Σήμερα ήταν μια πολύ κουραστική μέρα.Σχολείο,φροντηστηριο και δεν έφταναν μόνο αυτά έχω και τα μαθήματα πιάνου κάθε Δευτέρα,Τετάρτη και Παρασκεύη.
Σήμερα είναι Δευτέρα-μια κουραστική και βαρετή βδομαδα μόλις ξεκινησε-και είμαι στο δρόμο για να πάω στο μάθημα πιάνου.Αν και έχω καθηστερήσει λίγο ελπίζω η κυρία Έλεν να μην με μαλώσει.
Μόλις έφτασα στο ωδείο έσπρωξα με δύναμη την μεγάλη ξύλινη πόρτα.Πφφ έκανα και την άνοιξα."Μα με τι φτιάχτηκε αυτή η πόρτα?" σκέφτηκα και γέλασα.
"Που είσαι Ariana?Γιατί άργησες?" ουπςςς ο Δράκουλας.
"Συγνώμη κυρία Έλεν αλλά είχα φροντηστήριο και ο καθηγη-"
"Να μην ξαναγίνει".Ηλίθια!Ούτε καν πρόλαβα να ολοκληρώσω.Γρρ!!
"Εντάξει" είπα και την κοίταξα με ένα δολοφονικό ύφος.Πάλι καλά που δεν το είδε γιατί δεν θα άντεχα πάλι την αγριοφωνάρα της.
"Κάθησε Ariana.Πρέπει να ξεκινήσουμε"είπε σχέδον νευριασμένη.
"Ουπς"σκέφτηκα και πήγα έκατσα δίπλα της σε μία καρέκλα.
..............
Μετά το μάθημα είμουν ήδη πτωμα.Περπατούσα στο δρόμο σαν να ήμουν ζόμπι που δεν ήξερε που πατάει και που βρίσκετε.
Έβγαλα έναν αναστέναγμο χαράς μόλις είδα το σπίτι μου δέκα μέτρα πιο κάτω.
Μόλις έφτασα σπίτι έβγαλα τα κλειδιά από την τσέπη μου και άνοιξα την πόρτα.Μα πρωτού ανοίξω την πόρτα ένιωσα σαν κάποιος να είχε καρφώσει τα μάτια του επίμονα πάνω μου.Με αυτή την ιδέα γύρισα το κεφάλι μου και έψαξα παντού.
Και φυσικα δεν είδα τίποτα.Μα τι περίμενα να δω κανένα τέρας?Γέλασα στην σκέψει μου.Προφανώς από την κούραση θα είναι.Μετά απο 14 ώρες γυρνάω στο σπίτι μου.Ναι!Απο την κούραση είναι.
Ξανά κοίταξα πίσω δεξία και αριστερα και αφου βεβαιώθηκα ότι τελικά δεν ήταν τίποτα μπήκα στο σπίτι.
"Μαμάάάά,Μπαμπάάά?Γύρισααα"φώναξα και η φωνή μου ακούστηκε σε όλο το σπίτι.
"Ariana στην κουζίνα.Έλα να φας.Είναι έτοιμο το τραπεζι" απαντάει η μαμά μου από την κουζίνα.
Πήγα στην κουζίνα και είδα τον μπαμπά την μαμά και τον μικρό μου αδερφό,John,να τρωνε.Έκατσα στην περίσια καρέκλα δίπλα από τον αδερφό μου και του έδωσα ένα φιλάκι στο μάγουλο.
Στην γωνία είδα τον Robert,το κουταβάκι της οικογένειας να τρώει σιωπηλά στην γωνία.Ήταν δώρο του μπαμπά και της μαμάς για τα 17α γενέθλια που είχα πριν από περίπου δύο μήνες.
Μόλις τελείωσα το φαγητό μου,το οποίο ήταν πεντανόστημο,καληνύχτησα τους γονείς μου και τον μικρό μου αδερφό και πήγα για ύπνο.Είχε κιόλας βραδιάσει.
Πρωτού ξαπλώσω για να κοιμηθώ αποφάσισα να κάνω ένα ντουζ για να χαλαρώσω λιγάκι.
Αφού μπήκα στο μπάνιο και ξεντύθηκα,πέταξα τα ρούχα που φορούσα στο καλάθι για τα άπλητα.
Μπήκα στο μπάνιο και με το που ακούμπησε το νερό πάνω μου αυτομάτως χαλάρωσαν πι μύες μου.Έπληνα το σωμα μου με σαμπουάν άρωμα καρπούζι που έχω και στην συνέχεια το ίδιο και με τα μαλλιά μου.
Όταν τελείωσα βγήκα από την μπανιέρα και τύληξα μια πετσέτα στο σώμα μου.
Πήγα στο δωμάτιο μου και πρωτού αφήσω την πετσέτα μου να πέσει από το σώμα μου,έκλεισα γρήγορα την κουρτίνα μου.Που ξέρω εγώ αν κάποιος ανώμαλος εκεί έξω δεν περιμένει να με δει γυμνή.
Φόρεσα καθαρα εσώρουχα και έβαλα ενα κοντό σορτσάκι-μπιτζάμα,για να μην με ενοχλεί στον ύπνο μου,και από πάνω μια φαρδιά μπλούζα.
Μόλις ακούμπησε το κεφάλι μου στο μαξιλάρι,ο ύπνος περικύκλωσε με την πρώτη.
A/N:Σορρυ αν ήτανε μικρό αλλά ως πρώτο κεφάλαιο ελπίζω να είναι καλό.Ο Niall θα εμφανιστεί στο άλλο κεφάλαιο.
Λία xx
YOU ARE READING
Bad Meets Evil (greek fanfic N.H)
Werwolf"Μην με ακολουθείς γιατί αλλιώς θα..θα"του μίλησα νευριασμένα αλλά χαμήλωσα την φωνή μου όταν κατάλαβα ότι δεν έχω να τον απειλήσω με κάτι. Με πλησιάζει με αργά βημάτα.Τον κοιτούσα επίμονα με ενα βλέμμα σαν να του λέω 'μην πλησιάζεις άλλο' άλλα φυσι...