Al veure que l'edifici d'on sortia fum, és el cole de l'Ariel, li vaig dic a l'Aaron que apreti el gas ja que hi ha fum negre d'incendi, al arribar no ho dubto ni dos segons, baixo del cotxe i entro al cole a buscar a l'Ariel...
- LUX!!! NO ENTRIS!!!- em diu ell preocupat.
- Senyoreta siusplau no pot entrar!- em diu un policia.
- Jo entraré igualment, la meva germana esta allà dintre.
- LUX!
Al entrar esta tot ple de mobles trencats, tot esta cremant i hi ha molts cossos cremats, només de pensar que un d'aquests pot ser el de l'Ariel, he començat a sentir les meves llàgrimes caient per les meves galtes, fins que sento un AJUDA!!! I llavors crido el nom d'Ariel i ha sigut quan sento un LUX AJUDA'M! És la seva veu cridant-me desesperadament, vaig corrents ja que esta al gimnàs on fa rítmica, que esta una mica apartat del cole, però sento una mà que m'ho impedeix...
- LUX! Vinc amb tu.- em diu ell
- Aaron, que collons fas aquí?
- Vinc a salvar a la teva germana.-Aaron
- Vale doncs anem, però després parlem.
Sorprenentment, l'Aaron ha entrat a ajudar-me a salvar a l'Ariel, quan la veig dintre dels vestuaris tancada, el cor se'm va encongeix. Presento que quan em entrat la porta ha fet un crec, però ho deixo anar i vaig corrents cap a ella però...
- Ariel!, vina anem!- i llavors es cau una fusta i empenyo sense fer-li mal a l'Ariel perquè vagi com més ràpid millor cap a fora i jo després d'ella, però.....
- LUX! CUIDADO!!- em va dir l'Aaron aturant-me abans de que la fusta fes que la porta es tanques i ens quedéssim ell i jo a dins atrapats.
- Lux! Estas be???- va cridar l'Ariel amb la seva veu d'espantada.
- SI, Ariel tu ves a fora a demanar ajuda, però ves amb cuidado siusplau!- ara estava jo tancada a l'aula amb l'Aaron.
Que bé eh! Tancada amb l'Aaron! Dóna-li un petó, ja que te l'estimes tant!
Jo no m'estimo a l'Aaron, ell només és un amic amb un cos perfecte, amb uns ulls super marrons que feien que sentissis pessigolles a la panxa, i que havia millora't respecte al principi, i que el més important, ell posa primer la FAMILIA abans de tot. Resumint que no m'agrada!
Però tu ets tonta!!! No veus que estas enamorada d'ell???
No ho estic, a més jo ara estic amb en Tyler!
No que va!, bueno ves a disfrutar amb el teu "Caballero de ojos marrones"!
- Lux, em sap molt greu com era jo abans, i el que et vaig fer a L.A és imperdonable ho se però jo com t'he explicat no sóc com el d'abans, sóc diferent.
- Ja ho se Aaron, no cal que et disculpis més vegades. Es podria saber perquè has fet aquest canvi tant radical??
Aaron pov's
Se que no li hauria d'explicar a la Lux sobre perquè he decidit canviar perquè correria perill però amb ella ara mateix és amb la que confio més.
- Lux això que t'explicaré ara es molt personal, no li pots dir a ningú. La veritat es que fa un any que vaig venir a Seattle, aquell any vaig anar a un cole en un dels dolents barris de Seattle. I allà dos nois, en Christian i jo, érem els dolents del cole fèiem bullying a la gent nova, però jo ho feia per diners, ja que els meus pares anaven molt malament de diners, i jo volia ajudar-los . Llavors va arribar el dia en que em vaig cansar de fer mal a la gent, i vaig decidir deixar-ho, però aquell ambient no era molt maco que diguéssim, era com el bronx de Nova York. Quan vaig decidir marxar, només els hi vaig dir als meus pares. I fa dos mesos em vaig trobar als altres dos que pertanyien al grup, i em van dir que la vida dels que hi havia al meu voltant i dels que estimava corria perill- amb llàgrimes que queien dels meus ulls em vaig girar donant-li l'esquena a la Lux, ja que no volia que em veies plorar. I llavors la Lux em va tocar a l'ombro i em va donar un petó a la galta i .....
- Aaron, jo ehem, em sap greu haver sigut tant cotilla, però només vull que sàpigues que jo no corro perill, ja soc prou grandeta per cuidar-me sola, però gràcies igualment.- ella no sap com son els nois- a i tranquil jo aniré a parlar amb el Christian- espera amb el Christian???-
- No, no permetre que vagis, Lux aquests nois poden ser i són molt perillosos, perquè et penses que me'n vaig anar.
- Hola nois! Venim a buscar-vos, fa molt que esteu aquí??- ens diu un bomber.
- Em no, bueno portem 3 hores, però no ha passat res- li diu la Lux
- Lux, ara que ja sortim, m'ha tranquil·litzat poder explicar-t'ho tot, encara que la teva vida estigui en perill.
- No passa res Aaron, estic contenta de que hagis confiat en mi, i que hagis decidit fer aquest canvi radical- em diu mentres m'abraça, i jo anava a dir-li una cosa quan..
QUE US ESTA SEMBLANT LA HISTÒRIA?
ESTIC PENSANT IDEES PER UNA PROPERA, ENCARA QUE NO HE ACABT AQUEST. US AGRADARIA QUE LA PROPERA FOS EN CASTELLÀ O IGAUL QUE AQUESTA AMB CATALÀ?
VOUS LISEZ
Les apariencies enganyen o no?
Roman d'amourCOMPLETA La Lux és una noia que es inseguraamb el seu cos, encara que te el cos molt bé, a part d'aixó, ella es tímida, apassionada de la moda i li encanta la fotografia. I un error que fa ella, encara que es tímida, explica a qualsevol la seva vida...