13. No sempre duren els moments especials

81 4 8
                                    


<Aaron pov's>
Al despertar-me veig que no estic a casa meva, i m'espanto, fins que al final caic que estic a casa la Lux. I que ahir a la nit va passar la cosa mes horrorosa del món. Només de pensar que podria haver perdut a la Lux, se'm parava el cor. L'estimo, ara se segur que l'estimo, i que estaré sempre per protegir-la.
- Bon dia!-L.
- Bon dia-A. Es mes mona al despertar-se. - Què tal has dormit?-
Amb tu aquí millor. Aarón vull dir-te una cosa.- L. Ja m'estic espantant.
Volia preguntar-te si....-L
-Lux calla! Ets una persona molt simpàtica, graciosa, i molt carinyosa. I per això no vull que m'ho preguntis tu, vull preguntar-t'ho jo. Lux vols...
-BON DIAAAA!- W.B
- MAMA! QUE FAS???-L. Em fa una gracia quan la Lux s'enfada per la seva mare 🤣.
- Només volia dir-vos que ja teniu l'esmorzar a taula, i Lux enrecordat de que avui a la tarda anem a la casa del poble. -Aaron, vols venir?-
- Mama! Això no se suposa que li haig de preguntar jo?- L.
- Doncs preguntar-li!!!- W.B
- Aaron, vols venir???-L.
- Si, si a tu no et molesta, m'encantaria venir.-A
- No, a mi no em molesta, al contrari, m'encantaria que vinguessis.-L
- Doncs si senyora Blain, si que vindré. Ara vaig a buscar les maletes i me les faig i vinc.
A casa meva....
- Mama me'n vaig de cap de setmana amb els Blain.
- Molt bé fill, ves amb cuidado, i sobretot cuida-la molt i ajuda a la seva família. -H.A
- Okay, fins diumenge a la nit. T'estimo.
Que raro mai li havia dit a ma mare que l'estimava, ara si que estic content de haver conegut a la Lux, perquè ha sigut ella qui m'ha fer canviar.

<Lux pov's>
Estic molt contenta de tenir a l'Aaron aquí, encara que em fes allò al principi, ara noto que ha canviat moltíssim i que ja no es el mateix noi arrogant que vaig conèixer a L.A.
-----------------------
Mentres estàvem al cotxe anant cap a la casa, els meus pares a davant de tot, l'Ariel a davant nostre, i jo i l'Aaron a darrere de tot.
-Lux, el que no volia que em preguntessin tu, era que si voldries venir al Winter dance amb mi, vols?-A. QUE MONOOO ES PER L'AMOR DE DÉU!
-Aaron m'encantaria! Si, si, si i SI!!!-L.
-Lux carinyo com em escoltat tota la conversació, només dir-te que aneu amb cuidado siusplau!-W.B
- Que si mama! A més tampoc farem res!-L
- Si siusplau, que no vull ser avi abans d'edat!-M.B
- QUE GRACIÓS PAPA, NO EM FA GENS DE GRACIA!!! -L.
- Jajajajajja. -L. L'Aaron riu mentres m'entrellaça els dits de les mans i miro per la finestra i penso que es un dels moments mes feliços, estar bé amb la mama i el papa i sobretot amb l'Ariel, i també estar així sense títol amb l'Aaron també està bé. I tots aquests pensaments se'm esborren fins que.......
- PAPA CUIDADO!!!!!-L

Les apariencies enganyen o no?Where stories live. Discover now