15. Confies en mi o no?

71 2 0
                                    

- Bon dia senyor Daniels- Infermera.

- Bon dia. Podria sortir ja?- A.

- No, haurà d'esperar-se una hora aprox. Ara li portarán l'esmorzar, i senyorta Blain vostè també pot esmorzar amb ell, quan surti del lavabo es clar!- Inf.

- Okay gràcies- L.

Quan la infermera s'en va.....

- Bon dia!-L. Diu donant-me un "petò romàntic".

- M'haure d'acostumar a aquest sabor de bon matí. -A.

- Jajajajajaja.-L

- Bueno m'en vaig a la meva habitació.-L

- Ens veiem després. Espera espera, estas bé? estem bé?-A. Ara que hi penso la noto una mica rara avui, més que ahir.

- Si, però es que els hospitals no m'agraden. I si nosatres estem perfectament. -L.

<Lux pov's>

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

<Lux pov's>

Avui estic rara amb l'Aaron, perque som 28 de novembre i és el meu aniversari, i no li vull dir perquè llavors em preguntara que feia abans i quan li digui es pensara que soc una pringada total. Faig 18 anys. I abans ho celebravem l'Aubrey i jo soles.

-Senyoreta Blain, li hig d'ensenyar una cosa....-Inf.

-MAMA, PAPA, ARIEL!!!!-L.

-Carinyo!!!.-S.B i W.B.

-Per molts anys princesa meva-S.B

-Gràcies papa!.-L

- No m'ho puc creure la meva nena fa 18 anys ja! -W.B

- Gràcies mama!.-L

- PER MOLTS ANYS TATA!- Ariel.

- Mersi petitona.-L

-Senyor i senyora Blain. La vostra filla haurà de quedar-se aqui fins aquesta nit perquè encara li falta fer-se na prova per poder sortir.-Inf.

- Okay, gràcies.-S.B i W.B.

- Sh***, ara que fare, li heu de dir a l'Aubrey que avui no podem celebrar el meu aniversari, perquè m'hauré de quedar aqui a l'hospital, i a l'Aaron no li digueu res siusplau!! NO VULL QUE SAPIGA RES!- L. I quan acabo de dir això em giro cap a la porta i veig que l'Aaron esta allà.

- AARON ESPERA!!.- Li dic mentres em cauen llàgrimes dels ulls.

- Deixam explicar-t'ho siusplau!!!- L

- NO LUX, NO VULL QUE M'EXPLIQUIS RES, ESTA TOT CLARISSIM, TU NO CONFIES AMB MI, PER AIXÒ NO M'HAS DIT QUE AVUI FEIES 18 ANYS! LUX 18!!, JO AVUI PENSAVA, GUAU SORT QUE M'HA TOCAT ESTAR AMB UNA PERSONA COM LA LUX, AMB LA QUE PUC CONFIAR I LI PUC DIR DE TOT. PERÒ ARA VEIG QUE AL PENSAR AIXÒ M'ESTAVA EQUIVOCANT.-A. Em diu ell plorant també.

- Però deixam explicar-t'ho siusplau!!!-L.

- NO LUX NO HO VULL SABER ARA, SI VOLS DIR-ME ALGUNA COSA JA SAPS ON TOBAR-ME. PERÒ ARA DE MOMENT NO VULL SABER RES DE TU!!!-A.

No m'ho puc creure, per una tonteria acabo de perdre a la persona que més estimava.


Es que tu també ets tonta de no dir-li.


Mira consciència ara no es moment de anar en contra meu!!

Si si que ho és perquè ets una cobarda!

F*** YOU!!!

-Lux que ha passat?- W.B.

- Doncs ha passat que he perdut a l'Aaron a la persona que m'estimava moltissim i que sense ell no estic segura, perquè amb ell al meu costat em sento protegida, i ara no tinc ningu que em protegeixi!!. Sense ofendre daddy!.-L

DOS OPCIONS:Continuació avui o demà o més endavant?😁Us sembla normal el que ha fet la Lux amb l'Aaron?I com ah reaccionat l'Aaron es normal?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


DOS OPCIONS:
Continuació avui o demà o més endavant?
😁
Us sembla normal el que ha fet la Lux amb l'Aaron?
I com ah reaccionat l'Aaron es normal?

Les apariencies enganyen o no?Where stories live. Discover now