error que fa ella, encara que es tímida, explica a qualsevol la seva vida...