Quan per fi em sortit de casa, l'Aaron em mira amb cara de pena...
- Lux, perquè no em vas dir que tenies que anar a buscar a la teva germana aquesta tarda???- em diu ell. (LA SEGUENT IMATGE ÉS EL PERSONATGE QUE FA D'ARIEL)
- Perquè de la manera que em miraves aquell dia, semblava que tenies moltes ganes de decorar la teva habitació, perquè?, no em diguis que ho vols cancel·lar ara?- dic jo replicant.
- No, però que et sembla si anem a buscar a la teva germana i la deixem a casa teva, i després anem a buscar les coses per decorar?- em diu ell emocionat?, espera no l'havia vist mai emocionat, m'encanta el seu somriure.
- Vale, pel que veig t'agraden molt els nens petits eh!- li dic jo mig rient.
- Si, bueno t puc explicar un secret??- em diu ell. UN SECRET DE L'AARON JO?
- Si, digues.- haver que em diu
- Jo quan era petit, bueno quan tenia 11 anys, vaig veure morir al meu germà petit, en un accident de cotxe, on estàvem la meva mare, el meu pare i jo.- em diu ell amb els ulls cristal·lins.
- Em sap mol gr...- li dic jo abans de que comenci a plorar i abraçar-lo.
- Ara deus estar pensant, quina cosa mes rara l'Aaron plorant, però es que jo també tinc sentiments!- em diu, i se'n va abans de que l'Aubrey vingui cap a mi.
I encara que sembli raro no li penso dir res a l'Aubrey, ja que ella es la meva millor amiga, però li pot explicar al Jason, i aquest explicar-ho a tots els de l'equip de futbol, i aquí si que la em cagada. Després d'esquivar la ronda de preguntes de l'Aubrey, rebo un missatge d'en Tyler. Una foto on se'ns veu a mi i a l'Aaron abraçats. L'he cagada.
Tyler
IMATGE
Que se suposa que és això???? A les cinc quedem i m'ho expliques, i m'és igual si has quedat amb la Jenna, li dius que s'esperi i punto. TU ETS LA MEVA NÒVIA, MEVA!!!
Jo
Haver Tyler tranquil·litza't, només ha sigut perquè l'Aaron estava plorant, i m'ha fet cosa veure'l plorar i l'he abraçat, res més. I no a les cinc no puc quedar!.
Tyler
M'és igual, a les cinc al teu cole!.
Jo de veritat quan li donen aquests atacs de gelós al Tyler és horrorós, i si n'he patit uns quants, ja que quan estàvem prenent una cosa el dia que em va preguntar si volia ser la seva novia, van haver-hi molts nois que em van somriure i ell es va aixecar, i va muntar un numerito que tela marinera!
Avui em tocava teatre musical, m'encantava aquesta assignatura, perquè teatre jo crec que es per expressar-te tu mateix i que no et preocupi el que pensi la gent de tu.
Ara eren les cinc, i l'Aaron estava a fora de la meva classe esperant-me per anar els dos junts. I al sortir del insti ens trobem ni mas ni menos al rei de roma, al Tyler.
- LUX! ES POT SABER QUE FAS AMB AQUEST GRIPAU???, ETS MEVA T'HA QUEDAT CLAR?-em diu en Tyler una mica alterat.
- Mira Tyler o com et diguis, la Lux m'estava consolant perquè havia passat un mal moment, però et diré tres coses, la primera vull dir que et calmis perquè sinó ho podrem arreglar d'una altra manera, segona no ets ningú per cridar així a una dona, encara que siguis el seu novio, ah! I ultima no sóc un GRIPAU!- diu l'Aaron.
- Podeu parar ja!. Gràcies Aaron per defensar-me i Tyler, l'Aaron només es un amic, que necessitava ajuda de la seva amiga i punto, portem un mes de novios, i ni t'has enterat, per cert té el teu maleit regal! I la pròxima vegada que et calmis m'avises!- ja estic farta del Tyler, en un mes que portem no ha parat de tenir gelós dels altres nois, i no se com dir-li que jo l'estimo a ell.
Bueno i ara es veu que també estimes a l'Aaron!
Mira ara mateix no tinc ganes de parlar amb tu, així que adéu.
Com tu vulguis, però saps que tinc raó.
- Lux, anem? Amb que pensaves?- em diu l'Aaron rient.
- No amb ningú, bueno vale amb la meva consciència. Però ara no pensis que estic boja eh!, encara que una mica si que estic boja però no tant- li dic jo rient, i ell fa una carcajada que se'm enganxa de seguida.
- Lux, no estas boja en el sentit de la consciència, jo a vegades també penso amb la meva consciència. I també hi ha vegades que la envio a la merda, perquè només surt en els moments menys oportuns.
- Jajajajajaja Aaron et puc preguntar una cosa? Però vull que em responguis amb sinceritat!!- li dic jo seriosa (en broma).
- Si, GENT! CUIDADO QUE LA LUX EM DIRA ALGU SERIOS! Hahahahahahaha.- em diu ell rient a carcajadas i el seu riure es dels més contagiosos que he escoltat mai.
- Com és que has decidit canviar. Vull dir, abans eres un gilipolles, sense ofendre, però ara...- m'interromp ell
- Ara soc més guapo? Més servicial?
- No, ets menys gilipolles, ara en serio, com es que vas decidir canviar, perquè als primers dies que vas arribar aquí a Seattle, eres igual, però fa dos dies et veig diferent, es per algun problema familiar o algo, estic jo involucrada???
- He decidit canviar perquè sabia que l'Aaron que veia tothom abans no era amb el que jo pensava a dins, es a dir, no era com era jo a dins. I no, no estas tu involucrada, però si que es un problema familiar. Ara senyoreta Blain, em fa el favor d'acompanyar-me a triar alguna cosa per decorar la meva habitació?
- Es clar senyor Andrews, ara on anem? Vol anar al Traget?- jo crec que l'Aaron esta amagant alguna cosa, però prefereixo no posar-m'hi ja que ara si que m'ha dit que es un assumpte familiar.
Ara estem anant a buscar el seu cotxe, i anirem a buscar a l'Ariel al cole, ja que te extraescolar que si anéssim caminant tardaríem una hora, perquè l'únic target que he recordat esta a 11 minuts d'aquí. Jo no tinc cotxe, ja que mai he pogut fer la proba de conduir.
Durant el viatge de cotxe ens em anat coneixent més, ell m'ha explicat que és fill únic, i que té un gos que es diu Oreo, i que el gos es diu així perquè quan li van regalar, ell era petit i li agradaven moltíssim les oreos.
També m'ha explicat que li agraden molt els nens petits, que per això li va fer pena que no anéssim a buscar a l'Ariel.
Jo li he explicat que sóc una aficionada als pancakes, als tacos i a la Nutella. Llavors li he explicat que l'Ariel i jo ens portem vuit anys de diferència, que el meu pare és director de recursos humans, i la meva mare és policia, i que des de petita m'ha encantat jugar amb la meva germana, i a fer obres de teatre amb ella, i llavors quan faltaven 10 minuts per arribar, vam veure que sortia un fum negre d'un edifici.
YOU ARE READING
Les apariencies enganyen o no?
RomanceCOMPLETA La Lux és una noia que es inseguraamb el seu cos, encara que te el cos molt bé, a part d'aixó, ella es tímida, apassionada de la moda i li encanta la fotografia. I un error que fa ella, encara que es tímida, explica a qualsevol la seva vida...