10. El final d'una cosa i la intriga d'una altra

83 2 0
                                    

-          AHA!! Així et volia trobar amb "las manos en la masa", que collons fas??? No et va quedar clar de que tu senyoreta eres meva?? Mira rateta ara anem a casa meva i si vols ja jugarem allà- diu en Tyler agafant-la d'una manera que en la meva opinió així no s'agafa a una dona, i com que no ho trobo bé, quan ja sortim a fora, abans de passar tota l'expectació, intervinc.....

-          DEIXA-LA, TU CREUS QUE AQUESTA ES MANERA DE TRACTAR A UNA DONA ATRACTIVA???- no em dona la gana que la tracti així, NO!!!, puc ser molt capullo però ara amb aquest canvi he començat a respectar.

-          MIRA FILL DE PUTA, AMB MI I LA MEVA NÒVIA NO ET FIQUIS T'HA QUDAT CLAR?

-          NO, NO M'HA QUEDAT CLAR, PERDONA QUE DIUS CARA DE RATA DE CLAVEGUERA, AMB ELLA NO ET FIQUES, I SEGON LA MEVA MARE NO ÉS PUTA!!- li anava a dir una cosa però, caic al terra perquè m'ha donat un cop de puny.

-          Però que fas???, mira ja estic farta, no puc més, em acabat, i ni se't acudeixi enviar-me un missatge, ja pots marxar!!!

-          Perquè em deixes per a ell??- diu en Tyler

-          No, perquè ell esta amb la Madison, t'ho vaig dir un dia, però com no em feies gens de cas pues allà tu. L'Aaron em valora més que tu.

-          Però no vas dir que ell et va avergonyir? No t'entenc de veritat!!!

-          Si, em va avergonyir. Però ha demostrat un gran canvi, no com tu quan jo et vaig demanar que canviessis, ara és molt més amable i m'agrada més com és ara que abans. Així que ja te'n pots anar NO ET VULL VEURE MÉS!!- espera la Lux ha dit que li agrado???

Ara no diràs que ella no t'agrada

Haver ella tampoc està malament, però..

Però que? Ella t'agrada.

Vale doncs si pot ser.

Jenna pov's

Quan m'he enterat per les noticies que la Lux estava atrapada al cole de sa germana, no ho he pensat i he marxat de casa cap al cole. Allà he conegut a la seva millor amiga i al seu novio en Jason, i em estat parlant de que podríem quedar tots quatre.

-          LUUUUX!!!! ESTAS BÉ????- li dic abraçant-la

-          Que fas aquí Jenna?- L.

-          Que collons fa aquest aquí? Lux però tu no t'enrecordes del que aquest gilipolles et va fer? I quan vas sortir corrents per culpa d'ell? I quan no es va dignar ni ha demanar-te perdó. Te'n recordes??-J.

-          SI JENNA SI QUE M'ENRECORDO PERÒ HA CAMBIAT MOLT! ESTIC FARTA DE QUE EM RECORDEU TOT EL QUE EM VA FER, ARA ÉS UNA PERSONA COMPLETAMENT DIFERENT PER MOLTES RAONS, QUE NO US PENSO DIR, PERÒ NOMÉS US VULL DEMANAR QUE PAREU D'UNA PUTA VEGADA DE PARLAR D'AQUEST TEMA!!!.-L

-          Vale, perdó. Que et sembla si anem tots a sopar i així ens presentem?.-J

Perquè has dit lo de presentar-nos? Per en Tyler??

Doncs no! Però no puc negar que no estigui bo.

Al final em anat al Zeeks pizza, ja que per majoria ens ha sortit un italià. Em anat amb cotxe, ens em dividit en parelles, Aaron-Lux, els tortolitos (Aubrey i Jason), Tyler i jo.

-          I que Tyler, que tal?.-J

-          Qui ets tu? Ens coneixem?.-T

-          No em coneixes???, soc la segona millor amiga de la Lux. Que tal amb ella?.-J

-          Em sones d'algun lloc, i ja no estem junts, perquè aquell fill de p*** que es diu Aaron l'ha separat de mi, i jo m'enamoro fàcilment, i em treu de polleguera que ara estiguin junts, perquè ell al principi no la va veure com la vaig veure jo i es que-T.

-           Calma't no passa res, jo també he tingut problemes amb l'amor, crec que tu i jo ens avindrem molt bé, però m'has de fer un favor-J.

-          D'acord quin?-T.

-          No li vagis darrera a la Lux, perquè semblaràs un "perrito faldero".-J

Lux pov's

M'ha tocat anar amb l'Aaron al cotxe, i hi hagut un molt incòmode silenci fins que l'Aaron ha començat a comportar-se raro.

-          Aaron que et passa?-L

-          Ens estan seguint, i no és ni el cotxe de la Jenna ni el cotxe del Jason-A

-          Com saps quins són els cotxes d'ells?-L

-          Perquè he quedat alguna vegada amb el Jason, si t'ho hauria d'haver dit però no volia dir-t'ho ja que és per culpa del problema que tinc que és el meu passat, per això vaig quedar amb ell, perquè m'ensenyés algunes coses. –A

AQUEST ES UNA MICA CURTET, PERÒ ES QUE AL COMENÇAR COLE NO TENIA IMAGINACIÓ PERÒ ARA JA EN TINC.

Les apariencies enganyen o no?Where stories live. Discover now